Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

• December 1, 2021
  • 345 reacties
  • 8778 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

345 reacties

• December 9, 2021

@Jose_  Ook in mijn geval werkt het niet via de browser als via de app.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Amanda20 en @Noway Dude ik heb het voor jullie doorgezet. Jullie krijgen hier nog een mail over!

• December 9, 2021

@Thomas Ik heb zojuist de mail binnen gekregen. Dank je wel. Ik ben heel erg aangenaam verrast door de snelle reacties die ik heb gekregen. Dank jullie wel.

• Nieuwkomer
  • December 10, 2021

Ik heb een sms gekregen (3/12/2021) dat ik 5 GB kado heb gekregen van kpn. Dit zou ik moeten kunnen toevoegen in de kpn app via 'mijn bundel'. Maar optie 'mijn bundel' kan ik nergens vinden. Ik heb overigens de juiste versie van de kpn app.

Wie is het gelukt en hoe?

Alvast bedankt!

Admin: verplaatst naar Kadootje van KPN topic

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 10, 2021

Die hoef je niet toe te voegen.  Die staat er gewoon automatisch. In mijnkpn is de knop al mijn bundels bekijken en daar moet ie bij staan.

Admin: meeverplaatst

• Nieuwkomer
  • December 10, 2021

Goedemiddag,

ik krijg ook de “oeps” melding.  Met geen mogelijkheid krijg ik een voucher code. 

wat nu?

Gr, Anthony 

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 10, 2021

Hallo @n1mb3r

Heb jij jouw mailbox gecontroleerd? Wellicht heb jij de code al wel ontvangen. Zo niet dan horen wij het graag. 

• Nieuwkomer
  • December 10, 2021

Hallo @n1mb3r

Heb jij jouw mailbox gecontroleerd? Wellicht heb jij de code al wel ontvangen. Zo niet dan horen wij het graag. 

Ik heb het nog even gecheckt, maar ik heb echt geen code ontvangen 😒

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 10, 2021

Ook in de ongewenste map @n1mb3r? Zit die daar niet in, wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik met je aan de slag. 

• Nieuwkomer
  • December 10, 2021

Ook in de ongewenste map @n1mb3r? Zit die daar niet in, wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik met je aan de slag. 

Ook de ongewenste map heb ik gecheckt. 

ik heb mijn profiel  gegevens ingevuld. 

alvast bedankt.  

• Deelnemer
  • December 10, 2021

Ik heb hetzelfde probleem. Krijg alleen het beeld kadootje van kpn te zien. En heb geen mogelijkheid om een emailadres aan te geven. Kunnen jullie helpen? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 10, 2021

Heb je wel “cookies van derden accepteren” aan staan in de browser, @Hjtehoonte ?

Anders komt op kpn.com/kadootje onder het plaatje niet de tekst

Pak je kadootje uit

met de knop [Inloggen].

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 10, 2021

Heb je wel “cookies van derden accepteren” aan staan in de browser, @Hjtehoonte ?

Pak je kadootje uit

met de knop [Inloggen].

@Hjtehoonte  Als je dat hebt gedaan en het werkt niet, zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

• Deelnemer
  • December 10, 2021

Heb je wel “cookies van derden accepteren” aan staan in de browser, @Hjtehoonte ?

Pak je kadootje uit

met de knop [Inloggen].

@Hjtehoonte  Als je dat hebt gedaan en het werkt niet, zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

De cookies staan goed. Dat is dus helaas geen oplossing. Ik heb mijn profiel aangepast. Mocht je nog wat missen dan hoor ik dat graag. 

Gr

Erwin van KPN
Moderator

@Hjtehoonte : Ik heb je een vouchercode gestuurd. Kun je je mail controleren? Check voor de zekerheid ook even de spam.

Erwin van KPN
Moderator

@n1mb3r . Volgens mij is @Bart_Z je vergeten ;-). Ik heb jou ook een code gestuurd.

• Deelnemer
  • December 10, 2021

@Hjtehoonte : Ik heb je een vouchercode gestuurd. Kun je je mail controleren? Check voor de zekerheid ook even de spam.

Yes gelukt! Dank! 

• December 11, 2021

Wat het nou zo triest maakt is dat het na al die tijd dat dit bekend is nog steeds niet is opgelost.

Dat je hier moet reageren om te smeken om alsnog je cadeautje te krijgen. 

Iedereen een mail sturen met excuses dat de site niet werkt en een activatiecode toevoegen zou KPN  beter staan. Of zou dat betekenen dat dan het budget voor deze actie wordt overschreden, omdat de verwachting is dat maar een X percentage het cadeautje claimt. 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 11, 2021

Kun jij je code niet gebruiken @Tabed? Het gaat bij het overgrote deel van de klanten/cadeautjes gelukkig wel goed. Lukt het niet dan kun je (naast ons Forum) ook bij onze klantenservice terecht. Laat het vooral weten als je ergens tegenaan loopt. 

• Deelnemer
  • December 11, 2021

Hallo, als ik mijn mailadres en klant nummer van mijn factuur invul  krijg ik de melding :

Helaas...

Je ingevulde klantnummer is niet bekend bij ons.

Ben sinds afgelopen week aangesloten als nieuwe klant ,

Hoor het graag ,

• December 11, 2021

Hoi Lisa,

welke code bedoel je,. Zover kom ik niet eens, zoals zovelen hier in het forum over klagen. 

Wordt na 'Pak je cadeautje uit” door gelinkt naar de KPN.com site en dan:

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens

Dan zeg jij in reactie op mijn bericht : “Laat het vooral weten als je ergens tegenaan loopt”, hoe vaak wil je nog horen dat de link bij velen niet werkt.

En schandalig dat het nog steeds niet is opgelost. Of wordt het ook juist niet opgelost, omdat het informatie oplevert en is dat juist ook de bedoeling van KPN en de "derde partijen”. 

Er gaat iets fout omdat  “cookies van derden accepteren”  aan moet staan. 

Grappig ook dat heel veel mensen zich druk maken om hun privacy gegevens, maar wel hier een cadeautje komen halen zonder dat ze het benul hebben wat ze aan gegevens achter laten. 

Tabed

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Peter Sipkes en @Tabed Wat vervelend dat het niet lukt om een vouchercode op te vragen. Willen jullie je gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij het verder voor jullie uitzoeken.

• Deelnemer
  • December 11, 2021

Heb mijn profiel gegevens ingevuld .

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Heb mijn profiel gegevens ingevuld .

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een vouchercode per e-mail toegestuurd:blush:

• Deelnemer
  • December 11, 2021

Ah, fijn.Mail is binnen, bedankt voor de snelle hulp !!