Skip to main content

Een poll voor jou: Waar gebruik jij je smartphone het meest voor?

• June 3, 2026
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

We stellen regelmatig vragen en maken polls, zodat we samen ervaringen kunnen delen en van elkaar kunnen leren. Deze week hebben we het over je smartphone.

De poll van deze week: waar gebruik jij je smartphone het meest voor?

De smartphone is voor de meesten van ons niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. We gebruiken hem de hele dag door: om te communiceren, informatie op te zoeken, te werken of gewoon te ontspannen.

Iedereen gebruikt zijn telefoon net weer even anders: de één zit veel op social media, de ander appt vooral of kijkt video’s.

Waar besteed jij zelf de meeste tijd aan op je telefoon? Laat het weten in de reacties!

We stellen deze vragen vooral om met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen uit te wisselen. Jullie input helpt niet alleen andere community leden, maar kan ons ook inspireren om dingen te verbeteren. Dus voel je vrij om te stemmen en te reageren: we lezen graag mee! 

Waar gebruik jij je smartphone het meest voor?

6 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Ik gebruik 'm voor meerdere dingen, WhatsApp en andere communicatie apps, nieuws lezen, even snel iets opzoeken als ik iets wil weten en heel veel herinneringen maken zodat ik dingen niet vergeet 🤣

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • June 3, 2026

Om bereikbaar te zijn, te bellen en af en toe iets te betalen.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 4, 2026

Meerdere dingen: nieuws lezen, appen, bankieren, etc. oh ja, af en toe bellen, want dat kan ook 😜

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik denk dat we hem tegenwoordig voor bijna alles gebruiken maar ik denk dat ik hem het meeste gebruik om foto's te maken. Oja en om mijn collega's daar vervolgens mee lastig te vallen

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • June 4, 2026

Het meest voor bellen, Whatsappen en foto's maken. 

• Topper
  • June 6, 2026

Vooral voor Whatsapp, als wekker en om informatie op te kunnen zoeken wanneer nodig. Ook af en toe kijken op niewssites.

En uiteraard als wekker, naast mijn normale wekker die altijd iets later afgaat voor de zekerheid. 

Oh ja, ik gebruik mijn smartphone ook regelmatig om in slaap te komen, dan zet ik Youtbube Premium aan en luister ik naar creepy pasta, ideaal om in slaap mee te vallen :).