Skip to main content
Beantwoord

Aanmaken huishouden lukt niet

• October 14, 2025
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Waarom kan ik geen huishouden aanmaken

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@taxus. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om een huishouden aan te maken. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice of kan ik nog iets betekenen hierin? 

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 14, 2025

Met de hoeveelheid informatie die u verschaft, kunnen wij u niet helpen.

Belt u gerust de klantenservice, dan zullen zij u hierbij helpen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Hoi ​@taxus. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om een huishouden aan te maken. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice of kan ik nog iets betekenen hierin? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

De klantenservice heeft voor mij een huishouden aangemaakt. Dus dat is gelukt. Het is mij echter volmaakt onduidelijk waarom ik dit niet zelf kon doen. Maar ja het resultaat telt en ik heb mijn combivoordeel.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te horen dat 't opgelost is ​@taxus. 

Als je nog eens een vraag hebt of ergens tegen aan loopt, deel het gerust hier in onze community! Mijn tip is om dan meteen zo veel mogelijk details te delen: Waar loop je op vast, krijg je een foutmelding te zien, op wat voor apparaat merk je dit, wat heb je al geprobeerd, et cetera. Op die manier kunnen we hier meteen goed met je mee denken, om je op weg te helpen!

Hierdoor durf ik nu niet goed te zeggen waarom het je eerst niet zelf lukte om een huishouden aan te maken, en ben ik vooral blij om te lezen dat 't opgelost is :)