Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

• December 1, 2021
  • 345 reacties
  • 8778 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

345 reacties

• Deelnemer
  • December 4, 2021

Profiel aangepast 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 4, 2021

Ik heb de code ontvangen maar nu zegt hij dat de code ongeldig is…..

Is dit gekoppeld aan het adres, want ik heb de code van mijn vader gekregen die hem niet gebruikt 

hoe kan dit??

@TonL, je hebt hem juist overgenomen? Welke exacte foutmelding krijg je? Bestaat de code uit 8 of 9 tekens?

Profiel aangepast 

Code verstuurd.

• Deelnemer
  • December 4, 2021

Kan ik nu mijn cadeautje downloaden?

• Deelnemer
  • December 4, 2021

Deze bestaat uit 8 tekens. Hij geeft aan foutieve code ingevoerd. Heb de juiste ingevoerd

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@AnneMilan Als het goed is dan heb je een e-mail ontvangen waar de code in staat. Deze is verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. 

• Deelnemer
  • December 4, 2021

Ja gelukt code in mail :-) 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 4, 2021

Top, veel kijkplezier @AnneMilan!

• Deelnemer
  • December 4, 2021

Ik heb de voucher aangevraagd maar in de mail die ik daarna ontvang staat geen voucher code. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd :(

• Deelnemer
  • December 4, 2021

Ik heb de voucher aangevraagd maar in de mail die ik daarna ontvang staat geen voucher code. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd :(

@Maja_  please help ;) 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 4, 2021

Ojee @Jensdw, dat schiet niet echt op :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik opnieuw een code kan verzenden!

• Deelnemer
  • December 4, 2021

Ojee @Jensdw, dat schiet niet echt op :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik opnieuw een code kan verzenden!

Thanks @Maja_ 

ik heb wat gegevens ingevuld, ik hoop dat je hier iets aan hebt

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 5, 2021

Is prima @Jensdw! Er is een nieuwe vouchercode gestuurd naar je e-mailadres! Kun je controleren of je deze wel kunt gebruiken? 

Ik krijg bij het klikken op de link in de email deze melding: 

Dat krijg ik wel vaker. Ik heb hieronder een printscreen van mijn producten, de 2e is de juiste (adres onherkenbaar gemaakt). Misschien dat het door het eerste adres mis gaat? Daar stond voorheen mijn oude adres. Kunt u zorgen dat ik de KPN kadootjes wel kan benaderen? Zoals deze Pathe Thuis voucher?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 5, 2021

Ja tuurlijk, ik kijk met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? :slight_smile:

Hallo @Lisa bedankt. Ja ik heb het ingevuld. 

groet

Renske

Het Kadootje aanvragen lukt nog steeds niet……

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Deelnemer
  • December 5, 2021

Is prima @Jensdw! Er is een nieuwe vouchercode gestuurd naar je e-mailadres! Kun je controleren of je deze wel kunt gebruiken? 

Yess nu doet hij het! Bedankt! 

wjb
Wijsgeer
  • December 5, 2021

Het is mij zojuist wel gelukt.

Kan je eens de cache van jouw browser legen of een ander apparaat gebruiken.

Lukt het dan wel?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 5, 2021

@Renske Koenraads Kun je eens controleren of de nieuwe voucher het wel doet? Probeer eventueel een andere browser:blush:

• Nieuwkomer
  • December 5, 2021

Ik heb een bericht gekregen over 5000 mb extra  Maar tot op heden niets ontvangen   met vr gr Ellie 

Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy

wjb
Wijsgeer
  • December 5, 2021

Ik heb een bericht gekregen over 5000 mb extra  Maar tot op heden niets ontvangen 

Gebruik de laatste versie van de MijnKPN app (6.3.0), dan zie je de 5GB opgeteld bij jouw gewone databundel.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 5, 2021

@compactbeamer ik heb je bericht samengevoegd met dit algemene topic over het cadeautje, zou je het bericht hierboven van @wjb eens willen bekijken? Deze reactie is aan jou gericht :slight_smile:

Blijft hetzelfde, probeer het volgende week nog wel eens.

• Nieuwkomer
  • December 5, 2021

Ik heb de code ontvangen en bestaat uit 9 letters/cijfers. Via films huren kan ik er maar 8 invoeren. Wat gaat er fout? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 5, 2021

Heb je wel de juiste code aangevraagd @Sawj ?

Die voor de app van Pathé is een andere dan die voor via de decoder namelijk.