Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

• December 1, 2021
  • 345 reacties
  • 8778 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

345 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 17, 2021

Hoi @Babz, welkom! Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Het mailadres waar je de mail op kreeg, is dat degene die je ook hier op het forum gebruikt? Zo nee, zou je die dan willen invullen in het veld ‘persoonlijke opmerking? Dan kunnen we dit nakijken en je hopelijk alsnog van een code voorzien. 

• Nieuwkomer
  • December 17, 2021

Erik, profiel is aangevuld en mailadres is dezelfde. 

Jasper van KPN
Moderator

Dank je voor deze gegevens @Babz. Bij de postcode missen de cijfers zo te zien, ik zie alleen de letters staan. Gelukkig had je het klantnummer ook ingevuld, daarmee kon ik je gegevens ook vinden. Ik heb geprobeerd om de code opnieuw naar je te sturen en voor de zekerheid heb ik de code ook in een privébericht naar je gestuurd!

• Deelnemer
  • December 17, 2021

Ik heb een code gekregen met een film te huren via huren met voucher maar hij geeft aan dat de code al gebruikt is , maar niet door mij. Wie weet raad?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Elise1990 . Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. 

Weet je zeker dat niemand anders in het huishouden de code al gebruikt heeft? Zo ja, kun je dan je profiel invullen en ons hier een seintje geven? Dan kijken we mee. 

• Deelnemer
  • December 17, 2021

Hoi ik heb de gegevens ingevuld. De code heb ik van me vader gekregen dus die gegevens ingevuld. Ik woon alleen dus ik weet het zeker dat niemand hem heeft gebruikt en me vader snapt het niet

Jasper van KPN
Moderator

Dank je voor de gegevens @Elise1990, zou je het e-mailadres wat voor zijn aanvraag is gebruikt ook nog kunnen toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen”, net als de filmcode die je probeerde te gebruiken?

• Deelnemer
  • December 17, 2021

Gedaan 

Jasper van KPN
Moderator

Merci. Waar probeer je deze code precies in te voeren? Is dat op de tv-ontvanger of via de Pathé Thuis app? De code die je hebt ingevuld is zo te zien 8 tekens, die kan alleen op een van onze tv-ontvangers worden gebruikt, via de Pathé Thuis app zal die niet werken.

• Deelnemer
  • December 17, 2021

Op de tv ontvanger. .

Ben naar menu gegaan.  Films. Film huren. Film gekozen en gedrukt op huren met voucher. Code ingevuld. En dan staat er dus code al gebruikt

• Nieuwkomer
  • December 17, 2021

Hallo,

Om de voucher code in te vullen wordt er verwezen naar tv.kpn.com of het menu van de tv ontvanger. De laatste is geen optie voor mij, want ik maak alleen gebruik van de tv app van KPN en op tv.kpn.com is er volgens mij geen mogelijkheid om een voucher code in te voeren.

zijn er andere mogelijkheden?

mvg

Erwin van KPN
Moderator

@Dickkieee Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Mocht je hier geen antwoord op je vraag vinden, laat het even weten.

SpeedyGJ
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2021

Goedeavond,

Helaas heeft mijn vriendin haar code nog niet kunnen verzilveren, na het inloggen komt er verder geen mail binnen, ook niet in de spam. Dit geld zowel voor alle browsers en de kpn app op de mobiel.
Zouden jullie de code kunnen doorsturen naar de mail? Dan kan mijn vriendin lekker genieten van haar weekend :)

Mvg
G.J

• Nieuwkomer
  • December 18, 2021

Helaas hier ook continu de oeps melding.

Inmiddels geprobeerd via de MijnKPN app, via Chrome met verschillende accounts, waarbij de één nog nooit was ingelogd op KPN. en Edge op verschillende computers.

Overal komt dezelfde melding terug.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 18, 2021

Op de tv ontvanger. .

Ben naar menu gegaan.  Films. Film huren. Film gekozen en gedrukt op huren met voucher. Code ingevuld. En dan staat er dus code al gebruikt

Dank je, @Elise1990! De code die jij ingevuld hebt in jouw profiel, komt overeen met de unieke code die wij naar jouw e-mailadres verzonden hebben. Ik denk dat er toch iets misgegaan is bij het verzilveren van de code. Ik kan je helaas niet aan een nieuwe code helpen! Ik stuur je nog even een privébericht.

Goedemorgen @SpeedyGJ! Fijn dat je namens jouw vriendin contact met ons opneemt. Je hebt ook haar gegevens ingevuld in je Forum profiel? Wil je in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” noteren naar welk e-mailadres wij de code kunnen sturen + een seintje hier als je dat gedaan hebt. We kunnen er dan even naar kijken, alvast bedankt!

Bedankt voor jouw melding, @mathijsieh! Ik heb bij deze een filmvoucher voor je aangevraagd, de code is per e-mail toegezonden en in een PB. Veel kijkplezier!

SpeedyGJ
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2021

@Shyrin_ 

Ik had gisteren avond alle persoonlijke informatie ingevuld, zojuist de mailadres er nog even bijgezet. Als het goed is moet alles kloppen :)

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 18, 2021

Fijn dat je het e-mailadres aangevuld hebt, @SpeedyGJ :blush:. De code is verzonden: per e-mail en in een privébericht. Veel kijkplezier! :popcorn:

SpeedyGJ
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2021

@Shyrin_ 
Hij is binnen, super bedankt! :heart_eyes: ook namens mijn vriendin :grinning:

• Topper
  • December 18, 2021

Hoi,

"Helaas klantnummer onbekend" krijg ik iedere keer als ik mijn emailadres en klantnummer invul en op  verzenden klik, paar keer nu geprobeerd want kon zijn dat ik perongeluk verkeerd cijfer had gedaan maar krijg iedere keer deze melding, wat kan ik nu doen?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 18, 2021

@Jantienegien  Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

• Nieuwkomer
  • December 19, 2021

Leuke actie 

maar niet erg handige info betreft film kijken

Ik heb nu gedaan wat er op de kaart staat via Pathé. Kan ik nog de film niet kijken op de tv. Alleen op mijn Telefoon. 
had liever een code gehad voor mijn kpn tv kast wat blijkbaar ook kan een gemiste kans voor mij 

door slecht info van kpn 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 19, 2021

Bedankt voor jouw bericht, @Remcofl! Als je het klantnummer van Internet en TV had ingevuld, dan kon je de vouchercode via de TV ontvanger verzilveren (en de film via de TV ontvanger kunnen bekijken), met een vouchercode op basis van het mobiele abonnement kan dat inderdaad niet. Ik denk dat wij er vanuit zijn gegaan dat dit voor elke klant duidelijk zou zijn: ik geef je feedback intern door zodat het misschien meegenomen kan worden bij een volgende actie! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 20, 2021

(...) via Pathé. Kan ik nog de film niet kijken op de tv. Alleen op mijn Telefoon

@Remcofl 

Heb je geen tv met daarin de Pathé app? Of een Chromecast?

• Nieuwkomer
  • December 20, 2021

Ik kreeg een kaart met als cadeau, een gratis film. Inloggen alles, krijg ik de melding dat alle vouchercodes niet meer beschikbaar waren en dus te laat was. Sorry hoor, maar hoe dan? Slechte service!!!!

Admin: reactie afgesplitst en en toegevoegd aan lopende topic

Forum|alt.badge.img+16
  • Forum titaan
  • December 20, 2021

Helaas, door ziekte te laat gekeken...

De vouchers vielen in de smaak! Helaas ben je net te laat om er ook een te krijgen. Klik hieronder op ‘Blijf op de hoogte’. Dan ben je er bij het volgende kadootje op tijd bij!