In onze Community worden veel tips en ervaringen gedeeld met elkaar. Daarom hebben we nu een nieuwe, vaste rubriek: Tip van de klant! We delen elke maand de beste of mooiste tip. Dit kan een gebruikstip zijn, maar ook een onderhoudstip of een creatieve oplossing voor een vraag die vaak gesteld wordt.
Elke maand een nieuwe tip
De kracht van de community zit hem in het elkaar helpen. Meedenken, tips geven, creatieve oplossingen of ideeën voor bijvoorbeeld je netwerk thuis. We geven graag extra aandacht aan de mooie dingen die gedeeld worden. Daarom delen we voortaan elke maand de beste tip.
De tip van november
De tip van deze maand is van
De Tip van deze maand:
De tip van deze maand is simpel maar doeltreffend: herstart eens jouw TV+ Box na een update! Merk je iets geks, doe dit dan sowieso.
Ik doe standaard altijd een herstart na een update. De praktijk wijst uit dat het regelmatig problemen voorkomt. Ik zou het iedereen aanraden want het is een kleine moeite. Ik doe dat overigens niet alleen bij tv+ maar bij iedere apparaat na een update.
Verder is het natuurlijk gissen naar de maatregelen op het gebied van beveiliging maar het is in het algemeen goed dat ook hier aandacht voor is, al merken we er weinig tot niets van.
En kijk: in veel gevallen werkt een herstart goed, zoals hier!
Meer informatie over KPN TV+ vind je in onze Kennisbank. Het laatste nieuws over updates lees je in onze Product Updates!
Wat vind jij van de tip van deze maand? Heb je nog andere, goede tips, of heb je ideeën over deze nieuwe rubriek? We horen graag je mening, deel het met ons in de opmerkingen!