Skip to main content

Helaas, de EK hoesjes zijn op! Je kan niet meer bestellen. Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis.

Bovenop alle extraatjes van juni komt er een toevoeging, een must-have accessoire voor elke voetbalfan. Een aantal jaren geleden waren ze in een mum van tijd op: een gepersonaliseerd voetbalhoesje voor je mobiele telefoon! Benieuwd hoe je deze kunt scoren? Lees dan snel verder!

Juich Oranje naar de overwinning

Juich voor Oranje in stijl, met een EK telefoonhoesje met jouw naam erop. Bestel snel, want op=op!

  • Het oranje EK hoesje krijg je van ons cadeau! 
  • Liever een EK hoesje met jouw naam erop? Dat kan, voor €4,-. 
    Daarmee steun je ook het Mooiste Contact Fonds van KPN. Het KPN Mooiste Contact Fonds brengt mensen die zich eenzaam voelen weer in verbinding met de wereld om hen heen. Win-Win!

Zo scoor jij jouw EK hoesje

  • Vraag jouw unieke code aan op de speciale Voor Jou pagina
  • Log op deze pagina in met jouw KPN ID, vul je e-mailadres in en klik op ‘stuur mij een kadocode’.
  • Ga naar ekhoesje.kpn.com en vul jouw unieke code in.
  • Kies jouw model telefoon en kies of en welke naam je erop wil.
  • Betaal de eventuele bijdrage van 4,- en vul het gewenste afleveradres in.
  • Binnen een week wordt jouw hoesje gratis thuisbezorgd.* 
    ​​​​​​​Je bent helemaal klaar voor het EK 🦁⚽️

Voor welke modellen toestellen kan je een hoesje kiezen?

  • iPhone 15
  • iPhone 15 pro
  • iPhone 14
  • iPhone 14 pro
  • iPhone 13
  • iPhone 13 pro
  • iPhone 12
  • iPhone 12 pro
  • iPhone 11
  • Samsung Galaxy S24
  • Samsung Galaxy S24 Ultra
  • Samsung Galaxy S23
  • Samsung Galaxy A54
  • Samsung Galaxy A34
  • Fairphone 5


​​​​​​​Actievoorwaarden

Alle voorwaarden vind je hieronder:

  • Een aangevraagde code geeft geen garantie op een EK hoesje van jouw gewenste type toestel
  • OP = OP
  • 1 telefoonhoesje per KPN ID
  • Personaliseer het hoesje met een naam naar keuze (maximaal 10 karakters, inclusief spaties en leestekens)
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van jouw naam
  • Na bestelling kunnen er geen correcties meer worden doorgevoerd
  • Bestelde hoesjes kunnen achteraf niet geruild worden voor een ander type toestel

 

Nog meer EK leuks!

We hebben nog meer EK leuks voor je, bekijk ook eens deze artikelen:

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Hi @Marijn_1, als je dit formulier ingevuld hebt, komt het goed. Ik weet dat 't erg druk is rondom de EK hoesjes, je ontvangt zo snel mogelijk reactie.

@Littlelatina Hi Liz, leuk dat jij ook een hoesje besteld hebt! Als je twijfelt over of het aanvragen goed gegaan is, vul dan bovenstaand formulier in voor de zekerheid. Je krijgt zo snel mogelijk reactie.


12-6-2024 hoesje besteld ,we zijn bijna 10 dageen verder en nog niets ontvangen 


Krijg steeds mail met hier u unieke code. Maar er is geen code te zien in de mail.


Krijg steeds mail met hier u unieke code. Maar er is geen code te zien in de mail.

Vreemd, hij zou bovenin moeten staan in de tweede regel. Vul anders dit formulier in:

https://ekhoesje.kpn.com/contact


Hoi, ik wilde even melden dat mijn hoesje (met naam) gisteren is bezorgd! Helemaal klaar voor Frankrijk nu ;o)


Goed om te horen, precies op tijd dus 🙂 .


Formulier ingevuld. Raar op de tweede regel mail staat helemaal geen code.


Heb het hoesje meteen bestald wacht al 14 dagen, leuke actie maar jammer dat het zo lang duurt

Mag

Patrick 


Heb het hoesje meteen bestald wacht al 14 dagen, leuke actie maar jammer dat het zo lang duurt

Mag

Patrick 

Het is een heel populaire actie gebleken. Hopelijk ontvang je het hoesje snel in huis!


Helaas, de EK hoesjes zijn op! Je kan niet meer bestellen. Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis.

Geen EK hoesje besteld maar toch een nieuw hoesje nodig? Scoor een hoesje met 15% korting in de KPN Winkel.

Let op: de korting is alleen geldig op telefoonhoesjes van de volgende merken Apple, Samsung, XQISIT en Google. Niet geldig op andere producten in onze KPN-winkels. Je krijgt eenmalig 15% korting op een telefoonhoesje. Deze actie loopt tot 30 juni 2024.


Hoesje ontvangen, maar past niet.
Op de site stond voor apple plus de pro bestellen.

heb er dus niets aan.


Hè balen @JansH. Dankjewel voor de feedback, ik neem het mee. Bij sommige toestellen helpt het om het hoesje iets bij te schaven. Ik hoop dat je desondanks van het EK kunt genieten!


Ik heb gisteren mijn EK hoesje ontvangen ,pas perfecte ik heb er 10 daggen op moeten ,ik ben er tevreden ,wat niet van het Nederlands elftal kan zeggen ,,,,,wat een puinhoop

 


@Floor1e Fijn dat je van het hoesje wél blij werd! 😁


Helaas na  ruim twee weken nog  niets, 8 juni besteld.


Hi @Marijn_1, als je dit formulier ingevuld hebt, komt het goed. Ik weet dat 't erg druk is rondom de EK hoesjes, je ontvangt zo snel mogelijk reactie.

@Littlelatina Hi Liz, leuk dat jij ook een hoesje besteld hebt! Als je twijfelt over of het aanvragen goed gegaan is, vul dan bovenstaand formulier in voor de zekerheid. Je krijgt zo snel mogelijk reactie.


Hi !

bericht gedaan en zou volgende week binnen komen. Nu week verder weer niks en geen gehoor. Wat nu te doen? 
 

gr Liz


Helaas na  ruim twee weken nog  niets, 8 juni besteld.

Idem hier, besteld 9 juni. 


Ik ga er maar vanuit dat mijn EK hoesje niet meer ga ontvangen, had deze op 1 juni (eerste dag van de actie) aangevraagd. Het was voor mij dus een niet geslaagde actie op deze wijze :-(

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Hallo allemaal! We hebben héél veel hoesjes verstuurd en er zijn ook al veel hoesjes ontvangen! Doordat het met de post verstuurd wordt, kunnen we het niet tracken, maar we gaan ervan uit dat jullie ze alsnog snel ontvangen!


Er is hoop, die van mij  vandaag ontvangen.


Ik zie jullie steeds schrijven hij valt op de mat ik wacht nu al 2 weken? Maar nog steeds geen hoesje ontvangen maar wel €4 euro betaald. Het is maar 4 euro maar toch ik wil graag mijn hoesje ontvangen??

Het geluk is dat Nederland nog steeds in het toernooi zit.😉  Dus kan iemand mij vertellen waar het hoesje blijft?


Er zijn heel veel hoesjes verstuurd Mossi en het kan wel tot 10 werkdagen duren voordat je deze op de mat hebt liggen. Het is een reguliere postzending dus ik kan deze helaas ook niet traceren.


Besteld en betaald alleen nog niet ontvangen

K is bijna af hoelang gaat dit nog duren


Zoals hierboven vermeld: Het kan 10 werkdagen duren.  En wij kunnen ze niet traceren. 


Hallo,

Bij mij is het al zeker 15 werkdagen geleden dat het hoesje is besteld. Wat ik niet zo netjes vind is dat als er contact wordt opgenomen via het daarvoor bestemde contactformulier om te vragen waar het hoesje is of dat het wellicht niet meer komt, er geen antwoord komt. En dat terwijl er bij het versturen van het contactformulier aangegeven staat dat er binnen twee werkdagen geantwoord wordt.

Het eventueel niet kunnen leveren of na het EK kunnen leveren is op zich allemaal geen ramp, maar niet communiceren is wat mij betreft de plank misslaan. Alles valt of staat met behoorlijke communicatie, zelfs als die negatief is. Maar niets laten horen is geen optie. 


Reageer