Skip to main content
Winactie

[Gesloten] Win de "Melkmeisje van Nu" puzzel! Deel je foto’s, ervaringen en puzzelplezier!

• December 2, 2025
  • 200 reacties
  • 6069 keer bekeken
Toon eerste bericht

200 reacties

NataschaR
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Deelnemer
  • December 5, 2025

Helaas waren de puzzels op in Den Bosch. Daarom doe ik mee met deze winactie. 

Ik zou de puzzel willen winnen voor mijn dochter Sharon. Zij is ernstig chronisch ziek en in plaats van leuke dingen buiten de deur doen, is zij door ziekte aan huis gebonden. 

Een van haar hobby's is puzzelen en omdat altijd dezelfde puzzels doen saai is, kan ze wel een andere gebruiken. Deze zal ze zeker fantastisch vinden!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 6, 2025

Ik heb hem 2 december kunnen bemachtigen in Bergen op Zoom . Zodra ik hem klaar heb wilik hem best uitlenen aan mensen hier in de buurt die er naast hebben gegrepen. 
mocht ik hem hier winnen dan komen er twee “ uitleen” puzzels beschikbaar ❤️

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 6, 2025

Héél attent, ​@Skatetweety! Jouw opmerking van de ruilkast vind ik ook een gouden idee! 
Deel je tussentijds ook een fotootje? Ben benieuwd of deze puzzel beter te doen is… 😅 Hoe ver zijn jullie ​@Roy74 en ​@RBxx ? 😉

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 6, 2025

Wat ontzettend leuk om alle reacties te lezen! 

We hadden nooit verwacht dat de actie zó snel zou gaan. We snappen dat het teleurstellend is voor mensen die mis hebben gegrepen. Ook wij hebben gezien dat sommige puzzels worden doorverkocht, en dat voelt jammer omdat de boodschap juist ‘geef het door aan iemand die je liefhebt’ was.

Gelukkig zien we ook heel veel mooie, blije reacties en daar doen we het voor! We kijken er echt naar uit om op de 18e nog een aantal van jullie blij te maken met een puzzel! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 6, 2025

Héél attent, ​@Skatetweety! Jouw opmerking van de ruilkast vind ik ook een gouden idee! 
Deel je tussentijds ook een fotootje? Ben benieuwd of deze puzzel beter te doen is… 😅 Hoe ver zijn jullie ​@Roy74 en ​@RBxx ? 😉

Als hij rond is gegaan bij  het uitlenen komt hij uiteraard in de ruilkast terecht 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 6, 2025

Een van haar hobby's is puzzelen en omdat altijd dezelfde puzzels doen saai is, kan ze wel een andere gebruiken. Deze zal ze zeker fantastisch vinden!

@NataschaR Ofschoon deze community geen Marktplaats is, wil ik bij deze melden dat wij een aantal puzzels (1000 stukjes) over hebben die, kosteloos, jullie kant op kunnen. Met poesjes, vlinders, allerlei. We geven ze liever aan een ziek meisje dan naar de kringloop. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 6, 2025

Lief ​@driemaster !😊

NataschaR
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Deelnemer
  • December 6, 2025

@NataschaR Ofschoon deze community geen Marktplaats is, wil ik bij deze melden dat wij een aantal puzzels (1000 stukjes) over hebben die, kosteloos, jullie kant op kunnen. Met poesjes, vlinders, allerlei. We geven ze liever aan een ziek meisje dan naar de kringloop. 

Wat ontzettend lief van u. Ik word hier helemaal ontroerd van!

Ze houdt ontzettend veel van dieren (wij hebben ook poezen), dus puzzels met poezen en vlinders zal ze zeker geweldig vinden!

Uiteraard betaal ik de verzendkosten. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 6, 2025

Groots ​@driemaster. Zal ik de verzendkosten voor mijn rekening nemen? Stuur maar een PB.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 6, 2025

Wat ontzettend lief van u. Ik word hier helemaal ontroerd van!

Ze houdt ontzettend veel van dieren (wij hebben ook poezen), dus puzzels met poezen en vlinders zal ze zeker geweldig vinden!

Uiteraard betaal ik de verzendkosten. 

@NataschaR Tof om te horen. We zijn momenteel nog met vakantie. Vrijdag zijn we weer thuis, dan gaan we gelijk aan de slag voor jullie. We laten weten wanneer we ze versturen. Voor het adres kan je een PB sturen. 

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • December 6, 2025

Trots op mijn mede communityleden!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 6, 2025

Wat ontzettend leuk om alle reacties te lezen! 

We hadden nooit verwacht dat de actie zó snel zou gaan. We snappen dat het teleurstellend is voor mensen die mis hebben gegrepen. Ook wij hebben gezien dat sommige puzzels worden doorverkocht, en dat voelt jammer omdat de boodschap juist ‘geef het door aan iemand die je liefhebt’ was.

Gelukkig zien we ook heel veel mooie, blije reacties en daar doen we het voor! We kijken er echt naar uit om op de 18e nog een aantal van jullie blij te maken met een puzzel! 

Precies dit. Het stoort me mateloos dat er KPN klanten (want er is een check op klant zijn bij ophalen) zijn die een leuke attentie van KPN gebruiken voor eigen gewin. Er staan zelfs advertenties op Marktplaats waar schaamteloos 20 euro wordt gevraagd en dan ook nog twee exemplaren aanbieden. En dat terwijl er hier klanten zijn die ook graag een exemplaar hadden ontvangen en voor niets naar een KPN winkel zijn gegaan.

Dat ligt niet aan KPN maar vooral aan KPN klanten zonder fatsoen. Waarschijnlijk de populatie die al eerste klaagt als ze zelf denken tekort gedaan te zijn. Als er klanten zijn met een marktplaats advertentie die dit lezen: overweeg om ze gratis (tegen verzendkosten) aan te bieden als je zelf toch niets met de puzzel wenst te doen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 6, 2025

Wat ontzettend lief, ​@driemaster! En jouw aanvullende aanbod ​@Roy74. 💜

NataschaR
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Deelnemer
  • December 6, 2025

PB gestuurd!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 7, 2025

Wat ontzettend lief, ​@driemaster! En jouw aanvullende aanbod ​@Roy74. 💜

En stiekem hoop ik dat er ook nog een KPN puzzel ergens in Groningen staat om een kind blij te maken bij de win actie. Nominatie van mij voor dochtertje Sharon 💚

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 7, 2025

PB gestuurd!

PB gelezen. Komt goed!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik heb een goede en passende oplossing voor een eventuele toekomstige/volgende (gratis) puzzel vanuit KPN.

Stuur per huishouden met een geregistreerde KPN abonnement één gratis puzzel toe, dus niet meer gratis ophalen bij een KPN winkel, maar gewoon één puzzel per huishouden toesturen.
Dan weet je zeker, dat in elk geval elk KPN abonnee een puzzel krijgt en dus niet meer naast de boot valt.

Uiteraard kunnen er ook puzzels verdeeld worden over de KPN winkels, maar daarbij moet er dan wel gecontroleerd worden of de ophaler klant is bij KPN.

Hiermee voorkom je, dat er KPN klanten de puzzel niet hebben kunnen krijgen omdat de voorraad op is bij de KPN winkels, zoals ook dit jaar weer het geval is.

Het voorkomt gewoonweg veel teleurstelling, bij KPN klanten die de puzzel niet hebben kunnen bemachtigen.

• Nieuwkomer
  • December 7, 2025

Voor mijn lieve vrouw ​@Stenie want zij puzzelt graag en was nu te laat door omstandigheden. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Erik van KPN of ​@Shyrin van KPN ,

Zou je mijn voorstel willen doorgeven aan de betreffende afdeling, die over de puzzels gaan.
Want ik zou het sowieso veel eerlijker vinden, als in elke geval elk huishouden met een KPN Thuis en/of mobiel abonnement één gratis puzzel toegestuurd zou krijgen.

Het zou ook een stuk waardering vanuit KPN zijn, als dit op deze wijze wordt gedaan.
Uiteraard kan er een deel van de puzzels naar de KPN winkels, maar wel dat ook daar wordt geregistreerd en gecontroleerd dat het naar een KPN klant gaat, of naar een nieuwe klant die een KPN abonnement afsluit in de betreffende KPN winkel.

Hiermee voorkom je teleurstellingen, waaronder ik zelf helaas val, die geen puzzel heeft kunnen bemachtigen bij één van de KPN winkels.

Een eventuele doorverkoop via Marktplaats zou gestopt kunnen worden, als KPN direct contact opneemt met Marktplaats, en daarbij zegt dat dit niet de bedoeling is.
Marktplaats zal dan alle puzzels van KPN van hun website halen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 7, 2025

Hi ​@Michel.uit.Arnhem ,

Ik heb geen idee hoeveel puzzels KPN nu heeft laten maken, maar als elke klant een puzzel krijgt gaat dat dan niet veel te duur worden? Ik denk zelf dat KPN dat niet gaat doen. Ook vanwege het milieu, want nu kiest de klant er zelf voor of die een puzzel wil hebben, maar als iedereen er gewoon 1 thuis ontvangt zullen er ook veel puzzels in de papierbak belanden. 

Misschien is het wel een idee om de oplage voortaan iets te vergroten😊

Van Marktplaats kan KPN weinig mee, ben ik bang.. :/ Het is niet fair, maar omdat je wel gewoon de eigenaar bent mag je ermee doen wat je wilt.. dus ook op Marktplaats zetten. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 7, 2025

Leuke suggestie ​@Michel.uit.Arnhem. Maar ik verwacht niet dat we hem daadwerkelijk gaan doorvoeren. Het is niet haalbaar om meer dan 2,8 miljoen (als we alleen naar vaste abonnementen kijken) puzzels te laten drukken. Vooral niet omdat er ook een groot deel van de klanten gaat zijn die puzzels niet interessant vinden. Dus het op deze manier als cadeautje uitdelen is dan wel de betere optie, zoals Lvd91 ook al aanstipt.

Hopelijk kunnen we in de toekomst de oplage inderdaad nog iets groter maken.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 7, 2025

Ik denk dat je gelijk hebt ​@Lvd91 al vind ik het ook sneu voor ​@Michel.uit.Arnhem. Ik denk dat intekening via de app met een op=op melding nog het meest fair is.

En zeker mogen mensen doen wat ze willen met de puzzel maar er is ook nog zo iets als fatsoen en elkaar iets gunnen. Gelukkig zag ik dat hierboven al ontstaan door de fijne reactie vanuit de community door het gewaardeerde lid ​@driemaster.

Laten we hier gehoor geven aan de intentie van de attent kalender in de hoop dat een presentje dat nog volgt niet gaat leiden tot het moeten ontzetten van KPN winkels.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Erik van KPN 

Daar heb je natuurlijk wel een goed punt, want als er alleen al 2,8 miljoen huishoudens zijn met vaste diensten van KPN, wordt het wel een dure uitgave voor KPN.
En dan hebben we de mobiele klanten (zonder KPN Thuis) nog niet eens meegenomen.

Dus ik kan het daarom ook zeker vanuit het oogpunt van KPN begrijpen, dat mijn goede suggestie niet echt haalbaar zal zijn.

Maar al zou KPN het wel gaan doen, dan kan de klant die de puzzel ontvangt via pakketpost, deze altijd nog doorgeven aan een familielid, goede vriend/vriendin of kennis die wel van puzzelen houdt.
De puzzel hoeft dus niet persé in de papier- en karton kliko gegooid te worden.

Maar de oplage kan zeker verhoogd worden, met daarbij een goede registratie in de KPN winkels waar je de puzzel ophaalt, zodat de kans een stuk kleiner wordt dat je buiten de boot valt.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 7, 2025

En zeker mogen mensen doen wat ze willen met de puzzel maar er is ook nog zo iets als fatsoen en elkaar iets gunnen

Vind ik ook! Dat was ook niet wat ik bedoelde, mocht ik die indruk geven. 🙂 Wat ik schreef ging erover dat KPN weinig kan doen omdat dit niet illegaal is of iets..

..al vind ik het ook sneu voor ​@Michel.uit.Arnhem.

Ja.. Hopelijk kan Michel er via de winactie nog 1tje krijgen💚

• Nieuwkomer
  • December 7, 2025

Gezien de reacties hier ben ik heel blij dat ik een puzzel heb kunnen ophalen. Ben eraan begonnen, maar wat is het moeilijk 😊. Weet iemand de afmetingen, zodat ik met de buitenkant kan beginnen?