Skip to main content

In verband met gaan samenwonen en 2 verschillende providers, zijn wij aan het uitzoeken welke van de 2 het gaat worden. Op dit moment is de kans evenredig groot.

Nu vraag ik mij af; stel ik zou kpn thuis opzeggen, wat heeft dit exact voor een invloed op mijn mobiele abonnement? Qua kosten, voordelen etc? Ik heb een kpn alles in 1 abonnement. 

 

Help

Hallo @Mari82 ,

Als je internet en TV opzegt, dan vervalt de mogelijke korting die je nu hebt. Vaak is zo’n korting 5 euro per maand. 
 
Ik kan zo niet beoordelen hoe jouw abonnement er precies uitziet, wellicht heb je nu KPN Compleet? 
 

Als je jouw partner kunt overhalen om KPN te behouden en hij/zij dan ook nog eens overgaat op KPN Mobiel, dan kun je onderling gratis bellen en MB’s delen. 
 

De Compleet en Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Hi @Mari82 , ik zie dat @Noordzee al een mooi overzicht heeft gestuurd van de voordelen die je nu zult ontvangen (bij Compleet of Hussel) door het koppelen met je abonnement voor thuis :relaxed:  Is het zo duidelijk of heb je hier nog andere vragen over?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


heb andere vraag. Mijn oude buren hebben een vast abonnement met weekend vrij. Zij beklen nauwelijks dus ik wil omzetten naar bel busget. Heb gebeld en kreeg de volgende info: z emoetenceenmalig een modem aanschaffen voor 25 Euro en monteur is gratis. Klopt deze info?


bel busget is bel budget


Dag @nina schelling Volgens mij is het niet nodig om voor het omzetten van een onderdeel van je abonnement een nieuw modem te ontvangen. Maar wellicht speelt er toch iets meer. Het gaat dus niet om jezelf, maar om je oude buren? Ik raad ze aan om zelf even contact op te nemen met de klantenservice, via 0800-0402.Â