Skip to main content
KPN Voor Jou

Worden jouw huisdier en jij ook Oranje supporter?

  • 30 May 2024
  • 37 reacties
  • 1167 keer bekeken
Worden jouw huisdier en jij ook Oranje supporter?

Het EK komt er weer aan! De Nederlandse winkels en straten kleuren oranje om ons Nederlands Elftal te steunen. Zit jij straks ook, samen met je huisdier, in stijl aan de buis gekluisterd om Oranje te supporten?

 

Oranje sjaaltje voor je huisdier

Bij een echte Oranje supporter hoort natuurlijk een goede outfit! Dat geldt voor jou, maar ook voor je lieve huisdier. Daarom kan je vanaf woensdag 29 mei een Oranje sjaaltje voor je huisdier ophalen bij een van KPN Winkels!

Wees snel want op=op.

 

Winactie!

Wij mogen een paar Oranje sjaaltjes weggeven in de KPN Community 😊

Wat moet je daarvoor doen?

Deel de mooiste, leukste of liefste foto van jouw huisdier met ons en vertel ons hoe je samen met EK gaat beleven. De leukste inzendingen krijgen van ons een sjaaltje en iets kleins thuisgestuurd!

Wij zoeken de winnaars uit vóór het EK begint, zij krijgen persoonlijk bericht van ons. 

 

Deel je foto's met ons!

Gaan jullie het EK samen vieren? En deel je je foto's hieronder met ons? 😍

Alvast een sneak peek van ons furry-forum-supporters team:

En hoe het mogelijk eindigt… 😂


Dit is één van de leuke KPN Voor Jou extraatjes in juni. De rest van de KPN voor jou extra's vind je hier:

Klets je in de community graag verder over je huisdier? We hebben bijvoorbeeld veel kattenliefhebbers hier, sluit dan gezellig in dit topic aan 🐱

Leuk idee voor de mens, maar mijn katten doe ik daar geen plezier mee


Mijn katten ook niet.


Sam, die oranje draak is er klaar voor,… en is op een of andere manier stapelgek op de wasmachine,...

Vaatwasser mag ook niet ontbreken 

Soms lekker lui zijn,..

 Blijft een brainless orange kitty,...

 

Hij zal vermoedelijk lekker op de bank ploffen, aan te kroepen en dan lekker meekijken. Miauwt als er gefloten moet worden. Zn broertje gaat eerste range, die vliegt telkens achter de bal op het scherm aan.


Wat een gaaf beest @JB22_ , geweldige foto's! Rode/oranje katten zijn geweldig, heb er hier zelf ook eentje rondlopen :) 


Ik heb beetje inspiratie gezocht op internet en gevonden. Dit wordt een project in de vakantie voor mijn huisdieren

 


Wát een mooi beestje @JB22_ 😍 Ik hou van alle katten maar heb toch een speciaal plekje in mijn hart voor roodharige katten 💚

 

Hehehe dit is geniaal @TDN 🤣 Laat je ons dan nog weten wie er gewonnen heeft? 😁


Dit zijn mijn spiegeleitjes 🤣 De 2 buitenste, zijn Minie en broer Fritsel, en in het midden zit hun oudere halfbroer Bob. Ze zijn altijd samen, en hebben de grootste lol. Ook Main Coon dame, Ukkie en Ragdoll broer Jace, houden ze menig nacht ons en hun hondenzus Angel wakker 

 


Dit zijn mijn spiegeleitjes 🤣 De 2 buitenste, zijn Minie en broer Fritsel, en in het midden zit hun oudere halfbroer Bob. Ze zijn altijd samen, en hebben de grootste lol. Ook Main Coon dame, Ukkie en Ragdoll broer Jace, houden ze menig nacht ons en hun hondenzus Angel wakker 

 

Zooo, wat een fluffy knapperds! 💚 Als ik ooit de stap ga wagen om een maatje te nemen wordt het ook een spiegelei die hierop lijkt. Een Brits korthaar, een blauwe. 


Dit zijn mijn spiegeleitjes 🤣 De 2 buitenste, zijn Minie en broer Fritsel, en in het midden zit hun oudere halfbroer Bob. Ze zijn altijd samen, en hebben de grootste lol. Ook Main Coon dame, Ukkie en Ragdoll broer Jace, houden ze menig nacht ons en hun hondenzus Angel wakker 

 

Zooo, wat een fluffy knapperds! 💚 Als ik ooit de stap ga wagen om een maatje te nemen wordt het ook een spiegelei die hierop lijkt. Een Brits korthaar, een blauwe. 

Dit zijn Exotics, zogenaamde perzen, maar dan met korte haren. Die van ons hebben allemaal blauwe ogen. Mijn moeder fokt ze zo, nu en dan. En vindt blauwe ogen erg mooi, dus daar fokt ze dan ook weer op. Ze heeft nu haar oog op een zilverkleurig kereltje, dus wie weet, hebben we over een paar jaar ook nog een zilvere bij lopen 😊


Hele toffe foto's van hele gave katten! 


Onze kat wil dit niet, maar ze heeft al een oranje streepje op haar neus.

 


Ik zou heel graag met pap voetbal willen kijken. Maar daar hoort wel een oranje sjaaltje bij, en die heb ik niet. Mag ik alsjeblieft ook een oranje sjaaltje.

High paw Indy Valentino 


Er stond al enkele dagen een pakketje van de KPN in de App.

Deze lag op een gegeven moment bij PostNL, maar met ingevoerde afmetingen nog groter dan formaatje brievenbus,.... Er was niemand dus ik dacht, maar laten droppen bij de Poiesz,..

Toenstraks afgehaald, kreeg ik de volgende envelop toebedeeld 🤡

 

Afgezien van de gifgroene kleur, vermoedelijk geproduceerd in Hiroshima, straling komt er nog net niet vanaf, zat er een onverwacht leuke geste in!

 

Weet niet of mister Charming er blij mee is, want ik stoorde hem tijdens zijn uitbuikmomentje (gemiddeld 4 uurtjes) na zijn avondmaaltijd,…

In ieder geval ,dikke 🐾 van beide draken, thanks!


Mister Charming is het zeker, ik vind het hem fantastisch staan. 😍 Wat een knapperd @JB22_! Leuk dat je de foto's deelt en dikke 🐾 terug! 💚


Super leuke foto's @CaneCorso, wat een mooie huisdieren heb jij, vind ik ook van hondenzus Angel! 😍 Ik denk dat ons sjaaltje niet om haar nek past 😏😉

@Indy Valentino Natúúrlijk mag jij dat! Vraag ff aan pap of hij zijn postcode en huisnummer in zijn forum profiel invult, dan stuur ik er één op! Ben benieuwd hoe het je zal staan! 

Haha, ​​​​​​@JB22_ ik vind het zo leuk omschreven: dank je wel! 😍😃


Super leuke foto's @CaneCorso, wat een mooie huisdieren heb jij, vind ik ook van hondenzus Angel! 😍 Ik denk dat ons sjaaltje niet om haar nek past 😏😉

@Indy Valentino Natúúrlijk mag jij dat! Vraag ff aan pap of hij zijn postcode en huisnummer in zijn forum profiel invult, dan stuur ik er één op! Ben benieuwd hoe het je zal staan! 

Haha, ​​​​​​@JB22_ ik vind het zo leuk omschreven: dank je wel! 😍😃

Dat denk ik ook niet @Shyrin van KPN 😁😁haar maat is ongeveer 60 cm 😄 


Snow zit dr klaar voor😀

 

 


Zoo, wat een forse knapperd. 😎 Is dit een Maine Coon? 


Whoehoeeee 

Ik heb hem, dank jullie wel. 

Ik ben er helemaal klaar voor .

High paw Indy Valentino 

 


Zoo, wat een forse knapperd. 😎 Is dit een Maine Coon? 

Dank je, is indd net als Louis een MainCoon

 


Wat een mooie modellen hier. 😍🐾


Wat een heeeeerlijke foto's hier! 😍

@JB22_ en @Lowiani, ik heb jullie een privéberichtje gestuurd over de foto's die jullie hier deelden, kijken jullie er even naar zo snel je tijd hebt? 😊


Er zit wel een Catyright of de foto btw,...


onze Fos is er deze dagen ook helemaal klaar voor😁


@Fos Mooie foto hoor!