Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

• December 1, 2021
  • 345 reacties
  • 8778 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

345 reacties

Telkens de melding oeps er gaat iets mis. 

Kan iemand mij helpen?

Mij profielgegevens zijn al ingevuld.

'bedankt voor de snelle actie, de mail is binnen' 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 11, 2021

Balen @Marc Doppenberg :slight_frown:

Er is nu alsnog een code naar je onderweg!

• Deelnemer
  • December 12, 2021

Bij mij werkt het ook niet. Al veel geprobeerd. Dit krijg ik steeds. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 12, 2021

Dat schiet niet echt op @Rkelder86, zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we of het ons wel lukt om je een code toe te sturen!

• Deelnemer
  • December 12, 2021

Dat schiet niet echt op @Rkelder86, zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we of het ons wel lukt om je een code toe te sturen!

Ik heb alles ingevuld!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 12, 2021

Bedankt @Rkelder86! Klopt het dat je geen interactieve tv bij ons afneemt, maar wel Digitenne? Als het klopt en het is naar wens is dat helemaal prima natuurlijk, maar ik kijk er een beetje vreemd tegenaan omdat je bent aangesloten op glasvezel en meerdere interactieve tv-ontvangers aansluiten geen enkel probleem op gaat leveren :wink:

Kan ook zijn dat mijn systeem in de war is en je wél ook interactieve tv aan hebt gesloten, in dat geval hoor ik graag of je een code zou willen ontvangen om via je interactieve tv-ontvanger te kunnen kijken, of liever een code voor Pathe-thuis.nl?

• Deelnemer
  • December 13, 2021

Bedankt @Rkelder86! Klopt het dat je geen interactieve tv bij ons afneemt, maar wel Digitenne? Als het klopt en het is naar wens is dat helemaal prima natuurlijk, maar ik kijk er een beetje vreemd tegenaan omdat je bent aangesloten op glasvezel en meerdere interactieve tv-ontvangers aansluiten geen enkel probleem op gaat leveren :wink:

Kan ook zijn dat mijn systeem in de war is en je wél ook interactieve tv aan hebt gesloten, in dat geval hoor ik graag of je een code zou willen ontvangen om via je interactieve tv-ontvanger te kunnen kijken, of liever een code voor Pathe-thuis.nl?

Het klopt dat ik geen interactieve tv heb maar wel digitenne. Dus graag een code voor pathe-thuis.nl 😄

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 13, 2021

@Rkelder86, het lukt mij niet om op jouw mailadres een code te sturen, heb je een alternatief adres?

• Deelnemer
  • December 13, 2021

@Rkelder86, het lukt mij niet om op jouw mailadres een code te sturen, heb je een alternatief adres?

Ja die heb ik wel, hoe moet ik die doorgeven? 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 13, 2021

Zet maar in je forumprofiel, @Rkelder86, in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer even weer als je dit gedaan hebt, dan doen we een nieuwe poging voor een code :)

• Deelnemer
  • December 13, 2021

Zet maar in je forumprofiel@Rkelder86, in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer even weer als je dit gedaan hebt, dan doen we een nieuwe poging voor een code :)

Ik heb het gedaan. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 13, 2021

Gelukt, @Rkelder86, code gestuurd naar het Yahoo adres :)

• Nieuwkomer
  • December 15, 2021

Ook ik krijg een lege pagina met alleen een afbeelding. ik heb de cookies al verwijderd en het geprobeerd op de pc met Edge, firefox, chrome en internet explorer en op android met internet, samsung internet en firefox voor android. bij alle 7 pogingen voor en na cookies verwijderen krijg ik deze lege pagina.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @R. Draaijer, jammer dat 't niet lukt ondanks alles dat je hebt geprobeerd, goed dat je een seintje geeft. Kan je je gegevens invullen in je forumprofiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we er voor je naar.

• Nieuwkomer
  • December 15, 2021

Hoi @Alexandra . is ingevuld

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Alexandra . is ingevuld

Top! Ik heb een code voor je aangevraagd, je ontvangt 'm op je Hotmail e-mailadres :)

• Nieuwkomer
  • December 15, 2021

Hoi. De vouchercode werkt niet (-128), maar dat kan niet.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 16, 2021

Ojee @iesobrood, niet zo handig. Je krijgt die melding direct na het invullen van je code? Op welke plek vul je die code in en heb je een code ontvangen van 8 of van 9 cijfers?

• Nieuwkomer
  • December 16, 2021

Dag Maja. Het is een code van 8 tekens. Ik vul de code in bij het huren van een film met voucher. Mijn eigen code heb ik al met succes gebruikt. Dit is de code van mijn ouders die ik heb gekregen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@iesobrood ahh zo. Dat is jammer, ik vrees dat dit niet gaat werken.

Actievoorwaarden filmvoucher

Je kunt één filmvoucher opvragen en verzilveren, of je nou een of meer diensten afneemt. De persoonlijke voucher is in te leveren tot en met 9 januari 2022. Hij geldt voor één film naar keuze uit het reguliere huuraanbod. Je huurt de film voor 48 uur, hierna is de film niet meer te bekijken.

• Deelnemer
  • December 16, 2021

Ik krijg ook steeds de Oeps… Melding, zowel via de app als de website?
Jammer dat het zo moeilijk gaat🙁

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @xlisetx. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om en  vouchercode aan te vragen. Wil je je gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en hier een berichtje achterlaten nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij kijken of het ons wel lukt om je een code toe te sturen. :slight_smile:

• Deelnemer
  • December 17, 2021

Hoi @xlisetx. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om en  vouchercode aan te vragen. Wil je je gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en hier een berichtje achterlaten nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij kijken of het ons wel lukt om je een code toe te sturen. :slight_smile:

Ik heb mijn mailadres achter gelaten in mijn profiel 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb mijn mailadres achter gelaten in mijn profiel 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist  per e-mail een vouchercode toegestuurd. Geniet van je film!:blush:

• Nieuwkomer
  • December 17, 2021

Ik ontving deze mail. Maar die vouchercode is helaas nergens te bekennen… Iemand een oplossing hiervoor, herkenbaar?

admin: reactie verplaatst naar lopende topic.