Skip to main content
Antwoord

Aanbod TV abonnement

• November 25, 2020
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Kreeg een leuke aanbieding:

6 maanden gratis kijkplezier!
Speciaal voor jou hebben we nu tijdelijk een mooie aanbieding. Probeer 6 maanden lang gratis FOX Sports (t.w.v. € 78,00), het Pluspakket (t.w.v. € 42,00) of Ziggo Sport Totaal (t.w.v. € 9maanden gratis kijkplezier!

Natuurlijk wil ik daar gebruik van maken.

Alleen: als ik me aanmeld blijven er van de 6 nog slechts drie maanden over!

KPN hoe kan dat?

. € 78,00), het Pluspakket (t.w.v. € 42,00) of Ziggo Sport Totaal (t.w.v. € 90,00).

Beste antwoord door AndreWrdn

Kan niet meer, de pagina is inmiddels aangepast en ik kan 6 maanden gratis aanvragen (heb ik natuurlik gedaan!

Item kan verwijderd!

Prettige avond (en dank voor de snelle reactie, op eerdere meldingen in Facebook werd niet gereageerd!)

André

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• November 25, 2020

Kunt u een screenshot uploaden zonder privacy gevoelige informatie? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 25, 2020

Kan niet meer, de pagina is inmiddels aangepast en ik kan 6 maanden gratis aanvragen (heb ik natuurlik gedaan!

Item kan verwijderd!

Prettige avond (en dank voor de snelle reactie, op eerdere meldingen in Facebook werd niet gereageerd!)

André

• November 25, 2020

Check goed of dit product  echt gratis is. Ik ken alleen de actie van drie maanden een pakket gratis of met korting kijken.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 25, 2020

er staat echt 6 maanden!

• November 25, 2020

Ik geloof u graag en misschien klopt het ook gewoon. Het is een extra check voor uzelf.