Skip to main content

ik wil de gratis actie zenderpaketten aanzetten maar als ik dit doe dan verdwijnt mijn 5 euro husselkorting dus geen gratis pakket

admin: titel aangepast ter verduidelijking 

Hallo @petmo , die entertainmentkorting kun je weer ergens anders voor gebruiken.


nee, ik bedoel dat hij verdwijnt, ik heb nu husselkorting maar als ik extra pakket toevoeg wat nu 3 maanden gratis is verdwijnt mijn husselkorting van 5 euro en moet ik dus 5 euro per maand meer gaan betalen volgens het overzicht, ik kan geen husselkorting meer toeveoegen dan


Als je geen Netflix of Spotify via KPN hebt en ESPN en film1 nu 3 maanden gratis hebt dan krijg je inderdaad geen hussel entertainmentkorting meer. Eigenlijk ook wel heel logisch want je krijgt het product al gratis.


ik laat het antwoord wel over aan een kpn medewerker want je antwoord beantwoord mijn vraag niet.

ik moet 5 euro meer betalen dus krijg niets gratis , mijn husselkorting gaat van pluspakket af en ja dat wordt dadelijk gratis maar is nog niet dus kom nu 5 euro hoger uit.


ik moet 5 euro meer betalen dus krijg niets gratis , mijn husselkorting gaat van pluspakket af en ja dat wordt dadelijk gratis maar is nog niet dus kom nu 5 euro hoger uit.

Een beetje vreemde redenering. Nu betaal je €6,99 voor jouw Pluspakket en krijg je €5,- husselkorting. Je betaalt dus €1,99 voor jouw Pluspakket. Wees blij dat je zelfs die €1,99 niet meer hoeft te betalen. Overigens zal het Pluspakket ook na die 3 maanden gratis blijven en kan je die husselkorting gebruiken voor Netflix, Spotify, ESPN of Film1.


Hallo @petmo

Als ik het goed begrijp verdwijnt jouw 5 euro hussel korting wanneer jij het pluspakket gratis maakt. Dat kan kloppen, de 5 euro entertainment korting gaat van een product af. 

Bijvoorbeeld: Het pluspakket is 6,99, met 5 euro entertainment korting betaal je maar 1,99. Voor klanten die gebruik maken van Hussel wordt nu het pluspakket gratis. Als jij verder geen producten hebt waar wij de entertainment korting vanaf kunnen halen, dan verdwijnt de entertainment korting van de factuur. Uiteindelijk scheelt het voor jou dus 1,99 per maand. Als je een product hebt (Netflix, Spotify, ESPN oa) waar wel entertainment korting van toepassing is, zal deze automatisch weer op de factuur verschijnen. 


@Hanna_ Hanna,

Nee, het pluspakket blijft er voor 6,99 op staan als ik bijvoorbeeld het nu gratis erotiekpakket toevoeg maar dan verdwijnt de husselkorting, dus ipv 89 euro staat er dat ik dan 94 euro kwijt ben als ik dat gratis actiepakket toevoeg, pluspakket wordt gratis ja dus als die 6,99 verdwijnt dan zou ik het snappen, maar die blijft staan.

 


Volgens mij blijven die bedragen er bij staan en uiteindelijk op de factuur worden de kortingen er pas bij gezet.

En nu vervalt de 5 euro korting omdat die ook later er pas bij komt als er weer een betaald pakket te voorschijn komt


Volgens mij blijven die bedragen er bij staan en uiteindelijk op de factuur worden de kortingen er pas bij gezet.

En nu vervalt de 5 euro korting omdat die ook later er pas bij komt als er weer een betaald pakket te voorschijn komt

Onduidelijker kunnen we het niet maken, complexer wel. :confounded:


Daar zijn ze best goed in bij KPN.

Voor mij onbelangrijk hoe moeilijk en onbegrijpbaar ze het maken, als de boel maar goed blijft werken, finacieel is altijd wel recht te breien, uitval haal je nooit meer in, die tijd ben je kwijt.🤪🤪


Hoi @petmo

Probeer de wijziging toch door te voeren, als het goed is komt het op de factuur correct te staan. Zo niet, dan gaan we dat ook samen oplossen. 


ok, dank je, ga ik doen


Hoi @Hanna_ 

 

Helaas, door al dit gedoe is de actie nu afgelopen om 3 maanden gratis erotiek pakket te krijgen, kan je daar nog wat aan doen ?


Hoi @petmo

Ik kan helaas niks beloven. Ik ga kijken of ik misschien nog iets voor jou kan wijzigen. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer en een seintje geven wanneer je dat hebt gedaan? 


Hoi @Hanna_ 

 

zou ik erg waarderen ja als dit lukt, mijn gegevens zijn aangevuld


Hoi @petmo

Ik kan helaas geen dingen meer voor je wijzigen. Ik kan wel, vanwege de moeite en het gedoe, het Film1 pakket éénmalig en per hoge uitzondering voor je aanzetten en één maand volledig crediteren. Je moet er dan wel zelf om denken dat je dit pakker na een maand weer uitzet mocht je dit pakket niet willen houden. Je krijgt namelijk geen mailtje dat de korting afloopt. Zou je daar mee akkoord gaan? 


@Hanna_ dat valt me erg tegen, goede tactiek, een actie verzinnen, foutje in berekening en dan net zo lang wachten met antwoorden zodat actie afgelopen is zodat je de actie niet meer hoeft weg te geven.

Het vertrouwen in KPN begint steeds meer af te nemen, niet het eerste ding.

ik wil gewoon mij gratis 3 maanden erotiekpakket, daar is alles tenslotte om begonnen.

Ik weet weer even genoeg.

Als je service wilt moet je niet bij KPN zijn.

 

 

Hoi @petmo

Ik kan helaas geen dingen meer voor je wijzigen. Ik kan wel, vanwege de moeite en het gedoe, het Film1 pakket éénmalig en per hoge uitzondering voor je aanzetten en één maand volledig crediteren. Je moet er dan wel zelf om denken dat je dit pakker na een maand weer uitzet mocht je dit pakket niet willen houden. Je krijgt namelijk geen mailtje dat de korting afloopt. Zou je daar mee akkoord gaan? 

 

 


“ik wil gewoon mij gratis 3 maanden erotiekpakket, daar is alles tenslotte om begonnen”

 

je hebt tegenwoordig ook internet hè ;)


@JuanNegro je antwoord slaat echt nergens op maar ok, zie dat je zo ongeveer overal op reageert, beroepsreaguurders noemen ze dat, niets anders te doen zeker.


Het was slechts een goedbedoelde tip met een knipoog, jammer dat je dat veel te serieus neemt! Desalniettemin een goed weekend toegewenst :)


Hallo @petmo

Mijn excuses, ik heb jouw dan verkeerd begrepen en dacht dat jij juist het film pakket zou willen in plaats van het erotiek pakket. Zou je mij een privé bericht willen sturen? Dan gaan we kijken hoe we dit samen op kunnen lossen.