Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

• December 1, 2021
  • 345 reacties
  • 8778 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

345 reacties

• Topper
  • January 7, 2022

Hoi Han,

bij de film die je wilt zien klik je op kijk vanaf 14,99 wanneer je daar op klikt zie in het volgende scherm ik heb een kadocode daar ga je heen en voer je de code in. Alleen deze film kost 14,99 zie ik, ik weet niet of je de voucher daarvoor kan inwisselen?

Groet, Tineke

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Han Tet is het gelukt met de tip van Tineke? Voor zover ik weet kan je inderdaad de ‘Premium’ films niet bestellen. Alleen de reguliere films. Of Dune daar nu al onder valt,  weet ik niet zeker. 

• Nieuwkomer
  • January 8, 2022

Dank Tineke, Marcia,

Het is niet gelukt om Dune met de voucher te kijken. 
Ik wist niet van verschillende soorten films. Dune zal dan wel onder de ‘kleine lettertjes’ vallen.

Karin Skkrs
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2022

Zoals je ziet: geen voucher code in de mail???

Jammer hoor, we zaten er klaar voor; film kijken gezellig...baal enorm dat dit niet werkt

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Karin Skkrs. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je daarvan baalt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoeken wij voor je uit of het mogelijk is om alsnog een vouchercode te versturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Karin Skkrs
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2022

Beste Vikash, ik heb de gevraagde gegevens on het profiel aangepast.

Alvast bedankt voor je hulp.

Ghiske
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • January 9, 2022

Serieus krijg ik een mail van kpn met een code deze week dus ik denk gelukkig toch nog een film en wat denk je? Helaas code is al gebruikt 🤨 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 9, 2022

Dag @Karin Skkrs, er is een misverstand ontstaan. De voucher actie was een op=op actie. De codes zijn al enige tijd op. Gezien vandaag de laatste dag is om de code te verzilveren is het te laat een nieuwe code voor je aan te vragen. Hier gaat immers een paar werkdagen overheen. Wij kunnen dit helaas niet veranderen. Excuses voor het misverstand. 

Ghiske
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • January 9, 2022

Dag @Karin Skkrs, er is een misverstand ontstaan. De voucher actie was een op=op actie. De codes zijn al enige tijd op. Gezien vandaag de laatste dag is om de code te verzilveren is het te laat een nieuwe code voor je aan te vragen. Hier gaat immers een paar werkdagen overheen. Wij kunnen dit helaas niet veranderen. Excuses voor het misverstand. 

Hoi Lisa ik heb geen nieuwe code ontvangen ondanks ik er vroeg genoeg om had gevraagd. Nu heb ik mijn dochter al 2 keer moeten teleurstellen omdat ik dacht dat de herinneringsmail een nieuwe code bevatte

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 9, 2022

Ik zag je bericht later pas @Ghiske:speak_no_evil: Voor jou is het inderdaad een ander verhaal. Jij staat inderdaad op de lijst met een vervangende code. Ik heb je een privébericht gestuurd! Kun je hierop reageren? 

Ghiske
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • January 9, 2022

Ik zag je bericht later pas @Ghiske:speak_no_evil: Voor jou is het inderdaad een ander verhaal. Jij staat inderdaad op de lijst met een vervangende code. Ik heb je een privébericht gestuurd! Kun je hierop reageren? 

Heb ik gedaan ✅ helaas codes zijn al gebruikt. Nu dus voor de derde keer dochter teleurgesteld. Vervolgens goed opgelost dankjewel Lisa 💐

Karin Skkrs
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2022

Beste Lisa, 

Ik vind het een raar verhaal, zoals je in mijn screenshot hebt kunnen zien heb ik 7 december een voucher code gekregen in de mail. Op het moment dat ik hem wil gaan gebruiken is hij  opeens weg. Zo kun je wel kadootje weggeven ja,  ben al jaren klant bij KPN maar begin  het een beetje jammer te vinden allemaal. 

• Nieuwkomer
  • January 10, 2022

Heb de code van Pathe-thuis geprobeerd maar blijf een foutmelding krijgen. Heb het geprobeerd op de pc, in de app op mijn ipad en in de app op de tv maar overal hetzelfde. Onjuiste code geeft hij aan, heb het vanaf 8 januari geprobeerd. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 11, 2022

@Raymond N.. Welkom op het forum :relaxed: .

Wat jammer dat het niet gelukt is met de code. Helaas zijn ze sinds 10 januari niet meer geldig.

• Topper
  • January 22, 2022

@TinekeS nadat de aanvraag voor de nieuwe code is goedgekeurd krijg je die op hetzelfde e-mailadres weer. Je hoeft daarvoor dus niet het topic of je forumprofiel in de gaten te houden. We vinden het natuurlijk altijd wel leuk nog even te horen of het gelukt is! :relaxed:

Tot op heden nog niets vernomen!

• Nieuwkomer
  • January 22, 2022

Op 3 december 2021 heb ik van KPN een mail ontvangen met daarin een filmvouchercode om in te wisselen bij Pathé Thuis. In deze mail stond dat de vouchercode in te wisselen was tot en met 9 januari 2022. Toen ik deze code op 9 januari wilde invoeren, kreeg ik echter een foutmelding dat de vouchercode al is gebruikt. En dat terwijl ik de vouchercode nog niet had gebruikt om in te wisselen. Kunt u nagaan wat er hier is gebeurd?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 23, 2022

@TinekeS Ik zie dat er op 7 januari een nieuwe code voor je is aangemaakt een opgestuurd. De actie is inmiddels verlopen. 
@atjvm De op=op actie is helaas verlopen. 

• Topper
  • January 23, 2022

@TinekeS Ik zie dat er op 7 januari een nieuwe code voor je is aangemaakt een opgestuurd. De actie is inmiddels verlopen. 
@atjvm De op=op actie is helaas verlopen. 

De nieuwe code is dan niet in mijn mailaccount aangekomen helaas……..

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 23, 2022

Jammer @TinekeS! Ook niet in de spam of ongewenste postvak? De persoonlijke voucher was in te leveren tot en met 9 januari 2022: hebben helaas niet de mogelijkheid om nu nog een andere code oid voor je te regelen!

• Topper
  • January 24, 2022

Ook niet in de spam helaas…. Ik wist dat het tot 9 Januari geldig was maar toch jammer!