Skip to main content

Hoi,

Ik heb  een mail van KPN ontvangen met het aanbod mijn abonnement te verlengen. Ik kan dan een Soundbar ontvangen als cadeau. Echter als ik inlog ontvang ik dit aanbod niet. Ik kan alleen selecteren of ik een korting wil of ik kan het abonnement opzeggen. Maar een cadeau zie ik niet? Graag een snelle reactie want dit aanbod (als dat er uberhaupt is) geldt voor mij tot 25-11-24, bvd en met vriendelijke groet Mike

Hallo ​@Mike19740000 ,

De Philips soundbar actie bij verlenging was een op=op actie. Het is hard gegaan, de soundbars zijn al uitverkocht, daarom kan je de actie niet meer kiezen helaas. Dit geldt ook als je net een mail gekregen hebt over de actie. Je kunt wel uit de andere actiekortingen kiezen. Kijk in MijnKPNvoor jouw persoonlijke (verleng)aanbod.

bron : moderator Alexandra 

Ok, en als ik niet verleng, aangezien ik geen aanbieding krijg, kan ik nu dus per direct en of per maand opzeggen? Of kan ik wachten op een andere aanbieding? Komt die binnenkort wellicht en waarom geven jullie uberhaupt die eerste aanbieding dan eingelijk, moet ik dan zowat direct moet reageren? 

OK ​@Mike19740000 ,

Zodra de einddatum van jouw contract is bereikt, kun je sowieso opzeggen. 

Verlengen is niet verplicht, want jouw oude abonnement loopt namelijk ongewijzigd door op de oude voorwaarden en prijs. Verlengen is vaak wel aantrekkelijk omdat je meestal minder gaat betalen na een verlenging. 

Speciale aanbiedingen bij een verlenging worden vooraf nooit aangekondigd. Het is een kwestie van snel reageren als je een leuke aanbieding langs ziet komen. 

Goedenavond ​@Mike19740000, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Hopelijk weet je dankzij de antwoorden van ​@Noordzee waar je aan toe bent. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, dan kun je hiervoor ook altijd even contact opnemen met onze helpdesk. Je kunt er tegenwoord zelfs voor kiezen om een belafspraak in te plannen (wij gaan jou dan bellen op een door jou aangegeven moment). 

wat als ik gebruik zou maken van het verlengingsaanbod met de soundbar en de bevestiging zou krijgen dat de soundbar binnen 14 dagen zou worden verzonden... er is meer verstreken en ik heb nog steeds geen track en trace? Zonder schenking hoeft het contract niet te worden verlengd, het is beter om het voor onbepaalde tijd te hebben. Ben ik bedrogen 🤔

Goedemorgen ​@Kamila77, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de Community!

Je bent in ieder geval niet 'bedrogen', dat kan ik je garanderen. Het is me, en dat bedoel ik absoluut niet vervelend, niet geheel duidelijk wat je vraag precies is of waar je tegenaan loopt. Kun je dit misschien nader voor ons toelichten?

@Jan van KPN Het is ruim 2 weken geleden dat het contract is verlengd en ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen van de verzending van de soundbar. En dat is de enige reden waarom ik besloot het te verlengen. Zonder het geschenk heb ik er geen voordeel van. Dat is wat ik bedoel

Goedemiddag ​@Kamila77, we geven pas na veertien dagen de opdracht aan Sidekix voor het versturen van het cadeau en dan heeft Sidekix vervolgens ook nog wat tijd nodig. Als het ruim 2 weken geleden is dat je hebt verlengd, verwacht ik dat je deze week meer gaat horen!

Reageer