Skip to main content
KPN Voor Jou

De Attentkalender: elke dag een verrassing in december!

• 27 november 2024
  • 168 reacties
  • 9336 keer bekeken
De Attentkalender: elke dag een verrassing in december!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

168 reacties

@Jasper van KPN Owww, nou dat heb ik inderdaad niet goed gelezen 🥸, maar genoeg erover, want het IS wel off topic en ​@PeterG  kon geen PB sturen en ik had je dus verkeerd begrepen!

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 23 december 2024

Oh ja. Dat heb ik uit staan. Kreeg veel te veel vragen via pb terwijl een topic de bedoeling is. Maak er iemand anders blij mee. 😀👍

Ik vroeg me inderdaad alleen af of het in de kalender zat.

Kan je die cadeaubon niet ook voor het Pathé aanbod onder "films huren" in het kpn menu gebruikt worden?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 december 2024

Bedankt KPN voor de leuke attenties in de kalender. Ik zie alleen geen 'Kadootje voor jou' in het film menu van KPN Plus, terwijl ik 2 x 4 films zou moeten zien.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7726 reacties
  • 24 december 2024

@duiffie Je kunt de films op jouw tv-ontvanger vinden onder: Films > Films per aanbieder > Kadootje Voor Jou. Daar staan 4 kerstfilms voor je klaar.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 december 2024

Ah natuurlijk, sorry hoor gevonden. Dank je wel Denise en hele fijne dagen!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7726 reacties
  • 24 december 2024

Geen probleem hoor, ​@duiffie! Jij ook fijne feestdagen gewenst. 🎄

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 25 december 2024

Ik ben 'm niet tegengekomen in een van de vakjes. Maar op dit moment is via het KPN Youtube kanaal een haardvuur beschikbaar. Daarin worden diverse vouchers voor films bekend gemaakt middels houtblokken die er steeds opgelegt worden. Goed in de gaten blijven houden, want ze fikken in no time weg.

https://www.youtube.com/@KPNNederland

Oh ja. Het haardvuur is in 4k. Met de Sagemcom DIW7022 en de Arris VIP5202 in combinatie met 4k/uhd televisie dus in die resolutie te zien. Of met een 4k/uhd met de Youtube app erin, danwel eigen 4k box.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 649 reacties
  • 26 december 2024

Iemand hier die de KPN x Rijksmuseum puzzel heeft kunnen bemachtigen? Ik ben vol enthousiasme de auto ingestapt naar een KPN winkel, maar helaas waren ze al op!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8246 reacties
  • 26 december 2024

Beste ​@ikheetjeff , ik was eergisteren in mijn KPN winkel voor iets anders en vroeg o.a. ook naar de puzzel en de beste man zij dat er al meer dan 25 mensen voor de winkel te wachten stonden voordat ze open waren en dat de puzzels dezelfde dag nog op waren.

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 26 december 2024

Als de kpn puzzel een foto van het hoofdkantoor was in plaats van de Nachtwacht hadden we er wel één gehad. Ik heb de moeite maar niet eens genomen. Ben ook niet zo'n leg- puzzelaar. 

En konden ook niet-abonnees de puzzel verkrijgen? Hoe werkte dat eigenlijk?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8246 reacties
  • 26 december 2024
PeterG schreef:

Als de kpn puzzel een foto van het hoofdkantoor was in plaats van de Nachtwacht hadden we er wel één gehad. Ik heb de moeite maar niet eens genomen. Ben ook niet zo'n leg- puzzelaar. 

En konden ook niet-abonnees de puzzel verkrijgen? Hoe werkte dat eigenlijk?

Je moet klant zijn ​@PeterG , want alleen dan weet je dat er een puzzel te krijgen was, anders niet.

Verder moet je een QR-code laten scannen die bij die puzzel stond zodat KPN weet dat je een puzzel gehad hebt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36497 reacties
  • 26 december 2024
ikheetjeff schreef:

Iemand hier die de KPN x Rijksmuseum puzzel heeft kunnen bemachtigen? Ik ben vol enthousiasme de auto ingestapt naar een KPN winkel, maar helaas waren ze al op!

Ja, afgelopen dinsdag opgehaald in de winkel te Zoetermeer. Ook daar gingen ze hard, maar ze hadden er nog wel voldoende liggen op dat moment. 

Mijn schoonvader van 91 jaar gaat er als eerste mee puzzelen. Ergens volgend jaar zullen wij dan een poging wagen. Leuk cadeau hoor! 👍

• 769 reacties
  • 27 december 2024
PeterG schreef:

Zo bijzonder is dat pand toch niet? Ik heb ook de moeite niet genomen ik zag de bui al hangen dat ik er naast greep.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6894 reacties
  • 27 december 2024

Wat tof ​@Noordzee! Ik heb mijn puzzel aan mijn moeder gegeven en die viel ook goed in de smaak :-) . 

Hebben jullie trouwens het cadeautje van vandaag al bekeken? Die is ook weer erg leuk! Je kan vandaag een Barbie Phone winnen met de Attentkalender!

“Deze telefoon draait om ontspanning: geen afleiding van WhatsApp of andere apps. Back to basic, alleen bellen en sms'en! Ben je klaar voor een sprankelende telefoonervaring die net zo glamoureus is als jijzelf? Deze flip-telefoon is chic, stijlvol en roze.” 

Barbie Phone

Mocht dit toch wat te roze zijn, je kan vandaag ook een Fairbuds XL winnen!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36497 reacties
  • 27 december 2024

De kans op de winactie van vandaag is maar heel klein. Er worden maar vijf prijzen verdeeld. Ik had zelf hoop op een reactie op de winactie van 1 december mbt de SuperWiFi. Maar helaas niets daarover vernomen. Nou ja, de puzzel is ook prima. 

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 27 december 2024

Ik bedoel dat dan de puzzel niet zo gewild zou zijn geweest als nu met de Nachtwacht ​@Rowi. .

En de Barbie phone is toch meer wat voor de dames onder ons. En ik hou niet van roze.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6894 reacties
  • 27 december 2024
PeterG schreef:

Ik bedoel dat dan de puzzel niet zo gewild zou zijn geweest als nu met de Nachtwacht ​@Rowi. .

En de Barbie phone is toch meer wat voor de dames onder ons. En ik hou niet van roze.

De Fairbuds XL zijn er ook nog :-) . Dat niets voor jou Peter?

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 27 december 2024

(13:38) Ik zie het écht nét ook. Wel tof. M'n JBL is gekoppeld aan de tv. Kan aan meerdere apparaten, maar dat vind ik lastig want je kunt niet zien waaraan ie dan gekoppeld is. 

Dus nog ééntje voor de smartphone kan wel handig zijn. Ik kan me alleen niet inschrijven ​@Remco van KPN . Het rondje gaat maar rond en rond en ….

Ben nu via laptop v.u. http://kpn.com/kalender . Probeer het zo nog even via de phone. Vanuit de MijnKPN app.

Verder staat ook bij de Fairbuds deze link???? https://www.kpn.com/kalender/barbiephone#winactie

(14:03) Via de phone is het gelukt. ...en toen was het formulier via de site ook eindelijk geladen, maar te laat.

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 27 december 2024

Alle codes van het haardvuur schijnen nu al niet meer te werken / gebruikt te zijn zag ik in een comment.

Ik weet niet hoeveel er zijn, ik heb er na 3 uur en 42 minuten nu 8. Maar ga dus even uit van 12, dan is dat voor 2,5 miljoen tv klanten wel een beetje weinig hè.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6894 reacties
  • 27 december 2024
PeterG schreef:

(13:38) Ik zie het écht nét ook. Wel tof. M'n JBL is gekoppeld aan de tv. Kan aan meerdere apparaten, maar dat vind ik lastig want je kunt niet zien waaraan ie dan gekoppeld is. 

Dus nog ééntje voor de smartphone kan wel handig zijn. Ik kan me alleen niet inschrijven ​@Remco van KPN . Het rondje gaat maar rond en rond en ….

Ben nu via laptop v.u. http://kpn.com/kalender . Probeer het zo nog even via de phone. Vanuit de MijnKPN app.

Verder staat ook bij de Fairbuds deze link???? https://www.kpn.com/kalender/barbiephone#winactie

(14:03) Via de phone is het gelukt. ...en toen was het formulier via de site ook eindelijk geladen, maar te laat.

Wat vreemd Peter. Ik heb hem even getest en bij mij vloog hij in Chrome er vrijwel meteen doorheen. Fijn dat het toch gelukt is!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8246 reacties
  • 27 december 2024

Mijn vrouw kreeg vandaag een ruitbreker c.q. gordelsnijder voor de auto binnen, bedankt KPN.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6894 reacties
  • 27 december 2024

Wat leuk ​@JanD, ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet wist dat we die ook in de aanbieding hadden.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1006 reacties
  • 27 december 2024
JanD schreef:

Mijn vrouw kreeg vandaag een ruitbreker c.q. gordelsnijder voor de auto binnen, bedankt KPN.

Hier ook! De gordelsnijder zal wel werken, over de ruitbreker heb ik zo mijn twijfels maar ik durf hem niet te testen ….. 😂. Hij gaat zeker in het dashboard kastje!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16122 reacties
  • 27 december 2024
Berrie_Kaas schreef:

Hier ook! De gordelsnijder zal wel werken, over de ruitbreker heb ik zo mijn twijfels maar ik durf hem niet te testen ….. 😂. Hij gaat zeker in het dashboard kastje!

Dat snap ik wel. De zekerheid dat het werkt is fijn, maar je autoruit ligt er dan wel uit 🙃 Ik hoop ook dat je 'm nooit nodig hebt!

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 27 december 2024

Wat die ruitbreker betreft. Nooit in het midden van de ruit slaan.