Skip to main content

Hi KPN,

Sinds vorige week vrijdag heb ik een KPN internet en TV pakket en afgelopen woensdag is mijn mobiel KPN abonnement geactiveerd. Ik zou me graag willen aanmelden voor Hussel voordeel (2,50 korting per maand en gratis pluspakket). Ik heb een aantal malen geprobeerd dit aan te melden via deze website: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm. Ik krijg alleen geen feedback dat het aanmelden gelukt is (ook geen foutmelding). Kunnen jullie nagaan of de aanmelding ontvangen is en verwerkt wordt?

Mvg, Martin

Hallo @Martin A. ,

De koppeling van de abonnementen en de activatie van de voordelen is een handmatige actie als je dit via de website hebt aangevraagd. Dit activeren gebeurt na een controle door een medewerker. Over het algemeen gaat hier enkele werkdagen overheen. Even geduld dus. 


Hi @Noordzee ,
Is prima bedankt, ik wacht het af.
Klopt het alleen dat de website voor het aanmelden geen bevestiging geeft? Als ik na het invullen van de gegevens op “Check aanmelding” druk springt de pagina na enkele seconden terug naar boven zonder enkele melding.


Klopt, je ontvangt geen bevestiging. Vermoedelijk omdat dan de indruk wordt gewerkt dat het meteen verwerkt is en dat is dus niet zo. 


Hoi @Martin A. en welkom op het forum! Fijn dat @Noordzee al gereageerd heeft. 😄 Als de voordelen actief zijn dan kun je dit terugzien in je MijnKPN. Ik zag dat je je adresgegevens al in je account had staan dus ik heb meteen gekeken wat de status van de voordelen is en zie dat je vandaag gebeld hebt hierover. Mijn collega heeft de registratie voor je gedaan en de kortingen zijn nu actief. ✨ Fijn dat het toch gelukt is en goed dat je hier contact over op hebt genomen.