Skip to main content
Beantwoord

Activeren Netflix Basic voordeel (Level 2) werkt niet

• June 14, 2025
  • 13 reacties
  • 110 keer bekeken

Hi,

Ik heb 7 dagen geleden via de Extra’s de Netflix Basic-optie aangevraagd. Helaas lukt het me nog steeds niet om deze te activeren in de app. De optie verschijnt niet in mijn entertainment-sectie waar ik hem normaal zou kunnen activeren.

Als ik echter bij ‘Voordelen’ kijk, staat daar wel dat ik Netflix als voordeel heb gekozen heb en dat ik €7,50 korting ontvang op mijn mobiele abonnement.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan en wat ik nu het beste kan doen?

Beste antwoord door Anne Kathleen

@JustMaku Mischien is het al gelukt maar voor het geval dat dat niet zo is. Ik heb vandaag KPN gebeld. De medewerker heeft mijn keuzevoordeel gecancelled en Ik moest het weer aanvragen.  Het ging anders dan de eerste keer en ik heb nu Netflix. Dus als het niet gereld is, bellen en vragen of ze eerst aanvraag cancelled. Success.

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 14, 2025

Hallo ​@JustMaku ,

Netflix activeren kan hier:

https://www.kpn.com/service/ugs/netflix-activeren

Zorg wel dat je bent ingelogd met jouw MijnKPN-account waaraan jouw internetabonnement aan gekoppeld is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 14, 2025

Hi ​@Noordzee,

Daar heb ik al een aantal keer gekeken, maar hij komt daar dus gewoon niet tussen te staan. Vandaar de vraag ook in dit forum. Ik heb wel een mail gehad dat ik hem heb aangevraagd, maar nooit een bevestiging om te activeren. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 15, 2025

Jammer dat het niet lukt ​@JustMaku .

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Forum|alt.badge.img

Ik heb het zelfde probleem. Netflix gekozen op 13 Juni. Ik zou een email binnen 30 minuten ontvangen met activeren informatie. Al gebeld met de service er wordt verteld dat het kon even duren als er veel aanvraag is. Dus 10 dagen laten, nog niets. Leuk cadeautje geven die je niet kon krijgen!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 24, 2025

Goedemiddag ​@Anne Kathleen en bedankt voor jouw bericht!

Er zijn veel klanten die al gebruik maken van dit cadeautje dus dat moet in jouw geval natuurlijk ook mogelijk zijn. Omdat je je profiel al eens hebt ingevuld, ben ik direct even gaan kijken en zie dat er op 17 juni een SMS is verstuurd met daarin de link om Netflix te activeren

Forum|alt.badge.img

Ik wacht toch op een email!!!!!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 24, 2025

Daar ben ik van bewust ​@Anne Kathleen maar ik zie in het systeem dus staan dat er op 17 juni een SMS naar je is verstuurd met verdere instructies. Mocht je deze SMS onverhoopt niet hebben ontvangen, plan dan even een belafspraak in met onze Helpdesk. Vanuit daar kunnen ze je hier direct mee verder helpen!

Forum|alt.badge.img

Er staat niets in de link over hoe ik moet activeren. Ja Mijn KPN ID moet ik hebben en dan!

Forum|alt.badge.img

Waar blijft de EMAIL?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 24, 2025

Er staat niets in de link over hoe ik moet activeren. Ja Mijn KPN ID moet ik hebben en dan!

Als je weet wat je KPN ID is dan kun je Netflix via onze website Netflix activeren als Combivoordeel, dat zou zichzelf moeten wijzen. Mocht je daar onverhoopt niet uitkomen, plan dan alsnog even een belafspraak in met onze Helpdesk zodat we je hier direct bij kunnen ondersteunen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

@Jan van KPN ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Forum|alt.badge.img

Ik heb Netflix gekozen bij Combivoordeel. Binnen 30 minuten zou ik een email ontvangen met instructies. Dit is wat er nu staat. 

Aan het verwerken

Je nieuwe keuzevoordeel is bevestigd. Als het is verwerkt, krijg je een e-mail.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • Antwoord
  • June 30, 2025

@JustMaku Mischien is het al gelukt maar voor het geval dat dat niet zo is. Ik heb vandaag KPN gebeld. De medewerker heeft mijn keuzevoordeel gecancelled en Ik moest het weer aanvragen.  Het ging anders dan de eerste keer en ik heb nu Netflix. Dus als het niet gereld is, bellen en vragen of ze eerst aanvraag cancelled. Success.