Skip to main content
Beantwoord

Activatiecode Netflix wordt niet naar juiste mailadres verzonden

• May 2, 2025
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik deel een abo met mijn ouders, telefoon staat op hun naam maar ik betaal, heb ook een eigen mijnkpn voor dat abo en nu wil ik combivoordeel netflix instellen maar de activatiecode komt niet op mijn mailadres aan, wel bij mijn vader maar doorzetten kan niet. Ik heb de aanvraag gedaan in mijn kpn met mijn email en krijg wel dat combivoordeel is aangepast maat geen activatiemail

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Stef71, welkom op onze community! Deze mail moet naar het contactemailadres gaan van het thuis abonnement. Als dat jouw mailadres is zou je m dus ook moeten krijgen. Hij zit niet in de spam map? Het kan soms ook even duren voordat je m hebt.

Meer informatie hierover kun je vinden in de onderstaande kennisbankartikelen:

Als het mailadres niet klopt kun je die wijzigen via je MijnKPN maar ook daar gaat helaas weer even overheen voordat het overal gewijzigd is.
Je kunt hierover ook met ons bellen als je wilt dat er even iemand meekijkt. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Stef71, welkom op onze community! Deze mail moet naar het contactemailadres gaan van het thuis abonnement. Als dat jouw mailadres is zou je m dus ook moeten krijgen. Hij zit niet in de spam map? Het kan soms ook even duren voordat je m hebt.

Meer informatie hierover kun je vinden in de onderstaande kennisbankartikelen:

Als het mailadres niet klopt kun je die wijzigen via je MijnKPN maar ook daar gaat helaas weer even overheen voordat het overal gewijzigd is.
Je kunt hierover ook met ons bellen als je wilt dat er even iemand meekijkt. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 6, 2025

Deze mail moet naar het contactemailadres gaan van het thuis abonnement. Als dat jouw mailadres is zou je m dus ook moeten krijgen. Hij zit niet in de spam map? Het kan soms ook even duren voordat je m hebt.

Contactmailadres van het thuis abo is inderdaad dat van mijn vader, maar ik heb de aanvraag gedaan via mijnkpn met een ander mailadres, ik kan daar dus wel de aanvraag doen, dan komt de bevestiging dat ik iets aangevraagd heb daar ook (en ook bij mijn vader in de mailbox) maar de mail met de code om dat te activeren krijg ik dus niet ? Waarom krijgt het account wat iets aanvraagt wel de bevestiging maar niet de activatiecode ? Stuur alles of stuur niks

O ja, en dan reageer je op die bevestigingsmail met de vraag waar is de activatiecode en blabla belafspraak, bellen jullie als het niet uitkomt dus gaat naar voicemail, daarin wordt gezegd dat er een tel nr per sms gestuurd wordt voor als er nog vragen zijn … geen sms  superservice weer hoor!

• May 6, 2025

Netflix activeren kan hier:

https://www.kpn.com/service/ugs/netflix-activeren

Daar heb je die mail niet voor nodig.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 15, 2025

Ok nu heb ik dus gevonden waar ik Netflix kan activeren, maar nog altijd niet hoe dat dit als combivoordeel geactiveerd kan worden, ik vind enkel de pagina met de Netflix abonnementen en wat ze kosten per maand. In mijn overzicht staat Netflix als gekozen combivoordeel maar verder lukt het me niet om te activeren, enkel Netflix aan 8,99 … Inmiddels ook de bevestigingsmail bekeken maar dan kom ik er nog niet uit hoe te activeren

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat moet dus kunnen via de link die ​@Marlon92 hierboven deelt maar je moet wel inloggen met het MijnKPN account waar ook het thuis abonnement aan gekoppeld is.