Skip to main content
Antwoord

€5 korting voor kpn all in pakket, thuis en mobiele abonnementen.

• April 15, 2021
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Sinds vorig jaar augustus heb ik op mijn thuis adres, thuisabonnement (internet, tv) en twee mobiele abonnementen. Er werd mij beloofd dat ik €5 korting krijg. Maar tot nu toe helemaal niets. Ik vind het zo slecht. Heb echt geen leuke ervaringen met KPN. Het heeft 10 belletjes geduurd om eindelijk iemand thuis te krijgen voor de installate. Gewoonweg omdat zij de afspraken niet hebben ingepland. maar wel beloven dat het ‘goed’ komt. 

Beste antwoord door wjb

Zijn jouw mobiele abonnementen aangemeld voor KPN Hussel?

Dat kan je doen via deze site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • April 15, 2021

Zijn jouw mobiele abonnementen aangemeld voor KPN Hussel?

Dat kan je doen via deze site.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 15, 2021

Gaat dit om 5 euro korting op het thuis abonnement? Of 5 euro korting op de mobiele abonnementen?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • April 18, 2021

Hi @Brasam! Welkom op het KPN Forum, al vind ik het jammer om te lezen dat je geen leuke ervaringen met ons hebt! :frowning2:  

Kunnen we in ieder geval de korting alsnog voor jou in orde maken? Is het inmiddels gelukt om de korting te activeren via de link van WJB? Ik hoor het graag, ook als ik nog iets voor je kan betekenen. Een ingevuld Forum profiel is dan fijn, dan kan ik jouw klantgegevens erbij pakken!