Skip to main content

Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen op mijn verzoek voor Telfort Compleet (KPN Compleet). U vermeldt in uw mail 8 september 2020 dat de afhandeling een maand kan duren. Ik neem aan dat mijn aanmelding voor Telfort Compleet (KPN compleet?) geen probleem is. 

 

Ik heb nu de combikorting (Foxsports gratis). Ik heb begrepen van een medewerker van Belpunt in Doetinchem dat ik daarnaast dus ook nog in aanmerking kom voor € 5,00 korting op het abonnement voor mijn mobiele telefoon (waarvoor dit verzoek is ingediend).

Welkom bij ons op het forum @Wolsg. Je bent daar al een tijdje mee bezig begrijp ik! Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, wat er gaande is en wat de status is. Ik heb alleen nog geen gegevens van je. Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje geven? Dan weet ik dat ik aan de slag kan.


Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik hoop dat dit voldoende is


Dank voor de gegevens @Wolsg, ik ben daarmee gaan kijken en ik zie weinig meldingen over de aanvraag staan. Mogelijk is het in een achterliggend systeem blijven hangen, ik heb daarom nu zelf handmatig een aanvraag gedaan voor de voordelen. Het kan zijn dat je daar een aantal berichten over krijgt ter bevestiging, ik hou het vanaf deze kant ook in de gaten en als ik er meer over zie deel ik dit met je.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Wolsg, maar ik zie dat de voordelen nu wel actief zijn. Heb jij daar ook nog bericht over gekregen en zie je ze zelf ook?


Dag Jasper,

 

Ik heb nog geen bericht ontvangen van KPN. Wel heb ik op 22 oktober 2020 een mailtje ontvangen dat mijn betaalgegevens zijn gewijzigd. Ik heb niets gewijzigd, maar misschien heeft dat hier iets mee te maken? Ik zie nu bij mijn abonnement TFT Internet en interactieve TV dat ik gratis FOX Sports Eredivisie heb en bij het mobiele abonnement van mij en mijn vrouw staat: TFT CombiVoordeel Mobiel.  Ik neem aan dat dat is wat ik moet zien en dat het nu geregeld is.


De aanmelding van Compleet gaat op basis van het factuuradres, als daar een verschil in zit kan dat gelijk gezet zijn zodat de adressen overeen kwamen en de aanmelding gedaan kon worden. Mogelijk was dat ook de reden dat de eerste aanmelding die je had gedaan niet verwerkt is. 

Dat je de FOX zender nu hebt en de CombiVoordeel melding bij mobiel ziet geeft inderdaad aan dat het nu actief is, de aanmelding is nu gelukt dus :slight_smile:  Mochten we nog iets anders voor je kunnen doen, je weet ons te vinden.


Jasper,

heel erg bedankt voor je hulp. Top!!