Skip to main content

Helaas, de EK hoesjes zijn op! Je kan niet meer bestellen. Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis.

Bovenop alle extraatjes van juni komt er een toevoeging, een must-have accessoire voor elke voetbalfan. Een aantal jaren geleden waren ze in een mum van tijd op: een gepersonaliseerd voetbalhoesje voor je mobiele telefoon! Benieuwd hoe je deze kunt scoren? Lees dan snel verder!

Juich Oranje naar de overwinning

Juich voor Oranje in stijl, met een EK telefoonhoesje met jouw naam erop. Bestel snel, want op=op!

  • Het oranje EK hoesje krijg je van ons cadeau! 
  • Liever een EK hoesje met jouw naam erop? Dat kan, voor €4,-. 
    Daarmee steun je ook het Mooiste Contact Fonds van KPN. Het KPN Mooiste Contact Fonds brengt mensen die zich eenzaam voelen weer in verbinding met de wereld om hen heen. Win-Win!

Zo scoor jij jouw EK hoesje

  • Vraag jouw unieke code aan op de speciale Voor Jou pagina
  • Log op deze pagina in met jouw KPN ID, vul je e-mailadres in en klik op ‘stuur mij een kadocode’.
  • Ga naar ekhoesje.kpn.com en vul jouw unieke code in.
  • Kies jouw model telefoon en kies of en welke naam je erop wil.
  • Betaal de eventuele bijdrage van 4,- en vul het gewenste afleveradres in.
  • Binnen een week wordt jouw hoesje gratis thuisbezorgd.* 
    ​​​​​​​Je bent helemaal klaar voor het EK 🦁⚽️

Voor welke modellen toestellen kan je een hoesje kiezen?

  • iPhone 15
  • iPhone 15 pro
  • iPhone 14
  • iPhone 14 pro
  • iPhone 13
  • iPhone 13 pro
  • iPhone 12
  • iPhone 12 pro
  • iPhone 11
  • Samsung Galaxy S24
  • Samsung Galaxy S24 Ultra
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy A54
  • Samsung Galaxy A34
  • Fairphone 5


​​​​​​​Actievoorwaarden

Alle voorwaarden vind je hieronder:

  • Een aangevraagde code geeft geen garantie op een EK hoesje van jouw gewenste type toestel
  • OP = OP
  • 1 telefoonhoesje per KPN ID
  • Personaliseer het hoesje met een naam naar keuze (maximaal 10 karakters, inclusief spaties en leestekens)
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van jouw naam
  • Na bestelling kunnen er geen correcties meer worden doorgevoerd
  • Bestelde hoesjes kunnen achteraf niet geruild worden voor een ander type toestel

 

Nog meer EK leuks!

We hebben nog meer EK leuks voor je, bekijk ook eens deze artikelen:

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Ook ik wacht nog steeds op mijn hoesje… duurt langgggggggggggggggg 🙄


Hi all, wat leuk om te zien dat iedereen met smacht zit te wachten op het hoesje. Ik heb hier navraag over gedaan en kan in ieder geval aangeven dat de bestellingen onderweg zijn. Doordat er zoveel belangstelling was voor de hoesjes praten we over een flink aantal. Ik verwacht dat dit langzamerhand bij de vervoerder los zal lopen en dat ze in de loop van volgende week bezorgd zullen worden.

Nog heel even geduld, we houden dit ook in de gaten. 


@Alex van KPN ik heb wel een e-mail ontvangen, maar er staat geen code in 


@Alex van KPN ik heb wel een e-mail ontvangen, maar er staat geen code in 

Wat gek dit. Zou je alsjeblieft dit formulier in willen vullen? Met daarin je klantnummer en NAW-gegevens. Je klantnummer kun je vinden in Mijn KPN en ook op je facturen. Als je in Mijn KPN bent selecteer je je product, mobiel of thuisadres, en daarna "Persoons- en betaalgegevens”. 


Ik krijg de mail wel binnen maar er staat geen code bij. Ik weet niet of meerdere hier last van hebben? Maar kpn help met dit probleem.


@Angelique Lubbersen Voor jou dan hetzelfde advies als hierboven!

@Alex van KPN ik heb wel een e-mail ontvangen, maar er staat geen code in 

Wat gek dit. Zou je alsjeblieft dit formulier in willen vullen? Met daarin je klantnummer en NAW-gegevens. Je klantnummer kun je vinden in Mijn KPN en ook op je facturen. Áls je in Mijn KPN bent selecteer je je product, mobiel of thuisadres, en daarna "Persoons- en betaalgegevens”. 

 


Eerste wedstrijd is gespeeld maar het hoesje is nog altijd niet binnen en dat terwijl ik meteen de eerste dag besteld heb. Het is maar 4 euro, maar principieel voelt het als mosterd na de maaltijd. Jammer, KPN...


Goedemorgen,

 

Het betaalde hoesje ook al ruim 10 dagen geleden besteld en nog niets ontvangen.

 

mvg Joyce 


Toffe actie, meteen eentje besteld! 🏃🏻

In mijn mail staat geen code. KPN kan me niet helpen 


Hallo @Isabelle1984fernandezdit formulier kun je invullen om dan alsnog een code te ontvangen. 


Ik heb de code aangevraagd maar in de email staat geen code aangegeven.


Hi @lois38, dan wordt het natuurlijk wat lastig met aanvragen van je hoesje. Als je dit formulier invult met je gegevens en wat er is gebeurd, ontvang je alsnog een code per e-mail!


Hi allen, ter extra info:

Heb je een EK hoesje besteld? Door groot succes kan het iets langer dan 7 dagen duren voordat je je hoesje in huis hebt. Er zijn op dit moment een heel groot aantal hoesjes onderweg. Je ontvangt jouw EK hoesje zo snel mogelijk via de post thuis!


Hallo @Isabelle1984fernandezdit formulier kun je invullen om dan alsnog een code te ontvangen. 

Nu krijg ik een code en dan doet de betaling het niet! Nu kan ik de code niet meer gebruiken. Echt heel vervelend 


Hallo @Isabelle1984fernandezdit formulier kun je invullen om dan alsnog een code te ontvangen. 

Nu krijg ik een code en dan doet de betaling het niet! Nu kan ik de code niet meer gebruiken. Echt heel vervelend 

Hoi @Isabelle1984fernandez , in dat geval dien je het formulier opnieuw in te vullen zodat er nogmaals een nieuwe code kan worden verstuurd. Laat je ons weten of dat is gelukt?


Hi allen, ter extra info:

Heb je een EK hoesje besteld? Door groot succes kan het iets langer dan 7 dagen duren voordat je je hoesje in huis hebt. Er zijn op dit moment een heel groot aantal hoesjes onderweg. Je ontvangt jouw EK hoesje zo snel mogelijk via de post thuis!



je krijgt toch geen mail over hoe laat of wanneer?


Hi allen, ter extra info:

Heb je een EK hoesje besteld? Door groot succes kan het iets langer dan 7 dagen duren voordat je je hoesje in huis hebt. Er zijn op dit moment een heel groot aantal hoesjes onderweg. Je ontvangt jouw EK hoesje zo snel mogelijk via de post thuis!



je krijgt toch geen mail over hoe laat of wanneer?

Hoi @Marijn11, klopt, hier krijg je geen mail over omdat het gewoon met de post wordt verzonden. 


Goedemorgen allen! De hoesjes zijn onderweg en worden na ongeveer 7 dagen geleverd. Voor wie het nu een week geleden is sinds bestellen, ik verwacht dat ‘ie elk moment op je mat (of in je bus) valt 😊💚


 

nog steeds niet binnen


Hallo,

 

Op 1 juni heb ik het EK hoesje besteld met de code die heb ontvangen van jullie via de mail.

Tot op heden heb ik nog niets van jullie ontvangen. Er staat onderaan de mail dat ik contact met jullie kan opnemen, helaas lukt dit niet omdat hij dan aangeeft dat de code al is gebruikt.

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic


Ik ben inmiddels 2 weken aan het wachten en heb nog niets ontvangen, zelfs geen bevestiging maar wel betaald.


Ik ben inmiddels 2 weken aan het wachten en heb nog niets ontvangen, zelfs geen bevestiging maar wel betaald.



ze hadden al aangegeven dat je geen bevestiging zou krijgen he


Ik heb 4 juni een hoesje besteld en betaald. Niks ontvangen en jullie zijn moeilijk te bereiken. Krijgen mensen het hoesje nog binnen voor het einde van het EK?


Hi allen, ter extra info:

Heb je een EK hoesje besteld? Door groot succes kan het iets langer dan 7 dagen duren voordat je je hoesje in huis hebt. Er zijn op dit moment een heel groot aantal hoesjes onderweg. Je ontvangt jouw EK hoesje zo snel mogelijk via de post thuis!

Hi iedereen. Ik quote mijn collega Alexandra even. Het kan inderdaad iets langer duren wegens de grote belangstelling, maar ze komen eraan! 


Ik heb vrijdag een contact formulier ingevuld en zou daarop binnen 2 werkdagen een mail terug van krijgen maar die heb ik ook nog steeds niet gekregen.


Goededag,

3 juni besteld en betaald voor naam. Maar geen bevesting of hoesje nog binnen gekregen.

 

help

 

gr Liz


Reageer