Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

• December 1, 2021
  • 345 reacties
  • 8778 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

345 reacties

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Graag ontvang ik ook de code per via KPN. Ik krijg namelijk ook de foutmelding..

Heb nu een paar keer de voucher proberen aan te vragen, maar krijg elke keer oeps er gaat iets mis.

Storing?

EDIT:

Inmiddels is het gelukt om een code te bemachtigen, gok de drukte bij het aanvragen dat het dan niet helemaal soepel loopt. 

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Via een mail van KPN worden we lekker gemaakt met Gratid 10 Topfilms en er kan ook op een verrassing geklikt worden voor een voucher.,(. En wat blijkt na het aanklikken op deze voucher, dan krijgenvvee dit in beeld

Oeps! KPN.com is tijdelijk in onderhoud.

We werken op dit moment hard aan de website. Onderstaande delen van KPN.com blijven bereikbaar.

Ook ik krijg meldingen dat mijn klantnummer niet klopt, of dat er storing is, evenals mijn man met zijn klantnummer, al diverse malen op diverse tijden geprobeerd maar kom er niet door..

• Deelnemer
  • December 3, 2021

Ik krijg ook de Oeps melding. Al meerdere keren geprobeerd. Wordt dit nog opgelost? Het valt me op, dat dit bij de meeste acties misgaat. Meestal geef ik het dan maar op. Maar is wel slechte reclame, terwijl je zogezegd je vaste klanten wil belonen.

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Ook hier de welbekende oeps melding. Jammer dat het nog niet vlekkeloos verloopt het proces.

kunnen jullie de code per mail opsturen? 

Het lukt mij niet om de kado Pathé voucher te claimen. Zodra ik click op kado wordt ik doorgestuurd naar een pagina die niet laad. Blijkbaar hebben jullie storing.

admin: vraag naar centrale topic verplaatst

Het lukt bij mij ook niet. Hij blijft maar laden en krijg de melding oeps er gaat iets mis....

• Deelnemer
  • December 3, 2021

Ook hier dezelfde melding. Ontvang graag bericht via de mail.

vriendelijke groet

OlafOtten
Helper
  • Helper
  • December 3, 2021

Ook ik krijg helaas de melding:

Oeps er ging iets mis, geen code op het scherm gehad, en ook nu krijg ik dus steeds een error. Ik zie dat meerdere mensen problemen hebben door drukte op de site, dus ik blijf het proberen.

mijn spam map ook al meerdere malen gecontroleerd. 

Hier lukt het ook niet krijg ook alleen maar foutmeldingen !! Zodra ik op versturen druk laad deze pagina niet en krijg een storing ! Gr Riette

• Deelnemer
  • December 3, 2021

Wat lukt er bij KPN wel als je een keer iets krijgt ??

Dit is de zoveelste keer al, en straks zeker de mededeling dat de actie is verlopen of alle vouchers zijn vergeven.

En bedankt, domme klanten, jullie trappen er nog steeds in.

tijd voor wat anders

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Werkt niet. Leuk zo'n kadootje

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Helaas werkt het voor mij ook niet!

Hoe kan ik de voucher krijgen?

Ook ik krijg meldingen dat mijn klantnummer niet klopt, of dat er storing is, evenals mijn man met zijn klantnummer, al diverse malen op diverse tijden geprobeerd maar kom er niet door..

NieuweGlasklant
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

De ene pagina zegt:

Oeps! KPN.com is tijdelijk in onderhoud.

Kom je verder, dan krijg je dit.

Dogs4life
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 3, 2021

Helaas…Ook hier geen gratis voucher maar wel een melding van onderhoudsproblemen. Hopelijk weet de Sint mijn schoentje alsnog te vinden en wordt er een voucher ingegooid. 

Dank u Sinterklaasje! 

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Wellicht kan er door KPN een algemene reactie geplaatst worden hoe dit opgelost gaat worden, want iedereen lijkt hetzelfde probleem te hebben!

Dank u Sinterklaasje

Jasper van KPN
Moderator

Op dit moment heeft de website het inderdaad even erg druk waardoor deze foutmeldingen in beeld kunnen komen. Dat is erg vervelend natuurlijk, excuses daarvoor. Als jullie de aanvraag op een later moment opnieuw proberen zal het wel goed moeten gaan. 

• Deelnemer
  • December 3, 2021

Ook ik en vriendin kunnen beide niet inloggen. Ik kreeg melding code verkeerd of al aangevraagd bij 1e poging. Daarna kan ik niet inloggen vanwege ik denk drukte. Vriendin krijgt melding "Oeps, de site is in onderhoud. Vreemd overigens dat wij beide vanavond de mail krijgen met dat je er snel bij moet zijn en ik bij inloggen zie dat actie al 2 dagen bezig is. Beetje worteltje voor neus hangen.

Ik kan niet bij mijn beloofde kadootje vanwege onderhoud aan mijn KPN, hoe nu verder? Uiteraard wil ik het wel graag ontvangen:wink:

Hoor graag snel van jullie.

Groetjes,

Henk van Zwol

Een trouwe KPN klant

• Deelnemer
  • December 3, 2021

Een dode mus van KPN, want geen code na drukken op verzenden. Wat een verlakkerij.

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Krijg je een mail met pak kadootje uit, na inloggen krijg je oeps onderhoud,…….  

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Krijg je een melding dat je een gratis voucher kunt aanvragen. Heel leuk, maar plots ligt de site er uit ivm onderhoud. Zo kan ik ook iets weggeven. Tegen de tijd dat eea weer werkt, zijn ze op. Ook de vorige keer was dit zo. 

• Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Het lukt me niet om mijn kadootje op te halen. Hij geeft elke keer een storing :disappointed_relieved: kunnen jullie me helpen?