Skip to main content

Een WK poll voor jou: Waar kijk jij vooral naar het WK?

• June 16, 2026
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

We stellen regelmatig vragen en maken polls, zodat we samen ervaringen kunnen delen en van elkaar kunnen leren. En het WK geweld is begonnen! Daarom een nieuwe poll in voetbalthema deze week.

De poll van de week: Waar kijk jij vooral naar het WK?

Het WK is begonnen! Steeds meer straten kleuren oranje met vlaggetjes en bijna alles, zelfs de snacks, zijn in oranjethema. Volg jij het WK ook op de voet, of kijk je alleen de wedstrijden van Oranje? Wij zijn benieuwd waar jij eigenlijk het WK op kijkt.

Waar kijk jij naar het WK? Thuis voor de tv, op je mobiel of tablet of liefst samen met vrienden?

Meer voetbalplezier

Wil je nog verder kletsen over alle spanning en sensatie rondom het WK? Wees welkom in ons WK 2026 topic:

We stellen deze vragen vooral om met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen uit te wisselen. Jullie input helpt niet alleen andere community leden, maar kan ons ook inspireren om dingen te verbeteren. Dus voel je vrij om te stemmen en te reageren: we lezen graag mee! 

Waar kijk jij het WK vooral?

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 16, 2026

Ik heb nog steeds geen minuut naar het WK gekeken. Als over een paar weken de knock-outfase begint, dan ga ik misschien (gewoon thuis) naar het Nederlands elftal kijken. Mits de wedstrijd uiterlijk 21.00 begint. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Ik sluit me aan bij jou ​@Noordzee, de afgelopen wedstrijd van Turkije was mij echt te vroeg om op te staan en die van Nederland was voor deze oma ook te laat. 😉 Ik vind het wel altijd een mega leuke periode, veel mensen samen en daardoor wil ik het wel gaan kijken (mits de tijden een beetje mee vallen). 😊

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • June 16, 2026

Voornamelijk thuis op tv. En voor vanavond staat er op het programma Frankrijk - Senegal / 21:00 uur en Irak - Noorwegen 00:00 uur. Ik kan niet wachten. 😁

Jasper van KPN
Moderator

Ik zet het zelf niet op, maar als ik kijk is het meekijken. Zoals nu, ​@Jeroen van KPN heeft het op kantoor aangezet 😂

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 17, 2026

Hahaha, zeker onder het mom om te testen of de TV+-app storingsvrij werkt. 🤩

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

👀

Ik kijk lekker thuis! 
Daar heb ik al mijn juich attributen tot mijn beschikking en kan ik direct naar bed, als het een tegenvallende wedstrijd is 😅😉

• Nieuwkomer
  • June 18, 2026

Lekker thuis kijken. Ik ging weleens naar een kroeg, buiten op een scherm kijken. Omdat ik klein ben, zag ik niet veel. Viel er voor ons een doelpunt dan kreeg ik een lading bier over me heen. Dus lekker thuis zonder pils.