Skip to main content

De poll van de week: Wanneer smaakt koffie voor jou het allerlekkerst?

• September 22, 2026
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

We stellen regelmatig vragen en maken polls, zodat we samen ervaringen kunnen delen en van elkaar kunnen leren. En deze week hebben we een extra goede reden voor een nieuwe poll: op 22 september 2026 is het Koffiedag!

De poll van de week: Wanneer smaakt koffie voor jou het allerlekkerst?

Voor veel mensen hoort koffie bij een vast moment van de dag. Die eerste kop om wakker te worden, even een koffiepauze tussendoor of juist gezellig bijkletsen met iemand anders. Maar als je moet kiezen: wanneer smaakt koffie voor jou het allerlekkerst?

Wij trakteren! 

Omdat het Koffiedag is, maken we er deze week iets extra's van. Vertel in de reacties wat jouw perfecte koffiemoment compleet maakt. Is dat een goed boek, bijkletsen met iemand, een koekje erbij of juist 5 minuten helemaal niets?

​​​Onder de reacties verloten we 3x een prijs: koffie met wat lekkers! Dus stem mee, deel jouw perfecte koffiemoment en wie weet is je volgende koffie voor ons! 

De spelregels

• Je kunt meedoen tot en met 27 september 2026 22:00 uur
  • Zorg dat je gegevens in je profiel staan, zo kunnen wij de winnaars snel blij maken met hun prijs
  • We maken de winnaars op maandag 28 september 2026 bekend in dit topic
  • Eén deelname per huishouden

Als je moet kiezen: wanneer smaakt een kopje koffie voor jou het allerlekkerst?

8 reacties

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • September 22, 2026

De eerste mok koffie als ik opsta smaakt mij het aller lekkerst. ☕️
Het is dan alsof er een engeltje je over de tong plast. 🪽

Dat samen met een plak ontbijtkoek zero sugar.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Nou, daar sluit ik me hélemaal bij aan ​@Jocola! Die eerste in de ochtend is het allerlekkerst!

Ik tag ook even onze koffieliefhebbers ​@Roy74, ​@Berrie_Kaas, ​@XS4-Arjan, ​@Raspberry, ​@Katana321 en ​@Kerkdriel, misschien ook leuk voor jullie, en fijne koffiedag! 😁☕

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 22, 2026

Mij smaakt de koffie goed tijdens een rustmoment na een stukje fietsen.

Op dit moment geniet ik van mijn eerste bakkie nadat er op de fiets boodschappen gehaald zijn. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

Elk moment van de dag 😅☕️kom maar door 🖤🏍️

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

Ik ga voor het allereerste kopje van de dag! 

Zodra ‘s morgens ons lijfblad op tafel ligt start ik onze Jura op, smeer voor mij en mijn eega een broodje of een beschuitje en bedek deze royaal met Jonge Beemster 35+. Zo kan de dag beginnen, het liefst met een bakkie troost uit een KPN koffie-voordeelpakket! Maar ja, die pakken zijn ondertussen allang (weer) leeg …. 😁. 

Een korte spanne tijds later ruilen mijn eega en ik van krant (hoofdkatern en bijlage), waarna onze Jura opdracht krijgt opnieuw zijn (koffie)kunsten te vertonen. Zo komen we halverwege de ochtend tot de conclusie dat het leven (voor ons) zo slecht nog niet is! 

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

Hier ga ik voor het eerste kopje ☕️ van de dag, dat kan er overigens maar één zijn, dus dat “aller” is een nogal overdreven toevoeging! Het wordt tevens gecombineerd met de digitale krant. ☕️ 🤗

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

Voor mij de hele dag, maar de allereerste in de ochtend is toch wel een speciaal moment. 😀

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

De allereerste van de dag, in mijn eentje - liefst in de tuin(kamer) als de zon op komt.