Skip to main content
Winactie

[Gesloten] Win de "Melkmeisje van Nu" puzzel! Deel je foto’s, ervaringen en puzzelplezier!

• December 2, 2025
  • 200 reacties
  • 6069 keer bekeken
Toon eerste bericht

200 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 9, 2025

Dat schiet al aardig op ​@Skatetweety. Hopeveel tijd ben je hier al aan "kwijt" geweest? 

Al aardig wat uurtjes . Weer al verder gevorderd 😃

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 9, 2025

Dat is nog niet bekend ​@Babsblackie , maar in ieder geval deze maand..😉 Houd de attentkalender dus goed in de gaten 🙂

Slaapzakken voor de KPN winkel 😀

Volgens mij zijn er meer varianten om het nog wat leuker te maken.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 10, 2025

Dat is nog niet bekend ​@Babsblackie , maar in ieder geval deze maand..😉 Houd de attentkalender dus goed in de gaten 🙂

Volgens mij zijn er meer varianten om het nog wat leuker te maken.

Helaas blijft mijn scheenbeen nog wel even gebroken 😏, dus dat wordt weer een lastige opgave! 😔

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Is er niet iemand die jou in rolstoel voor de winkel wil zetten, ​@Babsblackie? Daar heb je toch vrienden voor? 😋

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 10, 2025

Zijn er meer mensen die vorderen met de puzzel ? 

• Deelnemer
  • December 12, 2025

Hoeveel verschillen zijn er met deze puzzel en het originele melkmeishe?

En hoeveel bij de nachtwacht?

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 12, 2025

Is er niet iemand die jou in rolstoel voor de winkel wil zetten, ​@Babsblackie? Daar heb je toch vrienden voor? 😋

*koffie over bureau spuugt 😂

We steken een beetje de draak ermee. Een gebroken pootje is erg lastig weet ik.

Jasper van KPN
Moderator

Hoeveel verschillen zijn er met deze puzzel en het originele melkmeishe?

En hoeveel bij de nachtwacht?

Goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee hoeveel verschillen het precies zijn. Je kunt de puzzel maken en dan naast het origineel leggen en vergelijken 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 13, 2025

Tadaaaa!!! Het is me gelukt !!🥳

wie heeft hem ook af of is er mee bezig ?? Ben benieuwd ! 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 13, 2025

Vanavond zijn wij eraan begonnen, er zit toch ook veel zwart bij… ik ben benieuwd 

Jasper van KPN
Moderator

Als ik de foto van ​@Skatetweety zie lijkt het vooral linksonder wat donker te zijn inderdaad, verder lijkt het aardig te doen te zijn 🙂

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 14, 2025

Als ik de foto van ​@Skatetweety zie lijkt het vooral linksonder wat donker te zijn inderdaad, verder lijkt het aardig te doen te zijn 🙂

Klopt , is alleen linksonder donkerblauw , maar stukjes zijn aardig te herkenbaar 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 14, 2025

Vanavond zijn wij eraan begonnen, er zit toch ook veel zwart bij… ik ben benieuwd 

bijna geen zwart hoor , is donkerblauw maar zit aardig wat verschil in dus goed te doen , succes ! 

NataschaR
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Deelnemer
  • December 15, 2025

Beste KPN,

Namens mijn dochter ontzettend bedankt voor deze leuke verrassing die met de post kwam. Wij zijn er super blij mee!

Ook wil ik ​@driemaster bedanken voor het fantastische puzzelpakket dat wij hebben ontvangen. Mijn dochter kan nu weer heerlijk verder haar hobby uitvoeren. 

Wij zijn zo blij met al de puzzels die wij hebben gehad, dat wij de puzzel van het Melkmeisje (ook al vinden wij het een prachtige puzzel) ook aan iemand gunnen die het goed kan gebruiken. Mijn deelname kan daarvoor worden gebruikt (ik weet niet hoe dit precies wordt gedaan door jullie). 🥰

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 15, 2025

Heel erg graag gedaan ​@NataschaR en fijn om te lezen dat we je dochter op deze manier hebben kunnen verrassen! Wens haar namens ons in ieder geval heel veel puzzelplezier toe! 

Wij zijn zo blij met al de puzzels die wij hebben gehad, dat wij de puzzel van het Melkmeisje (ook al vinden wij het een prachtige puzzel) ook aan iemand gunnen die het goed kan gebruiken. Mijn deelname kan daarvoor worden gebruikt (ik weet niet hoe dit precies wordt gedaan door jullie). 🥰

Daar word ik nou blij van, helemaal vandaag de dag 👌🏻Maar daar gaan wij wel uitkomen, komt helemaal goed!

• Deelnemer
  • December 15, 2025

@Shyrin van KPN  Ik heb de Nachtwacht vandaag opgehaald van het postkantoor. Na deze week hebben we 2 weken vakantie en we hoeven ons niet te vervelen😉 We gaan beginnen met het Melkmeisje. Heel erg bedankt, we wensen jou en je collega’s fijne feestdagen. 
Ik was al een tevreden KPN klant, daar komt nu nog een stuk blijheid bij! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 15, 2025

Wat een mooi bericht ​@NataschaR. En wat mooi dat een simpel berichtje door ​@driemaster (en vrouw) werd opgepikt zodat een teleurstelling werd omgebogen in blijdschap en veel puzzels. En als kers op de taart weet ​@Shyrin van KPN nog een Nachtwacht uit de KPN kelders te toveren. Niets meer aan doen en puzzelen maar.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Ze is wel populair…

… hier als stroopwafelblikje! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 16, 2025

Maar niet met de gadgets die op de afbeelding van kpn staan 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 16, 2025

Wat een mooi bericht ​@NataschaR. En wat mooi dat een simpel berichtje door ​@driemaster (en vrouw) werd opgepikt zodat een teleurstelling werd omgebogen in blijdschap en veel puzzels. En als kers op de taart weet ​@Shyrin van KPN nog een Nachtwacht uit de KPN kelders te toveren. Niets meer aan doen en puzzelen maar.

Ben benieuwd of het jullie lukt met de nachtwacht , mij is het niet gelukt . Stukjes waren allemaal te donker 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De Nachtwacht is wel echt een enorme uitdaging. 

• Topper
  • December 17, 2025

Voor mijn Indiase collega Hema voor haar vakantie!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Het is tijd om de gelukkige winnaars bekend te maken! 🎉

Wij maken jullie heel graag blij met een Melkmeisje puzzel, deze komt zo spoedig mogelijk jullie kant op! Van harte gefeliciteerd, we wensen jullie ontzettend veel puzzelplezier toe 😍

• @Stenie 
  • @Diuz 
  • @Ann135 
  • @Babsblackie 
  • @JB22_ 
  • @Lampjesman 
  • @M.T. 829 
  • @Nieuwe klant 123 
  • @stephanz 
  • @Legpuzzelfanaat 
  • @Willy67 

Tussen de winnaars zitten ook een paar mensen die helaas niet hun gegevens in hun profiel hebben gezet. Daardoor kunnen we jullie prijs niet opsturen! Het gaat om: ​@890, ​@Madk, ​@maartje-01 en ​@Anne S..

Vullen jullie je gegevens zo snel mogelijk in, en laten jullie het ons hier weten? Dan maken wij jullie ook graag blij met je prijs 😻

Heel heel heel erg bedankt! Wat zal mijn dochter blij zijn. !!!!