Skip to main content
Beantwoord

Abonnement van mijn vriend toevoegen aan mijn adres voor de Combivoordelen

• November 11, 2025
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil de mobiele telefoon van mijn vriend toevoegen aan mijn adres om te kunnen profiteren van de cadeaus.

Kunt u uitleggen hoe ik dat kan doen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Steve86 ,

De eerste stap is om het bij KPN bekende adres van jouw vriend aan te laten passen naar jouw adres.

Dat kan bv via deze website: 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

Hij kan het ook zelf regelen via een KPN Winkel of de telefonische klantenservice. 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Daar kunnen ze dan ook meteen de abonnementen aan elkaar koppelen voor de Combivoordelen. 

Je kunt het eventueel ook zelf doen nadat de adressen aan elkaar gelijk zijn gemaakt. 

Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.

Combivoordeel

bron: 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Hallo ​@Steve86 ,

De eerste stap is om het bij KPN bekende adres van jouw vriend aan te laten passen naar jouw adres.

Dat kan bv via deze website: 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

Hij kan het ook zelf regelen via een KPN Winkel of de telefonische klantenservice. 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Daar kunnen ze dan ook meteen de abonnementen aan elkaar koppelen voor de Combivoordelen. 

Je kunt het eventueel ook zelf doen nadat de adressen aan elkaar gelijk zijn gemaakt. 

Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.

Combivoordeel

bron: 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Steve86. Welkom op de community! Ik zie dat Noordzee al een uitleg heeft gegeven, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt met die uitleg hierboven?Â