Skip to main content
Sticky KPN Voor Jou

Het Grote Verjaardagstopic

  • 2 July 2024
  • 8 reacties
  • 172 keer bekeken
Het Grote Verjaardagstopic

Eeeeerrr… Is er een jarig, hoera hoera! 🎈

Gefeliciteerd!

Wij vieren je verjaardag graag een beetje met je mee. Het kan een van de leukste dagen (of weken) van het jaar zijn: Jouw verjaardag! Sommige mensen trekken alles uit de kast, het huis vol met slingers en versiering, een groot feest, lekker uit eten, en bij speciale leeftijden een grote pop in de tuin…. Of, je houdt het lekker klein en intiem.

Je kunt er van maken wat jij wilt: Het is jouw dag!💐

 

Forumverjaardag

Ons forum is bijvoorbeeld opgericht op 1 november 2010. Dat betekent dat onze 15 jarige verjaardag er zo langzamerhand aan zit te komen... 🎉

Wist jij dit al? We hebben onze 10e verjaardag gevierd met een waar Forum Jubileumspel! Het spel is inmiddels niet meer te spelen, maar ik kan je wel vertellen dat het erg vermakelijk was 😁

Heb jij 'm destijds meegespeeld? En heb jij leuke ideeën of suggesties voor hoe we straks onze 15e verjaardag kunnen vieren

 

En jij?

Hoe vier jij je verjaardag? Of wat is jouw mooiste verjaardags-herinnering? Deel het met ons in de comments en we maken er samen een klein feestje van!

Happy Birthday🎉

Ben je jarig? Gefeliciteerd! We feliciteren jou graag en je kunt ook een kadootje vinden op kpn.com/jarig.

Maak er een mooie dag van!

 


Als ik jarig ben, gaat in heel Nederland de vlag uit… en iedereen kleedt zich in oranje… ra, ra, wanneer zou ik jarig zijn?


Als ik jarig ben, gaat in heel Nederland de vlag uit… en iedereen kleedt zich in oranje… ra, ra, wanneer zou ik jarig zijn?  27 april 

Ik denk aan het moment dat Nederland Europees kampioen is geworden. Maar dat zou sneu zijn want dan bestaat er de kans dat je nooit jarig bent, 


Als ik jarig ben, gaat in heel Nederland de vlag uit… en iedereen kleedt zich in oranje… ra, ra, wanneer zou ik jarig zijn?  27 april 

27april


Helemaal correct! 🥂


Mijn fijnste verjaardag, dat was in 2012. Ik was alleen naar Japan gegaan en helemaal alleen zijn in een onbekende omgeving was een hele fijne en unieke ervaring. Sindsdien ben ik elk jaar rond mijn verjaardag vrij, goede traditie.

Wel had ik toen het geluid van m'n telefoon uit moeten zetten. Ik liep op de begraafplaats van de 47 Ronin in Shinagawa rond de tijd dat men in NL wakker werd en ik kreeg opeens meerdere sms'jes 😂


Haha, over verjaardagen gesproken: mijn broertje had zijn eerste (en wat mij betreft laatste) feestje hier met muziek. Ik had box geregeld, maar die kon achteraf toch iets te hard, en daar konden ze niet goed mee omgaan. Eindstand: boze buurman in pyjama om half 1 in de woonkamer. 😂 Uiteindelijk netjes uitgepraat, maar dat ga ik nooit meer vergeten en kan ik inmiddels wel om lachen. 
 

En, uh, jullie hadden met jubileum spel een escape room aka ontsnappen; misschien nu iets andersom met ‘inbreken’. Een kraak de kluis, met hints verspreid over heel het forum?  
 


@ikheetjeff, die feestjes kan ik me ook nog herinneren. Ooit iets te grote luidsprekers bij mijn ouders in de woonkamer geplaatst voor mijn verjaardag die voor evenementen bedoeld waren. Lang verhaal kort, er zat een barst in het raam van de woonkamer door de té aanwezige subwoofers. Mijn zak- en kleedgeld heb ik een tijdje moeten inleveren. 😔

En, uh, jullie hadden met jubileum spel een escape room aka ontsnappen; misschien nu iets andersom met ‘inbreken’. Een kraak de kluis, met hints verspreid over heel het forum?  
 

Ik vind dit wel een heel leuk idee, in het verleden ook een keer gedaan online. Volgens mij met eieren zoeken met Pasen. We houden het in ons achterhoofd! 


Reageer