Skip to main content
Antwoord

aanbieding enkele weken geleden

• March 25, 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

henny dekkers
Nieuwkomer

Enkele weken is door 1 van uw medewerkers een aanbieding gedaan, nadat ik wilde overstappen naar ziggo.

-Er zou iemand naar de router komen kijken,

-Ik zou een zender krijgen om de formule 1 te zien

en ondanks deze extra's zouden mijn maandelijkse lasten met zo'n 20 euro zakken, dat was de reden dat ik over wilde stappen.

Tot nu toe niemand en niets gezien.

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @henny dekkers, fijn dat je contact met ons opneemt! 

Heel jammer dat je na een voor jou interessante aanbieding, niets meer van ons gehoord hebt: ook geen orderbevestiging per e-mail?
Als je het goed vindt, kijk ik graag met je mee en kan ik je eventueel terug laten bellen door één van mijn collega's van onze verkoopafdeling met een terugkoppeling. Ik heb dan je gegevens nodig en die mag je doorgeven via jouw Forum profiel: graag jouw postcode en huisnummer en contact telefoonnummer. Als je nog meer details hebt van de aanbieding (internetsnelheid, aantal TV's en andere extra opties) hoor ik het graag!

Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt? Dan weet ik dat ik met je kan meekijken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 25, 2021

Hi @henny dekkers, fijn dat je contact met ons opneemt! 

Heel jammer dat je na een voor jou interessante aanbieding, niets meer van ons gehoord hebt: ook geen orderbevestiging per e-mail?
Als je het goed vindt, kijk ik graag met je mee en kan ik je eventueel terug laten bellen door één van mijn collega's van onze verkoopafdeling met een terugkoppeling. Ik heb dan je gegevens nodig en die mag je doorgeven via jouw Forum profiel: graag jouw postcode en huisnummer en contact telefoonnummer. Als je nog meer details hebt van de aanbieding (internetsnelheid, aantal TV's en andere extra opties) hoor ik het graag!

Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt? Dan weet ik dat ik met je kan meekijken!