Skip to main content
Vraag

Aangeboden abonnement bestaat ineens niet meer. Wij voelen ons misleid

• April 2, 2025
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Een paar maanden geleden heb ik gebeld met KPN, over ons thuis internet/TV abonnement. De medewerker hielp mij heel vriendelijk, en vroeg of wij ook wilden combineren met KPN mobiel.
Wij gaven aan dat wij thuis met 3 personen zijn. Hij kwam zelf met een heel goed aanbod: Ik zou een abonnement nemen van 15 euro voor onbeperkt internet en onbeperkt bellen. Mijn man en dochter zouden beiden een abonnement nemen van 5 euro (0 data en onbeperkt bellen), en ik zou mijn data kunnen delen met hen. Totaal dus 25 euro met zijn drietjes. 
Enige “probleem"; mijn dochters abonnement bij Simyo loopt nog tot 30-06-2025.
De vriendelijke man zei dat ik haar nummer later nog kon omzetten naar het abonnement van 5 euro.
Vandaag zie ik in mijn agenda dat mijn dochters abonnement bij Simyo over 3 maanden afloopt, dus ik kijk op de site of ik haar abonnement alvast kan omzetten naar KPN Sim Only, voor 5 euro per maand. Wat blijkt? Het abonnement van 5 euro bestaat plotseling niet meer en kost nu 12,50. Mijn man heeft zijn abonnement van 5 euro nota bene in januari 2025 bij KPN afgesloten! Ik was een paar maanden geleden blij, maar voel me nu toch wel bedonderd door KPN, want wij zitten nu wel 2 jaar aan ons abonnement vast.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • April 2, 2025

De tarieven die je noemt zijn wel heel erg goedkoop. Op de kpn website is Sim Only zonder data met maximale korting 12,50. Bovendien unlimited voor 15 euro heb ik ook nog nooit gezien. Dat is volgens mij minimaal 22,50. Misschien heb je een inderdaad een betere deal kunnen afsluiten maar dan moet je wel een e-mail bevestiging van kpn hebben.

• April 2, 2025

De bedragen die je noemt zijn heel erg onrealistisch. 15 euro voor onbeperkt heeft KPN nooit gehad. En 5 euro voor het goedkoopste abonnement is ook al weer 20 jaar geleden ofzo.

Ik vraag me af of je wel een KPN medewerker aan de telefoon gehad hebt. Welk nummer heb je gebeld? Misschien een heel duur betaalnummer? Dan is die persoon met maar 1 ding bezig geweest: jouw zolang mogelijk aan de lijn houden.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk een nare situatie Danielle. Ik moet eerlijk zijn dat de ik de bedragen die genoemd zijn ook niet herken. Met wie heb je dan exact gesproken was dat rechtstreeks met KPN. En heb je toen ook de gemaakte afspraken schriftelijk bevestigd gekregen?