Skip to main content
KPN Voor Jou

[Gesloten] Vier de komst van onze nieuwe kittens en maak kans op een unieke kattenhanddoek!

• August 9, 2024
  • 101 reacties
  • 4326 keer bekeken
[Gesloten] Vier de komst van onze nieuwe kittens en maak kans op een unieke kattenhanddoek!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

101 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • August 17, 2024

De buurt kat kwam even checken of er al een handdoek klaar lag?

Cath69
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • August 17, 2024

Ik kan niet ver weg op vakantie, ik zit in een rolstoel, maar ik zou mijn handdoek neerleggen op het strand van Ameland! Daar ben ik twee jaar geleden geweest, en dat zou ik graag weer over doen.

Met de Kpn handdoek heerlijk overdag in de tuin of op het strand, 

savonds leg ik hem op de bank dan houd ik Ziva's verharing beter in de hand 🙈

777
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2024

Tijdens mijn aanwezigheid in Parijs bij de Olympische spelen in het Teamnl huis, was er geen stoel meer vrij dus het werd gewoon op de grond zitten en kijken naar de sporters op een GROOT scherm. Bij de Paralympische spelen zou ik graag de prachtige handdoek daar neer leggen. Dat zit veel sjieker. En...als de katjes mauwen, muizen wij niet. Wel juichen na een GROOTSE prestatie!!

Elly70
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • August 19, 2024

Ik zou mijn mooie nieuwe handdoek graag op Zandvoort willen leggen en dan saampjes van de ondergaande zon genieten.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@777 Oh wat ontzettend gaaf, een gezellige handdoek had het inderdaad een stuk sjieker gemaakt 😎

@Elly70 Dat klinkt als een heel goed plan Elly 😍🌞

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

De winactie is nu gesloten!

Dank allemaal voor het meedoen! Wat zijn er geweldig leuke reacties en foto's gedeeld 😍 Wij buigen ons over de zware taak om de winnaars uit te zoeken: Morgen lees je hier wie de gelukkigen zijn!

Tip: zorg je ervoor dat jouw naam en adresgegevens in je forumprofiel staan? 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen! Het is alweer de hóógste tijd om de winnaars bekend te maken 😍 Ik zal jullie niet langer in spanning houden.

De winnaars zijn:

@Elly70

@Njoy1981

@driemaster

@ikheetjeff

@Francois

@Cath69

@Roos79

@Roy74

@Asfadabo

@Alpha89

Van harte gefeliciteerd! De handdoeken komen zo snel mogelijk jullie kant op. 

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • August 22, 2024

Wat cooool! Super bedankt! Gefeliciteerd aan iedereen! Zaten echt leuke foto's tussen!

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 22, 2024

Super leuk!! Dank jullie wel 🙏

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 22, 2024

Super bedankt! We zijn er erg blij mee! 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 22, 2024

Iedereen gefeliciteerd! Maar wel jammer voor Poez de Kat, want hij moet zijn slaapje op oude handdoeken blijven doen. ;-)

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • August 22, 2024

O wat leuk, bedankt!

Andere ook plezier ermee!

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • August 22, 2024

Super bedankt, We zijn er erg blij mee🐾

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • August 22, 2024

Leuk hoor! Er zaten hele mooie plaatjes tussen. Zal niet eenvoudig geweest zijn voor de jury 😅

Ik geniet nog 2 dagen van mijn vakantie en dan weer hard aan het werk. Ook nieuwsgierig wat KPN nog allemaal in petto heeft voor het komende najaar aan ontwikkelingen. We gaan het o.a in de Community volgen allemaal.

Cath69
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • August 22, 2024

Hartelijk dank, ik ben er heel erg blij mee! Gefeliciteerd allemaal!

• Nieuwkomer
  • August 22, 2024

Wat superleuk zeg! Heel blij mee! Dank allemaal voor de leuke reacties. Ook vond ik de inzendingen van de anderen erg leuk om te zien :-)

Elly70
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • August 22, 2024

Wat ontzettend leuk> Dank jullie wel KPN. We nemen de handdoek dankbaar in ontvangst en geven hem een mooi plekje op Zandvoort

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen allen, jullie zullen de handdoeken deze week in de loop van de week thuis ontvangen!

En surprise.... We mogen er een paar extra weggeven! De extra mazzelaars zijn ..… @huistijger, @Marit57, @Joep1965, @Daphné T en @Noordzee! Gefeliciteerd allemaal 😍 Checkt iedereen nog even of je naam en adresgegevens in je profiel staan? Dan kunnen wij ze op de post doen 💚

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 26, 2024

Oh daar zijn de huistijgers en ik wel erg blij mee @Alexandra van KPN !
Dank jullie wel!😺🤙

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 26, 2024

Ohh leuk zeg wat een leuk begin van de dag! Heel erg bedankt!!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 26, 2024

Nu de app nog om ze die brokjes te geven 😎😋😀

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • August 26, 2024

Goedemorgen allen, jullie zullen de handdoeken deze week in de loop van de week thuis ontvangen!

En surprise.... We mogen er een paar extra weggeven! De extra mazzelaars zijn ..… @huistijger@Marit57@Joep1965@Daphné T en @Noordzee! Gefeliciteerd allemaal 😍 Checkt iedereen nog even of je naam en adresgegevens in je profiel staan? Dan kunnen wij ze op de post doen 💚

Leuk dat er nog wat extra handdoeken zijn. Gefeliciteerd voor deze geluksvogels.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 26, 2024

Dankjulliewel 👍

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 26, 2024

En surprise.... We mogen er een paar extra weggeven! De extra mazzelaars zijn ..… @huistijger@Marit57@Joep1965@Daphné T en @Noordzee! Gefeliciteerd allemaal 😍 Checkt iedereen nog even of je naam en adresgegevens in je profiel staan? Dan kunnen wij ze op de post doen 💚

O geweldig, wat een verrassing. Poez de Kat zal er erg blij mee zijn en hoeft hij niet meer op die oude handdoeken van ons te liggen.