Skip to main content
Beantwoord

Activatiecode van de Samsung TV actie

  • 4 July 2024
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik heb een KPN abbo afgesloten met de Samsung TV actie, wanneer krijg ik de activatiecode ?

Hallo @aadpassaad ,

Na twee weken: 

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Bron: 

 


Duidelijk, dankjewel


Ik heb ook het abonnement met deze actie afgesloten. De verbouwing duurt echter wat langer dan gedacht dus ik kan nog niet alles aansluiten. 

Zit er een verloopdatum aan deze actie? 


Als de bedenktijd over is zou je abonnement moeten gaan lopen @Maxim21. Als je overeen bent gekomen dat je een wekomstcadeau ontvangt dan zou dat in orde moeten komen. Ik zou dan voor de zekerheid wel even contact opnemen met Sidekix, Dan kan dat worden nagegaan. 

 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


Reageer