Skip to main content
Winactie

[Gesloten] Win de "Melkmeisje van Nu" puzzel! Deel je foto’s, ervaringen en puzzelplezier!

• December 2, 2025
  • 200 reacties
  • 6069 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Welkom bij het tweede vakje van onze Attentkalender! Vandaag hebben we iets leuks voor de puzzelliefhebbers: een “Melkmeisje van nu” puzzel. Perfect voor jezelf om lekker te puzzelen, of om door te geven aan iemand die jij het gunt.

Deel je puzzel met ons!

Ben jij een groot puzzelliefhebber? Dan is dit echt iets voor jou.

Deze puzzel is met plezier bedacht en we zijn heel benieuwd naar jullie reacties en foto's, net zoals bij de puzzel van de Nachtwacht! Heb je de puzzel bemachtigd in de winkel? Of ben je al begonnen met puzzelen? We zien graag foto's van jouw puzzel:

• een foto van de puzzel zelf
  • een foto van de voortgang 
  • of van het eindresultaat

Deel je foto en puzzelplezier hier in het topic! 

Nog geen puzzel?

Geen zorgen, want wij geven er een aantal weg! Zo doe je mee met onze winactie:

Beantwoord de volgende vraag:

Voor wie zou jij deze puzzel graag winnen? Vertel ons waarom juist die persoon het verdient! (mag uiteraard ook voor jezelf zijn 😉)

Doe mee!

Je kunt tot en met donderdag 18 december 10:00 uur meedoen! Zorg dat je profiel is ingevuld, zodat wij de winnaars snel blij kunnen maken met hun prijs. Uit alle reacties kiezen wij de winnaars. 

We maken de winnaars donderdag 18 december 2025 na 12:00 uur bekend.

We kijk uit naar jullie inzendingen en foto's! En wie weet win jij vandaag een puzzel en maak jij jezelf of iemand anders blij.

200 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • December 2, 2025

De nachtwacht was heeeeel moeilijk . Na het mooie resultaat heb ik hem naar de ruilkast gebracht bij de dagbesteding. Zo kunnen er meer mensen plezier aan beleven . Hopelijk win ik het melkmeisje zodat hij nadat ik hem heb gelegd weer naar de ruilkast kan . 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 2, 2025

Vanochtend heb ik de puzzel opgehaald. En deze puzzel zal ongetwijfeld iets makkelijker te leggen zijn dan de puzzel van vorig jaar: De Nachtwacht. 

Waf betreft de winactie: Ik gun ​@Dennis Overbeek er eentje, hij kan de puzzel wat minder eenvoudig even zelf ophalen in de stad. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 2, 2025

Dit hierboven zijn geen 1.000 stukjes ​@Shyrin van KPN ! 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben natuurlijk niet de échte afbeelding gebruikt want dan gaan jullie m stiekem stelen en zelf uitprinten 😋

Wat attent ​@Skatetweety, en ​@Noordzee 💚

• December 2, 2025

@Shyrin van KPN 

Voor de wederhelft, meiske houdt van puzzelen om d'r koppie lekker leeg te krijgen, er worden regelmatig nieuwe 100 stukes puzzels snel verslonden. Of puzzels van een meter bij twee meter zijn ook erg in trek  Gemiddeld twee a drie keer per week ligt de eettafel vol. Zelf doe ik ook regelmatig mee,  en heb dan op de kop toe nog een gezellige avond ook 😍

(De Appie Zaanse Schans van Haasteren Comic Puzzle is ook al bijna af, dus stiekum is het bijna tijd voor een nieuwe puzzel)

• Nieuwkomer
  • December 2, 2025

Voor Joke mijn zus ze puzzelt graag,masr is ook mantelzorger voor haar man met parkinson

Altijd aan het zorgen en puzzelen is een rustpuntje

Ze is 82 en superlief

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 2, 2025

Hoi ​@Madk en welkom hier op de KPN Community :)

Wij wensen jouw zus Joke heel veel puzzelplezier toe 💪🏻

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 2, 2025

Lief ​@Madk , ​@Noordzee en ​@Skatetweety ❤

Ik gun de puzzel aan ​@cornelis48 . Een aardige en attente man die het zeker verdient 🙂

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Kennelijk heb ik vorig jaar de nachtwacht versie gemist. Daarom vanmiddag een exemplaar kunnen scoren in de KPN winkel waar er vriendelijk een exemplaar in een tas werd gestopt. Effe checken of ik klant was natuurlijk maar dat is logisch.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 2, 2025

Ik ben vanmiddag ook naar de KPN winkel (Haarlem) gegaan en heb deze puzzel gescoord. Kennelijk liep het daar ook storm, ik kwam in de winkelstraat al iemand tegen met een groene doos onder de arm.

De medewerker in de winkel mompelde iets van “u bent nummer 80”. Na registratie van mijn gegevens kreeg ik de puzzel overhandigd. Hij kon het niet laten om daarna mijn interesse voor een tablet te polsen: “maar €10,- per maand meneer, met een simkaart”. Dat aanbod heb ik vriendelijk afgeslagen 😉.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Waf betreft de winactie: Ik gun ​@Dennis Overbeek er eentje, hij kan de puzzel wat minder eenvoudig even zelf ophalen in de stad. 

Helaas gaat dat niet lukken om naar de stad te gaan. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 2, 2025

Dennis Overbeek schreef:
Helaas gaat dat niet lukken om naar de stad te gaan. 

Daarom heeft ​@Noordzee het ook aan jou gegund, hopelijk win je de actie en krijg je er eentje thuisgestuurd 😉💚

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Ik nomineer ​@PeterG voor een exemplaar omdat KPN in Haarlem en omstreken er niet op vooruit is gegaan 😅. Hopelijk brengt KPN de puzzel dan bij hem.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Je moet wel snel zijn, want de volgende KPN winkels zijn al door hun puzzelvoorraad heen.
In deze winkels kan je het Melkmeisje in puzzel helaas niet meer krijgen:

• KPN Arnhem Ketelstraat 
  • KPN Veldhoven
  • KPN Apeldoorn
  • KPN XL Den Bosch 
  • KPN Eindhoven Woensel
  • KPN Experience Store Breda
  • KPN Ede
  • KPN Purmerend

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Is een populaire meid dat melkmeisje 😀

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Echt wel! 😂😜

• Deelnemer
  • December 2, 2025

Ik zou de puzzel voor mezelf willen winnen. Ik had vandaag een sessie op mijn werk waardoor ik niet op tijd was om de puzzel in de KPN winkel te halen. Omdat ik vorig jaar met veel plezier de nachtwacht heb gelegd zou ik deze puzzel ook graag leggen. Als iemand hem gelegd heeft en door wil geven ben ik daar ook erg blij mee 🙂.

• December 2, 2025

Met een gemiddelde van 7300kg melk per lactatie, 4,5% vet en 3,6% eiwit dan is dat begrijpelijk, maar gelukkig in grote getalen te vinden voor de liefhebber.

maartje-01
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Ik gun mijn man ton van Grunsven deze puzzel

Hij puzzel zo graag deze heeft die nog niet

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 3, 2025

Ik gun ook  ​@Dennis Overbeek de puzzel  om  dezelfde reden wat ​@Noordzee verteld.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 3, 2025

Het melkmeisje wordt helemaal uitgemolken 😅

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 3, 2025

Wat een enthousiaste reacties op de puzzel, zeg! En leuke, lieve en ontroerende inzendingen al!!! 💚

De nachtwacht was heeeeel moeilijk . Na het mooie resultaat heb ik hem naar de ruilkast gebracht bij de dagbesteding. Zo kunnen er meer mensen plezier aan beleven . 

Eens, ​@Skatetweety wat je zegt over de Nachtwacht… Wij hebben het op kantoor geprobeerd om te maken, maar hebben het halverwege maar opgegeven! 🤐

Voor Joke mijn zus ze puzzelt graag,masr is ook mantelzorger voor haar man met parkinson

Altijd aan het zorgen en puzzelen is een rustpuntje

Ze is 82 en superlief

82 en dan nog mantelzorger, ​@Madk… Ik heb daar heel veel respect voor!

@RBxx en ​@Roy74 ik verwacht echt voortgangsfoto's van de puzzel in dit topic! 😁

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 3, 2025

Ik heb de doos opengemaakt ​@Shyrin van KPN 

Nu eerst plaats vrijmaken op de tafel en moed verzamelen om er aan te beginnen 😊

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 3, 2025

Hahaha…! 😅 En dan de volgende stap: stukjes sorteren afgewisseld met een kopje koffie!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 3, 2025

Ik doe dat soort dingen eigenlijk nooit ​@Shyrin van KPN en geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Net zoals ​@RBxx heb ik wel al de moed gevonden om de doos te open 😅

Ik werd enthousiast toen ik gisteren de doos in mijn handen kreeg in de KPN winkel. Had een klein doosje verwacht maar dit is geen half werk wat KPN geeft 🤩. Humor ook met het melkmeisje met smartwatch 😂. Voor mij is de attentkalender al in goede aarde gevallen.