Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: april en mei

• April 4, 2022
  • 88 reacties
  • 6647 keer bekeken
Kadootje van KPN: april en mei
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

88 reacties

• Nieuwkomer
  • May 25, 2022

Inderdaad in de map Spam staat de code!

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Inderdaad in de map Spam staat de code!

@KeesFiets heb je nu gebruik kunnen maken van het “kadootje van KPN”? 🤔

• Nieuwkomer
  • May 30, 2022

Ik krijg de melding dat ik mijn klantnummer moet invullen, maar deze heb ik al ingevuld. Ik heb dit nummer van mijn factuur. 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Guusje194, welkom op ons forum! Ik heb je reactie even verplaatst naar dit verzameltopic, ik ga er vanuit dat je het over deze actie hebt. Klopt dat?
Was je halverwege Maart al klant bij ons? Het kan zijn dat als je nét klant bent je helaas geen gebruik kan maken van deze actie.

Als je toen al wel klant was gaat er misschien iets anders niet helemaal goed. In dat geval kijk ik graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

• Nieuwkomer
  • May 30, 2022

Nee ik was inderdaad nog geen klant in maart. Pas vanaf eind april inderdaad.. Helaas, dan wacht ik de volgende actie af :). Dank voor je reactie!

• Nieuwkomer
  • June 1, 2022

Hier helaas aangemeld en niets ontvangen..  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hier helaas aangemeld en niets ontvangen..  

Hi DeGelder, welkom hier. 

Wanneer heb je je aangemeld? Wel in de maand april of mei? Want de actie was namelijk geldig t/m 31 mei. 

• Nieuwkomer
  • June 1, 2022

Uiteraard vorige week. 

Ik wil voor onze vakantie binnenkort koffie bestellen bij koffie voordeel en de korting gebruiken. Nu staat de actie niet erbij als ik de QR code scan. Op het hele kaartje staat geen vervaldatm vermeld. Anders had ik het eerder besteld. Ik baal hier toch echt van. Hoe kan dit opgelost worden KPN?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat rot dat het niet gelukt is, @DeGelder! Als er wel een code opgevraagd is, kan ik die misschien nog achterhalen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Wellicht zijn de kadootjes van juni en juli ook iets voor je. Het linkje plaats ik hieronder. 

@Daniëlle Snoek-Rikken het kadootje zelf was voor april en mei. We hebben elke maand andere extraatjes. Begrijp ik goed dat in de mail die je hebt ontvangen niet duidelijk stond dat de code alleen maar in mei aan te vragen was? Ik neem dit zeker intern mee. Niettemin is de actie helaas voorbij en kan ik je er niet meer aan helpen. Mijn excuses hiervoor! Ook jou verwijs ik graag naar de kadootjes van juni en juli.

Hoi Marcia,

Ons klantnummer dit is erg jammer van jullie. Ik krijg een leuk kaartje thuis en daar staat niets van een vervaldatum op. Ik heb geen mail gehad. De acties van juni en juli gaat alleen maar over voetbal. Daar kan ik niks mee. Helaas bedankt voor je terugkoppeling maar ook bedankt voor niks.

• Nieuwkomer
  • June 9, 2022

Hoi Marcia,

Ons klantnummer dit is erg jammer van jullie. Ik krijg een leuk kaartje thuis en daar staat niets van een vervaldatum op. Ik heb geen mail gehad. De acties van juni en juli gaat alleen maar over voetbal. Daar kan ik niks mee. Helaas bedankt voor je terugkoppeling maar ook bedankt voor niks.

Hier hetzelfde. Gewacht met bestellen, aangezien ik nog een voorraad koffie had. Nergens een vervaldatum vermeld en dus vraag ik me af of jullie echt niets kunnen betekenen.

Nieuwe klanten krijgen een tv, voor vaste klanten wordt geen extra inspanning geleverd?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De actie was gelding tot 1 juni. Heel eerlijk hebben we er geen rekening mee gehouden dat mensen bijna 2 maanden na de verzending van de QR-code er pas gebruik van wilden maken. Volgende keer zullen we een vervaldatum erbij vermelden.