Skip to main content
KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

KPN Kado Kalender
Toon eerste bericht

438 reacties

• 0 reacties
  • 20 december 2020
Coraerdt schreef:

vandaag, 18-12, het ",Kadootje vAN KPN” ontvangen, heb mij meteen aangemeld, ga mee doen m.i.v. 20-12,  loop 11 en 18 december mis!! Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, maar dit vind ik wel erg vreemd, of niet dan!!

Wees gerust, je hebt echt niks gemist

• 0 reacties
  • 20 december 2020

Dat concert van Di-Rect scheen wel leuk te zijn, die heb ik ook gemist, de cadeau’s van 18de kun je nog meepakken op een paar vlakken, het kookboek kun je nog binnenhalen en Fox tot vanavond 24 uur bekijken en de 8 gratis films tot 17 januari via de TV box bekijken.

• 0 reacties
  • 20 december 2020

Ik krijg ook (nog) geen bevestigingsmail en/of SMS.

Volgens mij is de voorraad postduiven op en wacht KPN tot de eerste postduiven weer terugkeren naar hun honk en dan gaat er weer een batch weg.:thinking:

PeterG
Superuser
  • 61115 reacties
  • 20 december 2020

Wil je dat écht, @Rianne82 ?

Het is een digitaal kookboek van Njam.
Een eredivisieshirt van je favoriete club te winnen (dus niet zeker)

En dit weekend staan de foxsport kanalen 221 t/m 226 open voor iedereen.

• 0 reacties
  • 20 december 2020

HoHoHo @PeterG , Je vergeet de 8 films nog die klaarstaan in het on demand menu Film huren op de STB van KPN, Toppertjes zoals American Pie, de Aviator en Ali.:fearful:

Maar als je de link op de 11de hebt gehad kun je die weer hergebruiken en op de 20ste en 18de klikken om je kado open te maken, weinig spannends aan meer.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 december 2020
Doornekamp33 schreef:

HoHoHo @PeterG , Je vergeet de 8 films nog die klaarstaan in het on demand menu Film huren op de STB van KPN, Toppertjes zoals American Pie, de Aviator en Ali.:fearful:

Maar als je de link op de 11de hebt gehad kun je die weer hergebruiken en op de 20ste en 18de klikken om je kado open te maken, weinig spannends aan meer.

Ik vind de mail van de 11de niet meer, denk al weggegooid bij opruimen. En Gmail emails zijn niet in de prullenbak. 

• Helper
  • 41 reacties
  • 20 december 2020

Ik kan de code niet vinden van de nieuwsjaartrekking ?

• Topper
  • 10 reacties
  • 20 december 2020

Inmiddels enkele malen geprobeerd om de cadeautjes van 18 en 20 december te ontvangen/naar mee te dingen. Helaas zonder resultaat. Een seaters-account aangemaakt (geregistreerd) met de code ‘kpnpaktuit’. Vervolgens zouden we een bevestigingsmail moeten ontvangen. Deze tot op heden niet ontvangen. Ook niet in de spam-folder. Als ik opnieuw wil registreren, dan krijg ik de melding dat het mailadres al bekend is in het systeem. Als ik het wachtwoord opnieuw wil opvragen, dan krijg ik geen mail om het wachtwoord te resetten. Ik heb me geregistreerd met hetzelfde mailadres als waarop we de kpn facturen ontvangen.

Leuk dus die Eindejaarstrekking en/of dat Eredivisie shirt, maar meedingen naar die prijzenpakketten blijft tot dusver helaas uit..

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Finanda
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 december 2020

Hier exact hetzelfde probleem. Ik heb een account aangemaakt bij seaters en ik zou een email moeten krijgen met een bevestigingslink of een sms met een activatiecode. Beiden komen niet binnen. Ook niet in mijn unwanted of spam box. 

En zolang ik mijn account niet heb bevestigd, kan ik niet meedoen aan de acties. 

Ik heb geen idee wat daar mis gaat. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 december 2020

YWP, ik had hetzelfde maar heb ingelogd met mijn KPN Id en wachtwoord. Daarna kon ik me aanmelden voor een wish. Er kwam een melding dat het is geregistreerd in mijn wish list en dat ik een email zou krijgen als ik tot een winnaar behoor, dus geen bevestiging van deelname per mail of sms. De toegangscode "kpnpaktuit”heb ik nergens hoeven invullen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17593 reacties
  • 20 december 2020

Halo @bamradio61 , een beetje verder kijken! Het staat al vaker in dit topic:

• Helper
  • 41 reacties
  • 20 december 2020

@RBxx bedankt , ik ga het proberen !

Finanda
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 december 2020

Ik heb ook ingelogd met mijn KPN ID en wachtwoord. Maar helaas krijg ik alleen maar een melding dat mijn account nog bevestigd moet worden bij seaters en dat ik daar een mail met bevestigingslink voor heb ontvangen. Maar die heb ik dus niet ontvangen.

Vervolgens heb ik geprobeerd om via mijn profiel mijn account te bevestigen via telefoon. Daar krijg ik de melding dat ik een sms ontvangen heb met een code. Maar ook die komt niet binnen op mijn telefoon.

Dus ik kom helaas niet zover dat ik iets kan doen met een wish list. Het blijft hangen bij de melding dat ik mijn account moet bevestigen :-(

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Ik kan niet inloggen met mijn KPN ID, terwijl me gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn. 

Dus ik kan niet inloggen. 😔

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 december 2020

Nou als iedereen problemen houdt met inloggen enz. dan blijf ik over als winnaar denk ik :-)

Finanda
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 december 2020

Dat denk ik ook. Haha. Het is je wel gegund Hnkels, daar niet van :laughing:

• Helper
  • 26 reacties
  • 20 december 2020

Probeerde in te loggen met Kpn id voor kado van 20e maar dat lukte niet. Vervolgens lees ik allerlei problemen en een hoop gedoe en een code die ik moet hebben van de kalender die nergens te vinden is, dus… laat maar.

• Topper
  • 35 reacties
  • 20 december 2020

Je maakt een apart account aan voor Seaters, dus inloggen met KPN ID heeft geen zin.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Neel25 schreef:

Je maakt een apart account aan voor Seaters, dus inloggen met KPN ID heeft geen zin.

Lekker dan, zit je weer aan Seaters vast. 😔 Of toch niet?

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb me aangemeld bij Seaters, maar zegt steeds dat ik een e-mail krijg om het te bevestigen, maar helaas nog steeds niks! 😔🤔

Werkt perfect, maar niet heus! 😜

• Topper
  • 11 reacties
  • 20 december 2020

Ik heb aangemeld, heb wel een SMS gehad over de 5 gig maar daarna geen mails meer ontvangen helaas. Geprobeerd opnieuw aan te melden maar dan krijg ik de melding dat ik al aangemeld ben. 

• 0 reacties
  • 20 december 2020

Heb hem een half uur terug via de spam gekregen, duurde dus wel wat uurtjes.

Niet snel daarna kreeg ik vele smsjes met de bevestigings codes, dus even gedult en spammap bijhouden @Dennis Schreve , Kan nog goed komen.😳

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Doornekamp33 schreef:

Heb hem een half uur terug via de spam gekregen, duurde dus wel wat uurtjes.

Niet snel daarna kreeg ik vele smsjes met de bevestigings codes, dus even gedult en spammap bijhouden @Dennis Schreve , Kan nog goed komen.😳

Ik moest een toegangscode maken bij registreren, maar ik had een eigen toegangscode verzonnen. Dus ik denk dat ik iets fouts heb gedaan. 

• 0 reacties
  • 20 december 2020
Dennis Schreve schreef:
Neel25 schreef:

Lekker dan, zit je weer aan Seaters vast. 😔 Of toch niet?

Lees hun privacy pagina maar even, denk niet dat je je dan nog aan meld

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 december 2020

Ook ik zelfde probleem. Ontvang geen enkele mail van Seaters ook niet in spam, ook niet met ander emailadres en hij blijft maar roepen dat ik mn emailadres moet bevestigen. Ook sms ontvang ik niet dus ook mn telnr kan ik niet bevestigen. Waardeloos geregeld. 

Reageer