Skip to main content

Scoor een EK hoesje met je eigen naam!

  • 3 June 2024
  • 113 reacties
  • 10235 keer bekeken
Scoor een EK hoesje met je eigen naam!

Helaas, de EK hoesjes zijn op! Je kan niet meer bestellen. Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis.

Bovenop alle extraatjes van juni komt er een toevoeging, een must-have accessoire voor elke voetbalfan. Een aantal jaren geleden waren ze in een mum van tijd op: een gepersonaliseerd voetbalhoesje voor je mobiele telefoon! Benieuwd hoe je deze kunt scoren? Lees dan snel verder!

Juich Oranje naar de overwinning

Juich voor Oranje in stijl, met een EK telefoonhoesje met jouw naam erop. Bestel snel, want op=op!

  • Het oranje EK hoesje krijg je van ons cadeau! 
  • Liever een EK hoesje met jouw naam erop? Dat kan, voor €4,-. 
    Daarmee steun je ook het Mooiste Contact Fonds van KPN. Het KPN Mooiste Contact Fonds brengt mensen die zich eenzaam voelen weer in verbinding met de wereld om hen heen. Win-Win!

Zo scoor jij jouw EK hoesje

  • Vraag jouw unieke code aan op de speciale Voor Jou pagina
  • Log op deze pagina in met jouw KPN ID, vul je e-mailadres in en klik op ‘stuur mij een kadocode’.
  • Ga naar ekhoesje.kpn.com en vul jouw unieke code in.
  • Kies jouw model telefoon en kies of en welke naam je erop wil.
  • Betaal de eventuele bijdrage van 4,- en vul het gewenste afleveradres in.
  • Binnen een week wordt jouw hoesje gratis thuisbezorgd.* 
    ​​​​​​​Je bent helemaal klaar voor het EK 🦁⚽️

Voor welke modellen toestellen kan je een hoesje kiezen?

  • iPhone 15
  • iPhone 15 pro
  • iPhone 14
  • iPhone 14 pro
  • iPhone 13
  • iPhone 13 pro
  • iPhone 12
  • iPhone 12 pro
  • iPhone 11
  • Samsung Galaxy S24
  • Samsung Galaxy S24 Ultra
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy A54
  • Samsung Galaxy A34
  • Fairphone 5


​​​​​​​Actievoorwaarden

Alle voorwaarden vind je hieronder:

  • Een aangevraagde code geeft geen garantie op een EK hoesje van jouw gewenste type toestel
  • OP = OP
  • 1 telefoonhoesje per KPN ID
  • Personaliseer het hoesje met een naam naar keuze (maximaal 10 karakters, inclusief spaties en leestekens)
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van jouw naam
  • Na bestelling kunnen er geen correcties meer worden doorgevoerd
  • Bestelde hoesjes kunnen achteraf niet geruild worden voor een ander type toestel

 

Nog meer EK leuks!

We hebben nog meer EK leuks voor je, bekijk ook eens deze artikelen:

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Welkom op de community @Moppo, ik heb je bericht verplaatst naar het centrale topic hierover. In Alexandra's eerdere reactie geeft ze al antwoord op je vraag 🙂


Zal wel weer niks worden met kpn morgen begint het ek maar geen hoesje 1 juni besteld en ze kunnen wel zeggen dat hij elk moment op de mat kan vallen nou ik heb nog niks gezien


Als je 'm besteld hebt komt hij eraan @raybon, even afwachten. Ik heb op Twitter al foto's langs zien komen dat mensen 'm hebben ontvangen.


Vorige week maandag besteld, nog niks mogen ontvangen na 1,5 week. Kan ik hem nog verwachten voordat het EK begint? Of krijg ik mijn geld terug? 


Ze zijn onderweg @Deco instellen KPN, zie deze eerdere reactie van Alexandra:

Goedemorgen allen! De hoesjes zijn onderweg en worden na ongeveer 7 dagen geleverd. Voor wie het nu een week geleden is sinds bestellen, ik verwacht dat ‘ie elk moment op je mat (of in je bus) valt 😊💚

 


Wat zat er vandaag in de brievenbus?

 


Wat zat er vandaag in de brievenbus?

<foto>

Goedzo. Dan hou ik de moed er ook nog even in... 


Wel jammer dat niet alle telefoons die KPN in haar eigen webshop verkoopt, ondersteund worden. Mijn model (via KPN aangeschaft) staat er helaas niet tussen.


Ah, ook jammer voor mij; de 14 Pro Max staat er niet tussen. Volgende keer beter 🙂 Wel leuke actie.


Leuke aktie,maar duurt wel veel langer dan een week voordat je hem binnen hebt...


4 juni een hoesje besteld en betaald maar tot op de dag van vandaag nog GEEN hoesje en ook geen bevestiging. Leuk zo'n actie………

  

Zal wel weer niks worden met kpn morgen begint het ek maar geen hoesje 1 juni besteld en ze kunnen wel zeggen dat hij elk moment op de mat kan vallen nou ik heb nog niks gezien

Same here super irritant. Kom dan niet met een actie. 

 

Admin: opvolgende berichten samengevoegd


Na lang wachten sinds 3 juni, eindelijk het hoesje ontvangen. Geduld mensen, ze zijn onderweg haha

 


4 juni een hoesje besteld en betaald maar tot op de dag van vandaag nog GEEN hoesje en ook geen bevestiging. Leuk zo'n actie……...



ze hebben aangegeven dat je geen bevestiging kreeg


Ik wacht ook nog op mijn hoesje (4juni besteld). Hoop dat ie vandaag binnen komt. 


4 juni besteld betaald  en nog niet binnen

Stoort de geld maar terug


Hi @Marijn11, @koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉


Hi @Marijn11@koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉



wat moeten we precies melden, gewoon dat we het nog niet hebben ontvangen?


Hi @Marijn11@koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉


wat moeten we precies melden, gewoon dat we het nog niet hebben ontvangen?

Graag, en vergeet niet je adresgegevens te vermelden. Die gegevens zijn overigens alleen voor ons zichtbaar, niemand kan het verder zien. 


Hi @Marijn11@koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉


wat moeten we precies melden, gewoon dat we het nog niet hebben ontvangen?

Graag, en vergeet niet je adresgegevens te vermelden. Die gegevens zijn overigens alleen voor ons zichtbaar, niemand kan het verder zien. 

 


Hi @Marijn11@koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉


wat moeten we precies melden, gewoon dat we het nog niet hebben ontvangen?

Graag, en vergeet niet je adresgegevens te vermelden. Die gegevens zijn overigens alleen voor ons zichtbaar, niemand kan het verder zien. 

 

Ook ik 


Nog steeds NIKS ontvangen.

🤔

4 juni besteld en betaald!!!!


Nog steeds NIKS ontvangen.

🤔

4 juni besteld en betaald!!!!

 

 


Hi @Marijn11@koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉


wat moeten we precies melden, gewoon dat we het nog niet hebben ontvangen?

Graag, en vergeet niet je adresgegevens te vermelden. Die gegevens zijn overigens alleen voor ons zichtbaar, niemand kan het verder zien. 

 

Gedaan!


Ze zijn onderweg @Deco instellen KPN, zie deze eerdere reactie van Alexandra:

Goedemorgen allen! De hoesjes zijn onderweg en worden na ongeveer 7 dagen geleverd. Voor wie het nu een week geleden is sinds bestellen, ik verwacht dat ‘ie elk moment op je mat (of in je bus) valt 😊💚

 

Helaas niks bij de post, en dus niet op tijd......


Ook ik heb het hoesje nog steeds niet ontvangen. 5 juni besteld en betaald🤔😔


Reageer