Skip to main content

Een poll voor jou: Hoe hoog of laag hangt jouw tv?

• September 2, 2026
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

We horen graag hoe jij over dingen denkt! Daarom maken we polls over allerlei onderwerpen. Zo ontdekken we hoe anderen het thuis aanpakken en kunnen we ervaringen, tips en misschien zelfs handige oplossingen met elkaar delen. Vorige week vroegen we jullie naar de afstand tot de televisie. Deze week kijken we naar iets anders: de hoogte van je tv.

De poll van de week: Hoe hoog of laag hangt jouw tv?

Deze week hebben we het niet over de afstand, maar over de hoogte van de televisie. Want ook daarover kunnen de meningen behoorlijk uiteen lopen. De één vindt het heerlijk als de tv wat hoger hangt, terwijl de ander juist zegt: “zo laag mogelijk!”

Ik moest bijvoorbeeld denken aan de televisie van mijn moeder in haar vorige huis. Die hing behoorlijk laag aan de muur. Zij vond het prima, maar ik vroeg mij altijd af of dat nou écht de ideale hoogte was 😅

Wat is volgens jou de perfecte hoogte voor een televisie? Is het vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur? Of heb jij de ideale hoogte ontdekt? 

Stem mee in de poll en vertel vooral in de reacties waarom jij voor deze hoogte kiest. Misschien komen er nog wel verrassende tips uit!

Afbeelding is met AI gemaakt

We stellen deze vragen vooral om met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen uit te wisselen. Jullie input helpt niet alleen andere community leden, maar kan ons ook inspireren om dingen te verbeteren. Dus voel je vrij om te stemmen en te reageren: we lezen graag mee! 

Op welke hoogte hangt of staat jouw tv?

1 reactie

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • September 2, 2026

In de woonkamer op ooghoogte als ik op de bank zit en loodrecht. In de slaapkamer tegen het plafond in een hoek van 60°.