Skip to main content

Goedendag,

 

Al enige jaren zit ik met mijn mobiele telefoonnummer gekoppeld aan het huisadres van mijn ouders.

Nu ben ik verhuisd (mijn ouders niet) en heb ik KPN internet en tv afgesloten op mijn nieuwe adres.. Het lijkt het erop of mijn mobiele telefoonnummer tloch nog gekoppeld staat aan het account bij mijn  ouders omdat ik ook met hun mb’s kan delen en geen voordeelproducten heb op mijn nieuwe adres. Mijn ouderlijke adres zie ik in de kpn applicatie terug maar daarnaast ook het adres waarop wij TV en internet hebben afgesloten.

 

Ik wil graag internet+tv+mobiel abbonement aan mijn nieuwe adres gekoppeld hebben.

 

Ik hoor het graag,

Hallo @Joost Versus zie onderstaande link:

verhuizen van een mobiel abo gaat anders dan verhuizen van een thuisabo.

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/verhuizingdoorgeven.htm#/


Bedankt voor de reactie.

 

Als ik mijn mobiel abonnement open zie ik het nieuwe adres staan. Dat heb ik gewijzigd. Echter zie ik dat ik nog gelinkt ben met het kpn pakket van mijn ouders. Die behouden kpn. Ik verhuis daarmee dus niet.

 

Daarnaast heb ik een nieuwe tv en internet aansluiting sinds begin deze maand. Als ik naar mijn voordeelproducten kijk zie ik nog de voordelen en de connectie met het account van me ouders. Met andere woorden, ik zie dat ik op het oude adres ESPN compleet heb en op het nieuwe adres niet.


Hallo @Joost Versus dan moet je jouw abo in MijnKPN bij jouw ouders loskoppelen en weer koppelen aan je eigen MijnKPN


Helaas werkt dit niet. Mijn vader had mij niet inzichtelijk bij zijn abonnement maar wel bij de voordelen, net als ik.

Ik heb mezelf bij het nieuwe adres losgekoppeld.

Toegevoegd op het ouderlijk adres en mijn kpn van mijn vader.

Aansluitend hier weer losgekoppeld en weer toegevoegd aan mijn eigen kpn.

Ondanks dit alles blijf ik aan de voordelen van mijn ouders gekoppeld.

 


Hi @Joost Versus, ik zal eens even kijken of ik het vanaf onze kant allemaal goed kan zetten!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je huidige persoons- en adresgegevens ook het adres van je ouders noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.


Gedaan.


Volgens mij is het me gelukt @Joost Versus 😊

Zou je eens kunnen controleren of je dit zelf ook terugziet?


Bedankt, gelukt!


Top, heel graag gedaan!