Skip to main content
Winactie

[Gesloten] Win de "Melkmeisje van Nu" puzzel! Deel je foto’s, ervaringen en puzzelplezier!

• December 2, 2025
  • 200 reacties
  • 6069 keer bekeken
Toon eerste bericht

200 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 7, 2025

En zeker mogen mensen doen wat ze willen met de puzzel maar er is ook nog zo iets als fatsoen en elkaar iets gunnen

Vind ik ook! Dat was ook niet wat ik bedoelde, mocht ik die indruk geven. 🙂 Wat ik schreef ging erover dat KPN weinig kan doen omdat dit niet illegaal is of iets..

..al vind ik het ook sneu voor ​@Michel.uit.Arnhem.

Ja.. Hopelijk kan Michel er via de winactie nog 1tje krijgen💚

Die indruk gaf je ook niet maar het was nog even een sneer naar mensen die met onjuiste intenties op eigen gewin uit zijn.

Michel had van mij ook al een nominatie omdat hij altijd op een positieve manier aanwezig is hier.

• Deelnemer
  • December 7, 2025

Ik gun mijn vriendin Zwany deze puzzel. Zij puzzelt zo graag…..
Zij viste helaas achter het net. Ik hoop dat zij nu geluk heeft. 
En mocht iemand de Nachtwacht van vorig jaar over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Deze actie is mij vorig jaar ontgaan. 
KPN, bedankt weer voor de leuke acties!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 7, 2025

Gezien de reacties hier ben ik heel blij dat ik een puzzel heb kunnen ophalen. Ben eraan begonnen, maar wat is het moeilijk 😊. Weet iemand de afmetingen, zodat ik met de buitenkant kan beginnen?

Volgens mij is het een standaardformaat 1000 stukjes puzzel, dus dan zou hij ongeveer 70x50 cm moeten zijn, ​@Omariky.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 7, 2025

En mocht iemand de Nachtwacht van vorig jaar over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Deze actie is mij vorig jaar ontgaan. 
KPN, bedankt weer voor de leuke acties!

We hebben nog wel een paar van de Nachtwacht liggen, ik kan je daar één van toesturen, ​@Helma L.J. . Als jij je community profiel aanvult met jouw naam en adres, dan maak ik de verzending in orde. Je reactie voor het “Melkmeisje van nu” staat i.i.g. genoteerd! 

Wij leuke acties en jij bedankt voor jouw leuke reactie! 😁

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 7, 2025

@Shyrin van KPN : misschien is de Nachtwacht puzzel ook leuk voor de dochter van ​@NataschaR ? 😊

(als ze die nog niet heeft tenminste, ​@NataschaR ?;)) . 

• Deelnemer
  • December 7, 2025

​@Shyrin van KPN, ik heb mijn profiel aangevuld. 
ik verheug me op de Nachtwacht. Superleuk!

NataschaR
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Deelnemer
  • December 7, 2025

@Shyrin van KPN : misschien is de Nachtwacht puzzel ook leuk voor de dochter van ​@NataschaR ? 😊

Wat lief dat je aan mij denkt! De Nachtwacht heeft ze ook niet.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 7, 2025

Ik zou de puzzel graag zelf willen winnen. Ik loop inmiddels 6 weken in het gips ivm een scheenbeen breuk. Dat maakte het ophalen van de puzzel dan ook niet mogelijk.

Ik heb veel verplichte 'been omhoog' vrije tijd dus deze puzzel zal een heel leuk tijdverdrijf zijn! 😁 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 7, 2025

Ik zou de puzzel graag zelf willen winnen. Ik loop inmiddels 6 weken in het gips ivm een scheenbeen breuk. Dat maakte het ophalen van de puzzel dan ook niet mogelijk.

Ik heb veel verplichte 'been omhoog' vrije tijd dus deze puzzel zal een heel leuk tijdverdrijf zijn! 😁 

Beterschap. Ik had ooit hetzelfde en ken het gevoel dat je geen kant op kunt. Hopelijk voor jou komt de puzzel dan jouw kant op.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 8, 2025

Hier vordert hij gestaag ☺️

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat snap ik volkomen Babs. Staat genoteerd en beterschap gewenst! 

Dat schiet al mooi op ​@Skatetweety

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Stuur per huishouden met een geregistreerde KPN abonnement één gratis puzzel toe, dus niet meer gratis ophalen bij een KPN winkel, maar gewoon één puzzel per huishouden toesturen.

Er zit nog wel een andere reden achter het ophalen in de winkel, zodra je er bent kunnen ze je misschien nog ergens mee helpen in de winkel, zie jij een mooie telefoon die je wilt hebben, kunnen ze je eventueel een “leuk” verleng aanbod doen om je als klant het komende jaar 2 of jaar binnenboord te houden.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 8, 2025

Tuurlijk, het is hartstikke fijn als onze collega’s in de winkel direct kunnen helpen met vragen of advies. Voor veel klanten is dat persoonlijke contact echt een pluspunt: even iemand die met je meekijkt, iets uitlegt of een passend advies geeft.

En vergis je niet: voor onze collega’s is het óók gewoon leuk om iets weg te geven en op die manier in gesprek te komen met klanten. Dat maakt hun werk afwisselend en persoonlijk.

Ik heb zelf tijdens Black Friday een dagje meegedraaid in een KPN Winkel, en geloof me: mijn petje gaat af voor de collega's die in de winkels werken. Maar dat is weer een ander verhaal 😉

Lief en bedankt voor de tag, ​@Lvd91. De Nachtwacht zal echt een uitdaging voor haar worden 🤓

​@Shyrin van KPN, ik heb mijn profiel aangevuld. 
ik verheug me op de Nachtwacht. Superleuk!

Gezien, ik zal de verzending deze week in orde maken! 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Stuur per huishouden met een geregistreerde KPN abonnement één gratis puzzel toe, dus niet meer gratis ophalen bij een KPN winkel, maar gewoon één puzzel per huishouden toesturen.

Er zit nog wel een andere reden achter het ophalen in de winkel, zodra je er bent kunnen ze je misschien nog ergens mee helpen in de winkel, zie jij een mooie telefoon die je wilt hebben, kunnen ze je eventueel een “leuk” verleng aanbod doen om je als klant het komende jaar 2 of jaar binnenboord te houden.

Hoi ​@MandersOnline 

Zou inderdaad een goede reden kunnen zijn, aangezien je dan een win-win situatie krijgt.
Daarnaast is het voor het winkelpersoneel ook een mooie afwisseling, en om te zorgen voor (extra) bij-verkoop in de december maand.

Maar het winkelpersoneel van de KPN Winkel aan de Ketelstraat in mijn woonplaats Arnhem, kennen mij persoonlijk, en weten inmiddels ook dat ik KPN Thuis en KPN mobiel heb.
Ik kom daar regelmatig over de vloer, voor een gezellig praatje.

Het personeel van deze winkel is altijd vriendelijk en helpt je supergoed met al je vragen, en bij het afsluiten van een abonnement.
Maar daar staat Arnhem ook om bekend, elkaar helpen!

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

Hi ​@Michel.uit.Arnhem ,

Als je toch vaker bij de KPN winkel komt kun je een keer vragen of ze ook iets van merchandise hebben, als je dat leuk vind natuurlijk🙂 En misschien heb je meer geluk met de Louis kerstbal😉

• December 9, 2025

Is de puzzel meer langwerpig ?

want dan moet ik hem anders op mijn puzzelmat gaan leggen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 9, 2025

Is de puzzel meer langwerpig ?

want dan moet ik hem anders op mijn puzzelmat gaan leggen 

Ja klopt ! 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 9, 2025

Wat zijn de afmetingen ​@Skatetweety ? Dan weet ik hoeveel ruimte ik moet vrijhouden. Zie het nergens op de doos staan.

• December 9, 2025

50 x 70 cm KPN Melkmeisje 

• December 9, 2025

Wat zijn de afmetingen ​@Skatetweety ? Dan weet ik hoeveel ruimte ik moet vrijhouden. Zie het nergens op de doos staan.

50 x 70 cm

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 9, 2025

Bedankt, daar kan ik wat mee 👍

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat schiet al aardig op ​@Skatetweety. Hopeveel tijd ben je hier al aan "kwijt" geweest? 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 9, 2025

Dat snap ik volkomen Babs. Staat genoteerd en beterschap gewenst! 

Dat schiet al mooi op ​@Skatetweety

Dank je wel!! 😊

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 9, 2025

Hi ​@Michel.uit.Arnhem ,

Als je toch vaker bij de KPN winkel komt kun je een keer vragen of ze ook iets van merchandise hebben, als je dat leuk vind natuurlijk🙂 En misschien heb je meer geluk met de Louis kerstbal😉

Wanneer komt die kerstbal uit!? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 9, 2025

Dat is nog niet bekend ​@Babsblackie , maar in ieder geval deze maand..😉 Houd de attentkalender dus goed in de gaten 🙂