Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

• December 1, 2021
  • 345 reacties
  • 8778 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

345 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 7, 2021

@LunaRosie Uit hoeveel cijfers bestaat de code en hoe probeer je die in te wisselen?
We maken je blij met een dode mus :sweat_smile:@Westie09 Kun je je gegevens invullen in je profiel? Dan kijk ik mee!

• Nieuwkomer
  • December 8, 2021

Gedaan 😊

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 8, 2021

Vandaag het kadootje bij de post gekregen. Toen we een voucher wilden aanvragen bleken deze al allemaal op te zijn. Zeer jammer! Snap dat jullie erbij zetten op=op, maar zoals ik kan lezen zijn er klanten die vorige week dit kado al in de bus hadden liggen. Niet echt een eerlijke actie! 

Het is wel een op=op actie met de vouchercodes, maar zo snel zouden ze niet op moeten zijn. Zou je jouw forumprofiel willen invullen, @Danielle_T? Dan kijken we hier naar en kunnen hopelijk een code nasturen.

Helaas hier ook de oeps melding op zowel de app als de website. Geeft aan de klant gegevens niet opgehaald kunnen worden.

Groet renaldo

Hey @Renaldovanessa, welkom! Controleer goed je gegevens dat je zeker weten de juiste gebruikt. Als het daarmee alsnog niet lukt, vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan helpen we je verder.

Hoi Erik, 

Dank voor je bericht.

Gegevens kloppen kan namelijk hier ook gewoon inloggen en alles bekijken.

Om het hele profiel e.d in te vullen voor een film vind ik een beetje omslachtig.  In ieder geval bedankt voor de moeite, wordt Netflix vanvond 😉

Groet Renaldo 

We hoeven hier niet letterlijk al je gegevens voor te hebben, maar de lengte van de code is anders als je wel of geen interactieve tv van ons hebt. Vandaar dat we wel je klantnummer moeten hebben zodat we je van een juiste code kunnen voorzien, @Renaldovanessa. De keus is aan jou verder, laat maar weten als je wel je profiel invult :)

Ik probeer de code in te wisselen, maar ik krijg de melding “Helaas, deze Kadocode is onjuist. Controleer je Kadocode” 😓

@LunaRosie, als je code 8 tekens heeft, dan kun je deze invoeren op de tv ontvanger om een film uit het On Demand aanbod gratis te huren. Heeft je code 9 tekens, dan kun je hem verzilveren via www.pathe-thuis.nl of de Pathé Thuis app. 

Gedaan 😊

@Westie09, code aangevraagd voor je. Je krijgt een mail op het bij ons bekende e-mailadres. Heb je hem met een paar uur nog niet, check dan je spam map even. 

• Nieuwkomer
  • December 8, 2021

Ik heb een filmvoucher aangevraagd, maar de vouchercode verschijnt niet en heb hem ook niet in mail ontvangen, wat nu?

Admin: samengevoegd met het centrale topic

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 8, 2021

Let op: op = op.

Pfoeh :cold_sweat:

Toch maar vast even aangevraagd. Wilde 'm medio kerst bij moeders gebruiken (en aanvragen), maar ja….

Schijnt overdraagbaar te zijn, dus als het er dan niet van komt kan ik begin januari nog iemand er mee verrassen.

• Nieuwkomer
  • December 8, 2021

Zelfde. Mijn cadeau had NIETS, geen code.

En ik vind nul manieren om hierover daadwerkelijk contact op te nemen met KPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 8, 2021

Stond de code ook niet in het scherm direct nadat je op bestellen had geklikt? Hier wel. Die had ik open laten staan én genoteerd totdat ik zeker wist dat de code ook in m'n mail stond. N.a.v. meerdere berichten als die van jou, @HennyDenHaag .

Je zult ongetwijfeld via een moderator hier een nieuwe code krijgen, want je bent niet de enige met dit. Staan je NAW en klantnummer al in je profiel?

• Nieuwkomer
  • December 8, 2021

Ja, mijn gegevens staan in mijn profiel. Dank je voor het antwoord. KPN moet dit oplossen, want het is nogal een domper om zo'n "geschenk" te krijgen.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 8, 2021

Hallo @HennyDenHaag

Als het goed is heb jij de 8-cijferige code per mail ontvangen op het bij ons bekende email adres. Controleer ook de postvak ongewenste mail/ spam.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 8, 2021

Hi @Maps! Is de mail ook niet terecht gekomen in jouw ongewenste mail/ spam? Zo nee, wil jij jouw klantnummer dan noteren in jouw Forum profiel? Op basis daarvan kunnen wij met je meekijken!

• December 8, 2021

Het kadootje is helaas onbruikbaar. Alle stappen gevolgd en vervolgens geeft Pathé aan dat de voucher code ongeldig is. Jammer😫 

*Admin: bericht verplaatst naar bestaand topic

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 8, 2021

Is het wel een Pathé code @Maan1968 ?

Klanten met KPN iTV abonnement krijgen een filmvoucher om te verzilveren via het tv-menu en klanten zonder TV krijgen een voucher om te verzilveren via de website www.pathe-thuis.nl.

bron: Kadootje van KPN: december | KPN Community

• Topper
  • December 8, 2021

Hoi! Helaas lukt het mij ook niet. Mijn klantnummer is niet bekend. Nu ben ik nog niet zo lang klant (dus misschien ben ik niet trouw genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye: ​​​​​​). Ik zou graag op de TV ontvanger willen kijken als dat nog kan.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 8, 2021

Ik heb een poging gedaan om er 1 voor je aan te vragen @xFeverr :wink: Is gemaild naar het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forumaccount. Laat je het even weten als je hem in goede order ontvangen hebt?:blush:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 8, 2021

@Maan1968 heb je een code met 8 of met 9 cijfers ontvangen? 1 met 8 cijfers is te gebruiken via de tv-ontvanger en 1 met 9 cijfers via de Pathé website, gebruik je jouw code op de juiste plek?

• Topper
  • December 8, 2021

Ik heb een poging gedaan om er 1 voor je aan te vragen @xFeverr :wink: Is gemaild naar het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forumaccount. Laat je het even weten als je hem in goede order ontvangen hebt?:blush:

Hij is binnen! Dat was snel, dankjewel!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 8, 2021

Ik heb een poging gedaan om er 1 voor je aan te vragen @xFeverr :wink: Is gemaild naar het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forumaccount. Laat je het even weten als je hem in goede order ontvangen hebt?:blush:

Hij is binnen! Dat was snel, dankjewel!

Top! Veel kijkplezier :grinning:

• December 9, 2021

@Maja_ Ik heb zes cijfers en twee letters😜.

Ik heb Kpn TV dus via de voorgestelde stappen geprobeerd om het te gebruiken... 

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 9, 2021

@Maan1968 Je krijgt inderdaad een code met 8 tekens (niet alleen cijfers haha). Dus dat klopt en die code zou gewoon moeten werken. Waar vul je de code precies in? Zie ook: 

Is het wel een Pathé code @Maan1968 ?

Klanten met KPN iTV abonnement krijgen een filmvoucher om te verzilveren via het tv-menu en klanten zonder TV krijgen een voucher om te verzilveren via de website www.pathe-thuis.nl.

bron: Kadootje van KPN: december | KPN Community

• Nieuwkomer
  • December 9, 2021

Hier gister via de post thuis gekregen en na 7 keer inloggen staat er alleen de afbeelding Kadootje van KPN

• December 9, 2021

Goedendag,

ik vond het erg leuk dat ik in aanmerking kan komen voor het Kado van KPN Pathe Thuis voucher, echter hij geeft aan dat hij mijn klanten niet herkent. Beetje raar natuurlijk en kunnen jullie kijken of mijn klanten in mijn profiel juist is? Alvast bedankt.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• December 9, 2021

Hallo @Noway Dude als je ingelogd bent met je KPN-ID dat bij je abo hoort, moet het gewoon werken.

• December 9, 2021

Hi @JanD 

dank je wel, maar ik ben ingelogd met mijn KPN-ID. Sinds gisteren aangesloten met Internet en vast bellen en over 3 weken gaan alle mobiele nr’s ook over op KPN. Heb nog geen factuur.

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 9, 2021

@Amanda20 Log je in op MijnKPN via de browser of via de app? Als je het via de app probeert, zou je dan eens willen kijken of het via de browser wel lukt?

• Nieuwkomer
  • December 9, 2021

@Amanda20 Log je in op MijnKPN via de browser of via de app? Als je het via de app probeert, zou je dan eens willen kijken of het via de browser wel lukt?

Allebei geprobeerd. Alle twee de krijg ik alleen de afbeelding te zien.