Skip to main content

Goedenavond,

ik probeer wat acties/entertainment te activeren ivm aanwezige deals.

alleen loopt de site steeds vast en actie verloopt bijna.

Ga niet wakker blijven tot dat de site wel werkt.

hoe kunnen we dit oplossen?

Ik kom er ook niet door. Erg irritant .

Hoi ​@dasarne, ​@ivonb. We zagen dat het inderdaad druk kon zijn op de website gisteravond. Ik hoop dat het nog gelukt is om de deal te kunnen pakken die je wilde. Entertainment deals zijn inmiddels afgelopen. Maar, de Black Friday deals lopen deze week nog. Dus als dat is wat je wilde activeren, probeer het vandaag nog eens.

Het gaat juist om de entertainment die niet meer beschikbaar is.

met name ESPN die gratis werd aangeboden 

Is het jou uiteindelijk nog wel gelukt? ​@ivonb 

Ik heb mijn telefoon abonnement kunnen verlengen. Zeer jammer dat het entertainment aanbod niet beschikbaar was… 

Dat is inderdaad jammer ​@ivonb. We willen er toch even in duiken. Welke actie had je willen kiezen? En vul je je profiel zo volledig mogelijk in?

​@dasarne Ging het jou alleen om gratis ESPN, of (ook) om een andere aanbieding?

Goedemiddag, het gaat mij alleen om espn compleet dan. 

Zal voortaan de facturen beter controleren:

zie nu dat ik €4,99 betaal voor opnemen pakket, voorheen was dat niet zo.

heb ik nu wel/geen 4K?

tv+ box heeft dit toch?

omdat je ook 4K pakket kan aanvinken t.w.v. €2,50

Dit staat bij mij niet aangevinkt

heb nu totaal 3 kwesties:

1. ESPN gratis
  2. opnemen pakket gratis
  3. wel of geen 4K?

Hallo ​@dasarne ,

1. De actie ESPN (Compleet) gratis is verlopen.
  2. Het opnemenpakket is tegenwoordig niet meer gratis bij twee ontvangers.
  3. Jouw ontvanger kan 4K-content afspelen. Bij KPN kun je voor 2,50 per maand een aanvullend pakket afsluiten met enkele 4K-zenders. https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd

Dat de actie voor espn verlopen is, weet ik.

alleen jammer dat ik als consument gebruik wilde maken van de actie, maar de aanbieder de actie niet kan waarborgen omdat de site steeds steeds vastliep.

Kosten voor opnemen was mij niet bekend.

heb toen bewust gekozen voor 2 ontvangers omdat het opnemen pakket er bij zit/zat

4k verhaal is duidelijk

Dat van dat opnemenpakket is ongeveer een maand geleden gewijzigd. 

Dat de actie voor espn verlopen is, weet ik.

alleen jammer dat ik als consument gebruik wilde maken van de actie, maar de aanbieder de actie niet kan waarborgen omdat de site steeds steeds vastliep.

Het zou inderdaad erg vervelend zijn geweest als je de aanbieding had gemist door de tijdelijke storing op onze website. Daarom vroeg mijn collega ​@Alexandra van KPN naar jouw klantgegevens. Bedankt dat je jouw community profiel hebt ingevuld!

We hebben het voor je nagekeken en zien dat je al had, voor 02 december 2024. Aan deze actie was de volgende voorwaarde verbonden:

• Als je al betaalt voor de entertainmentdienst die je wilt kiezen, geldt de actie niet voor deze dienst.

Hierdoor kwam je helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten!

Reageer