Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extra's in juni 2024

  • 30 May 2024
  • 4 reacties
  • 2200 keer bekeken
KPN Voor Jou: extra's in juni 2024

KPN Voor Jou, extraatjes voor jou, omdat we blij met je zijn! KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Deze maand veel extra's in het teken van het EK. Heb je daar niet zo veel mee, dan zit er vast ook iets anders leuks voor je tussen!

 

Beleef de EK-wedstrijden in Ultra HD

Zit jij er al klaar voor? Hapjes, drankjes en oranje versiering geregeld? Als trotse partner van de KNVB, zorgen wij ervoor dat jij het voetbalspektakel kunt beleven in haarscherp beeld! 

Wil je meer weten? Lees dan hier verder of bekijk ons topic: Het EK 2024 in UHD bij KPN!

 

Maak van jouw huisdier een Oranje supporter

Louis zit er al klaar voor! Haal een speciaal Oranje sjaaltje op bij een KPN winkel bij jou in de buurt. Oh, heb je onze KPN Community winactie al gezien? 💚

 

 

Een EK hoesje met jouw naam erop

Terug van weggeweest: Scoor een EK hoesje met jouw eigen naam erop! Wil jij er ook eentje hebben en Oranje in stijl toejuichen? Kijk dan snel in dit topic:

 

Scoor de tweede pizza gratis

Zei er iemand pizza? Niets lekkerder dan tijdens een vrije avond met pizza op de bank tv - of voetbal- kijken. Bestel jouw favoriete New York Pizza en krijg er 1 gratis bij. Exclusief voor jou als KPN klant!

">Grijp die pizza! 🍕

 

 

Uitjes en tickets in juni

Oefenwedstrijden Oranje: Juich ze naar de overwinning

Op 6 en 10 juni speelt het Nederlands elftal nog tegen Canada en IJsland voordat zij naar het EK vertrekken. En jij kan hier bij zijn!

Deze actie is afgelopen.

 

Ga naar de voorpremière van Dikkie Dik's eerste film

Onze eigen kat Louis is grote fan van Dikkie Dik! Daarom maak je kans voor  kaarten voor de speciale KPN-voorpremière op 16 juni.

Deze actie is afgelopen.

 

Nog meer leuke acties

Ook deze acties zijn er nog: 3 maanden gratis Disney+ of Storytel uitproberen? Lees hier verder:

 

Smart home apparaten met exclusieve korting

Een slim en duurzaam huis? Wij denken graag met je mee. Jij krijgt tot wel 50% korting in onze speciale shop. Je vindt de actie hier.

 

Zender van de maand

Kijk in de maand juni gratis naar de zender ONS. ONS is dé zender voor iedereen die wel eens nostalgische gevoelens ervaart. Op de zender zie je namelijk programma’s uit en over het verleden. 

 

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Tot wanneer is de Storytel actie geldig? In de mail staat tot 17 juni en op de Storytel KPN site tot en met 30 juni... https://www.kpn.com/entertainment/storytel


Tot wanneer is de Storytel actie geldig? In de mail staat tot 17 juni en op de Storytel KPN site tot en met 30 juni... https://www.kpn.com/entertainment/storytel

Hi Deezer, ik gok dat je hierop doelt. Zie afbeelding hieronder. Dat is inderdaad ongelukkig geformuleerd, dat gaat over de Disney+ actie. Ik kan in ieder geval bevestigen dat 30 juni de juiste datum is. voor Storytel. Sorry voor de verwarring. 

 


Ik heb een  Mail ontvangen van KPN dat ik een cadeau krijg. Gratis ESET.  Is deze echt gratis als ik deze aanzet.  Of moet ik na een maand gaan betalen hiervoor?


Ik heb een  Mail ontvangen van KPN dat ik een cadeau krijg. Gratis ESET.  Is deze echt gratis als ik deze aanzet.  Of moet ik na een maand gaan betalen hiervoor?

Er staat meestal bij: zie de voorwaarden @deKuil 

Standaard kost het €4,49 per maand, maar werkt dus voor alle aangesloten apparaten op jouw thuisnetwerk en hoef je niet, zoals bij KPN Veilig, per apparaat te installeren.

 


Reageer