Skip to main content

[Gesloten] Winactie: Hoe maak jij met Pathé Thuis jouw eigen thuisbioscoop?

• 22 oktober 2024
  • 32 reacties
  • 1038 keer bekeken
[Gesloten] Winactie: Hoe maak jij met Pathé Thuis jouw eigen thuisbioscoop?
Toon eerste bericht

32 reacties

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 26 oktober 2024

Wij willen met de voucher de film Oppenheimer gaan kijken, maar ik kan deze niet vinden...staat wel op Pathe thuis, maar niet via KPN Pathe thuis. Iemand een tip hoe ik deze vind ? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7679 reacties
  • 26 oktober 2024

Dat is gek @Danielle1501. Als ik bij onze top 5 van deze maand kijk dan zie ik in het filmpje daar Oppenheimer langskomen, dus ik zou verwachten dat hij beschikbaar is. Als je zoekt op Oppenheimer komen er helemaal geen resultaten naar voren? 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 26 oktober 2024

Gevonden ! Ik kon t zoek icoontje niet vinden, maar staat helemaal links bovenin zie ik net 🫣 Morgen gaan we Oppenheimer kijken !

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7099 reacties
  • 27 oktober 2024

Fijn dat het gelukt is @Danielle1501! Veel plezier met de film, ik vond hem heel erg sterk!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 28 oktober 2024
Dalala schreef:

Inderdaad ik open de mail 6 minuten nadat hij verstuurd is en alle vouchers nu al op. Zo kan ik ook vouchers weggeven

Nog even een aanvullende vraag @Dalala: jouw abonnement (eventueel meerdere) zijn ook allemaal gekoppeld aan jouw KPN ID account? Als dat namelijk niet zo is, kun je de melding krijgen dat de vouchers op zijn. Niet zo 1,2,3 een logische melding, maar wel een mogelijke verklaring. 

Ik hoop dat je dit leest en kunt checken. En wil jij in jouw profiel ook jouw klantnummer en/of postcode en huisnummer noteren? Dan kijken we achter de schermen met je mee.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 28 oktober 2024
MJ85 schreef:

2 minuten na het mailtje de vouchers op.

Denk een foutje.

Ik denk het ook, @MJ85 want ik lees in een andere reactie dat het alsnog gelukt is om een code op te vragen 😉 

Veel kijkplezier! 🍿

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 7 november 2024

Bedankt voor jullie leuke reactie, @Eugenius1960 en @Francois: er is een attentie naar jullie onderweg! 

Reageer