Skip to main content

Een poll voor jou: Wissel jij je Combivoordeel keuzevoordeel na het Eredivisie-seizoen?

• May 11, 2026
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

We stellen regelmatig vragen en maken polls, zodat we samen ervaringen kunnen delen en van elkaar kunnen leren. Voetbal: je houdt ervan of je kijkt liever iets anders. Deze week een vraag aan de voetballiefhebbers! ⚽

Poll van de week: wissel jij je Combivoordeel keuzevoordeel na het Eredivisie-seizoen?

Het Eredivisie-seizoen loopt bijna ten einde en dat betekent voor veel voetbalfans dat hun kijkgedrag weer verandert. Waar de één ESPN gewoon lekker aan laat staan voor internationale wedstrijden, samenvattingen of andere sport, kiest de ander in de zomerperiode juist vaker voor films en series via een andere streamingsdienst. 

Wisselen van keuzevoordeel: hoe werkt het?

Met Combivoordeel kun je je keuzevoordeel maandelijks aanpassen. Zo kies je wat op dat moment het beste bij je past. Ontdek hoe het werkt!

Verander jij je keuzevoordeel vaker gedurende het jaar of heb je juist altijd dezelfde keuze?
Laat het weten in de reacties!

We stellen deze vragen vooral om met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen uit te wisselen. Jullie input helpt niet alleen andere community leden, maar kan ons ook inspireren om dingen te verbeteren. Dus voel je vrij om te stemmen en te reageren: we lezen graag mee! 

Wissel jij je Combivoordeel keuzevoordeel na het Eredivisie-seizoen?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • May 11, 2026

Ik heb nu voor langere tijd Disney+ via combi voordeel 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Leuk ​@Kojakie! Ik zelf ook 😁 Heb je nog films of series die je volgt op 't moment?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 11, 2026

Er zijn nog een lading films en docs te zien op Netflix. Dus we blijven even hangen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • May 11, 2026

Leuk ​@Kojakie! Ik zelf ook 😁 Heb je nog films of series die je volgt op 't moment?

Jazeker. Ghost whisperer, scrubs, Bones, we ,itten te wachten op een nieuw seizoen van High Potential en Rivals

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Oh leuk! Rivals staat ook nog op mijn lijstje