Skip to main content

Nu ook bij Seaters inloggen met je KPN ID

• September 23, 2024
  • 22 reacties
  • 6275 keer bekeken
Nu ook bij Seaters inloggen met je KPN ID
Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Als KPN klant maak je via Seaters kans op toegangskaarten voor hele leuke evenementen of uitjes! Of je nu zin hebt in een bezoek het Rijksmuseum of tickets voor jouw favoriete Eredivisieclub wilt, er is voor iedereen iets leuks. Inloggen bij Seaters gaat vanaf 26 september simpel met je KPN ID. Hieronder lees je alles over deze handige verandering.

Hoe log ik in bij Seaters?

Inloggen bij Seaters kan gemakkelijk met jouw KPN ID. Je hebt geen apart Seaters account meer nodig. Als jij een apart Seaters account had, dan hebben wij je een e-mail over deze aanpassing gestuurd. Al je aanvragen voor tickets staan gewoon nog in je account.

Wat kan ik met Seaters?

Je krijgt een heel leuk aanbod aan uitjes. Het aanbod wisselt, maar je kunt onder andere naar festivals, naar de dierentuin of naar voorpremières van nieuwe series! 

Ook vragen we nog steeds soms om een kleine bijdrage voor het KPN Mooiste Contactfonds. Dit is nooit méér dan 4 euro per ticket. 

Hoe maak ik een KPN ID aan?

Een KPN ID maak je gemakkelijk aan via onze website.

Maak een KPN ID aan

Hoe maak ik kans op een uitje?

• Log in met je KPN ID. 
  • Kies een uitje en vraag tickets aan. 
  • Ben je ingeloot? Alleen dan krijg je bericht. 
  • Bevestig op tijd jouw gewonnen tickets. 

Ik heb vragen over mijn gewonnen tickets

Daarvoor neem je nog steeds contact op met Seaters. Voor vragen over de Eredivisiekaarten neem je telefonisch contact op met Seaters.

Tel.: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur.

Ik heb ook zin in een uitje!

Klik in de MijnKPN app op ‘Voor Jou'. Daar zie je alle uitjes waar je kans op maakt.

Heb jij al eens kaarten gewonnen via Seaters? Bij welk uitje ben je geweest? Of ga je misschien nog heen? Wat vond je ervan? Deel het hieronder met de community! 

Heb je mooie foto's gemaakt tijdens je uitje? We zouden het erg leuk vinden als je ze hieronder deelt!

22 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 23, 2024

Dit gaat zeker helpen om het aanbod te bekijken en deel te nemen aan dit programma. Helpt ook met de veiligheid want er kan weer een wachtwoord worden opgeruimd. Is ook gelijk twee factor authenticatie geregeld (mits enabled voor je KPN ID)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 23, 2024

Heb jij al eens kaarten gewonnen via Seaters? Bij welk uitje ben je geweest? 

Dat was zeker vijf jaar geleden, nog voor Corona. Toen was KPN nog sponsor van de KNSB en kon je kaarten winnen voor het schaatsen in Thialf. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 23, 2024

Heb jij al eens kaarten gewonnen via Seaters? Bij welk uitje ben je geweest? 

Dat was zeker vijf jaar geleden, nog voor Corona. Toen was KPN nog sponsor van de KNSB en kon je kaarten winnen voor het schaatsen in Thialf. 

Leuk om eens iets te doen waar je normaal niet snel naar toe gaat. Ik ben zelf nog nooit in Thialf geweest.

• Nieuwkomer
  • September 26, 2024

Vraag. Ik heb een nieuw KPN ID aangemaakt met verificatie via telefoonnummer. Bij het inschrijven voor tickets op seaters krijg ik de melding : cannot join WL without confirmed phonenumber. Waar/hoe kan ik dat regelen?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 26, 2024

Hoi @Mirda! Bedankt voor het stellen van jouw vraag! 

Als je ingelogd bent in seaters.com/kpn kun je dan het volgende checken:

1. Klik op je naam rechtsboven en ga naar 'Beheer profiel'
  2. Staat daar jouw telefoonnummer ook ingevuld en kun je daar klikken op “Verifieer”? 

Ik ben benieuwd of dit lukt en of je de melding dan nog steeds ontvangt.

• Nieuwkomer
  • September 26, 2024

Dank, dat is inderdaad de oplossing.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 26, 2024

Top, heel fijn. Ik hoop dat je gauw geselecteerd wordt voor een uitje! 🤞🏾

• Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Goedendag,

Ik heb kaarten “gewonnen” voor wedstrijd GAE/AJAX. Alleen de datum op de gekochte tickets kloppen niet met het speelschema. 
heb een paar keer gemaild maar geen reactie.

vandaar via deze manier, hopen op een passende oplossing. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 14, 2025

Leuk dat je kaartjes hebt gewonnen ​@MevrouwRenee! Vreemd dat je geen reactie krijgt op je mail, alleen ik wil je vragen dan even te bellen met Seaters via 088 - 623 70 06. Dan krijg je vast en zeker direct iemand aan de lijn die je kan helpen :)

• Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Hoi Arjan

bedankt voor je mail, het bovenstaande telefoon nummer is niet juist. Het is de afdeling welkomst cadeau’s van KPN 🤣

Heb seaters gemaild via contact formulier maar helaas ook geen bevestigingsmail terug. 

heb je een andere oplossing?

heb nm wél betaald. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

DE informatie die ik heb is, dat het telefoonnummer dat door mijn collega is doorgegeven ook voor navraag over kaartjes voor de Eredivisie is ​@MevrouwRenee. Jij hebt ook iemand gesproken die aangaf enkel te kunne helpen met vragen over welkomscadeaus? 

mhans
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • February 4, 2025

SSO bij Seaters geeft foutmelding na inloggen via KPN account.

Is er iets aan de hand daar?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 4, 2025

Dit was inderdaad kort offline. Inmiddels hoort dit weer te werken, hier in ieder geval wel. Bij jou ook?

mhans
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • February 4, 2025

Dit was inderdaad kort offline. Inmiddels hoort dit weer te werken, hier in ieder geval wel. Bij jou ook?

Yes, dank je !

• Deelnemer
  • August 14, 2025

Helaas ook nu weer SSO problemen. Ik zal het later opnieuw proberen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Josien, ik heb het even met mijn eigen SSO getest en hij lijkt bij mij zowel op Seaters als MijnKPN goed te doen. Kan je wel inloggen op MijnKPN? 

• Deelnemer
  • August 14, 2025

Mij is het inmiddels wel weer gelukt, nu heeft mijn man er weer last van… het lijkt niet zo stabiel te zijn momenteel.

• Deelnemer
  • August 14, 2025

Ik snap het al… als je de browser sluit of terug gaat naar de app en niet uit bent gelogd op seaters, dan kan de app geen nieuwe SSO sessie openen omdat de oude niet is afgesloten… na een half uur of zo wordt de oude sessie alsnog afgesloten en kan de app je wee rinloggen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd Josien, maar fijn dat het dan toch gelukt is. 

• Deelnemer
  • August 29, 2025

even later was het alsnog verholpen, was dus toch een tijdelijke storing (volgens een mail die ik later ontving)

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • September 1, 2025

Leuk voor André Hazes Scheveningen ingeschreven en nog niks gehoord. Staat nog steeds open en concert is al bijna. Bij andere concerten Pink, DI-rect en Vrienden voor Amstel zijn kaarten direct uitverkocht op dag 1. Seaters van KPN kan je beter direct kaart kopen voor concert die snel uitverkocht zijn i.p.v. inschrijven KPN via Seaters….😨 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dankjewel voor je input ​@Wil_I_am. Ik snap dat je graag op tijd wilt weten waar je aan toe bent. 

Uit nieuwsgierigheid: Wat zou jij een fijne termijn vinden om iets over dit soort winacties te horen, vooral voor kaarten voor een evenement of concert?

Dan kijken wij of we je feedback kunnen doorspelen.