Skip to main content

Goedenmorgen, 

Ik heb nog een welkomstcadeau voucher ontvangen en mijn zichttermijn is voorbij.  Wanneer kan ik deze ontvangen ?  Want las in de voorwaarden als het op is het dan te vervallen komt en je dus niks krijgt. 

Hallo ​@ElisaaH ,

Na die veertien dagen ontvang je het cadeau gewoonlijk binnen één week. 

Duurt het jou te lang? Dan kun je bellen met Sidekix. 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Goedenmorgen,

Helaas nog steeds niks binnen en aan de telefoon word er ook gezegd binnen 1 week.  Maar die week is nu wel voorbij. Normaal heb ik wel geduld maar straks zijn de producten op en kan je fluiten naar je cadeau. Dat lijkt me niet echt tof. 

De voorraden voor de spelcomputers worden actief in de gaten gehouden ​@ElisaaH zodat zolang er vouchers worden verstrekt, iedereen de gewenste spelcomputer kan bestellen.

Het is wel van belang om rekening te houden met het volgende:

Nadat het abonnement is aangesloten en actief is, gaan de 14 dagen zichttermijn pas in. Na de 14 dagen gaat er een bericht naar onze partner. Zij controleren dan alle gegevens en vervolgens wordt de voucher verstuurd. Dus hou rekening met minimaal 14 dagen na de activatie van jouw KPN abonnement. 

Klopt ik ken de voorwaarden. 1 november is mijn modem geactiveerd 14 november zijn de 14 dagen voorbij  en nu 8 dagen verder.  

Modem activatie en de daadwerkelijk ingang van het abonnement is niet hetzelfde ​@ElisaaH. Pas al alles is aangesloten en je van KPN bericht hebt gekregen dat het abonnement actief is en de eerste factuur ontvangen is, pas op dat moment is het abonnement administratief volledig actief en begint de zichttermijn van van 14 dagen. 

Als dat bij jou allemaal op 1 november is gebeurd, kijk ik graag voor je wat er dan aan de hand is. Als jij jouw community profiel van gegevens zou willen voorzien? 

@Jeroen van KPN Als je servicelijn belt krijg je ook wisselende antwoorden. 

U heeft recht op de voucher maar hebben storing kunnen niet sturen.

Naar .. storing is voorbij maar het kan nog wel paar dagen duren hoor.

Als klant zijn zulke wisselende uitspraken gewoon niet tof

Heb het aangepast zodat u mee kan kijken 

@Bushka78  Dat heb ik ook al meegemaakt.  En heb er dagen achtereen moeten bellen omdat ik nog niet in het systeem stond. 

@ElisaaH  ik kreeg te horen dat ik er wel in sta maar dat er storing was en daarom voucher niet kunnen mailen 

Mannetje a zegt als storing voorbij is mailen we de voucher 

Mannetje b .. storing is voorbij maar duurt nog wel paar dagen.voordat u de voucher gemailed krijgt

Ik heb het voor je nagekeken ​@ElisaaH en ik zie dat jouw abonnement pas echt actief is sinds 11 november 2024. Op die dag heb je ook communicatie vanuit KPN ontvangen:

Internet werkt nu!
2024-11-11 12:51:55.334894

Vanaf nu kan je genieten van alle mogelijkheden van ons stabiele internet!

Het bericht van 1 november 2024 ging over dat je vanaf dat moment de apparatuur kon gaan aansluiten. Die datum is niet de ingangsdatum van jouw abonnement geweest. Per 11 november 2024 is ook de facturatie gestart. Op 11 november is namelijk het KPN modem gekoppeld zodat alles geactiveerd was. 

Vanaf 11 november gelden dan de 14 dagen. Na die 14 dagen zal je de vouchercode vervolgens ontvangen, Eind volgende week of begin de daar op volgende week zal dan de code naar je toe komen. 

@Jeroen van KPN enig idee wanneer het gestuurd gaat worden bij mij. 

Je krijgt iedere keer een ander verhaal, mijn bedenktijd is trouwens wel zeker voorbij

Met de ingevulde gegevens heb ik er even naar gekeken ​@Bushka78. De internetverbinding is op 8 november 2024 volledig opgeleverd. Vanaf dat moment gingen de 14 dagen in. Die waren dus op 22 november voorbij. Ik verwacht dat je in de loop van deze week de vouchercode zult ontvangen. 

Met de ingevulde gegevens heb ik er even naar gekeken ​@Bushka78. De internetverbinding is op 8 november 2024 volledig opgeleverd. Vanaf dat moment gingen de 14 dagen in. Die waren dus op 22 november voorbij. IK verwacht dat je in de loop van deze week de vouchercode zult ontvangen. 

Bedankt voor antwoord

Edit: besteld! Code net binnengekomen

Beste ​@Jeroen van KPN 

Zou je voor mij ook even kunnen dubbelchecken wanneer mijn abbonement officieel is ingegaan - gezien ik ook het welkomstcadeau niet wil missen! 

Veel speelplezier ​@Bushka78

@DanielleKoo, nakijken kan altijd. Zou je dan wel jouw community profiel in willen vullen? 

@Jeroen van KPN hij is voor zo ver ik vanuit hier kan ingevuld!

Profiel is inderdaad prima ingevuld ​@DanielleKoo. De facturatie van jouw abonnement is op 13 november gestart. Vanaf dat moment gaat de 14 dagen zichtermijn in. Als die voorbij is, ontvang je binnen enkele dagen de vouchercode en kan de gewenste spelcomputer aangevraagd worden.

De voorraden van elk apparaat worden nauwlettend in de gaten gehouden, zodat iedereen die een voucher ontvangt, daadwerkelijk de gewenste spelcomputer kan bestellen. 

@Jeroen van KPN kun je mijn status ook nagaan? Mijn geregistreerd gebruik is volgens mij op 9 november gestart, dus ruim over de 2 weken heen. Ik heb nog niets ontvangen en telefonisch nog geen contact kunnen leggen.

Op 10 november is de eerste factuur verschenen met als startdatum abonnement 9 november. Dat was wel in het weekend. Ik verwacht dat je uiterlijk vrijdag de code kan ontvangen. Je kunt ook contact opnemen met onze partner via: 088 6237 006. 

Beste ​@Jeroen van KPN 

Op 11 november heb ik een sms gekregen van kpn dat ik mijn internet kon gebruiken en op 18 november was de eerste factuur datum.

Van welke datum kan ik nu uitgaan mbt de voucher?

Op dit moment heb ik nog niks gekregen ondanks dat het 3 weken na de eerste datum is.

Met vriendelijke groet,

Robert 

De facturatie is gestart op 17 november 2024 zie ik ​@RobertPC Vanaf dat moment is de zichttermijn van 14 dagen gaan lopen. Dat betekend dat je deze week de voucher zult ontvangen. 

De facturatie is gestart op 17 november 2024 zie ik ​@RobertPC Vanaf dat moment is de zichttermijn van 14 dagen gaan lopen. Dat betekend dat je deze week de voucher zult ontvangen. 

Hartelijk bedankt voor het nakijken!

@Jeroen van KPN 

Kan ik ook een controle krijgen? Hoe lang duurt het voordat de code wordt verstuurd (is dat 2/3 dagen of moet ik meer denken aan een week)

Nadat de zichttermijn verstreken is, kan het 2-3 dagen duren voor jij als klant de vouchercode per e-mail ontvangt. 

Misschien ook wel een handige toevoeging:

Er wordt schijnbaar ook gekeken dat het modem 2 weken actief is gebleven. Heb je net zoals ik een pechmodem (wat meer dan 5+ disconnect per dag volgens kpn servicedesk), dan wordt dit niet goed geregistreerd en kan het er ook voor zorgen, dat er geen voucher wordt gestuurd. Via bovengenoemde nummer wordt dit nu geregeld. (modem ga ik morgen op verzoek van de servicedesk naar de kpn winkel)

Reageer