Skip to main content

Voor de hussel korting moet je mobiele abonnement op hetzelfde adres staan als kpn thuis.

Wil je dit wijzigen via mijn kpn dan krijg je de melding dat je gegevens niet opgehaald kunnen worden en de melding te bellen met 0800 0402 als je dat nummer belt dan krijg je de melding dat het druk is en als je dan het menu doorloopt krijg je netjes een SMS dat je dit via mijn kpn moet doen.

MAW je kan het niet wijzigen.

Echter wel al heel veel emails gekregen dat mijn hussel korting gaat vervallen omdat het adres niet overeen komt.

Op de chat bot krijg je de melding dat hiervoor een echt persoon nodig is en dat die niet beschikbaar is en wordt de chat beëindigd.

Briljant dit maar hoe ga ik nu mijn adres wijzigen.

Hallo @abcflink dat zal een verhuizing doorgeven worden, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm


@JanD 

Dat heb ik al gedaan maar dan wordt je mobiele abonnement schijnbaar niet meegenomen.

Via de link hierboven kom ik weer in mijn KPN en dus weer in hetzelfde cirkeltje.


Hallo @abcflink klik dan eens op deze link en klik daar op ik heb alleen mobiel abo:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/verhuizingdoorgeven.htm#/

Succes.

 


@JanD 

Helaas ook daar geen geluk.

Misschien maar eens gaan kijken naar een andere provider waar je wel geholpen wordt.


Zojuist zowaar iemand van de KPN aan de lijn gehad en alles goed gezet.

Wel vriendelijk geholpen alleen jammer dat het zolang geduurd heeft.


Goedemorgen @abcflink! Late reactie, want net als bij onze telefonische klantenservice, is het ook hier heel druk!

Er is momenteel een issue met het wijzigen van gegevens via MijnKPN Web en de MijnKPN app. Neem je telefonisch contact met ons op, dan wordt je per SMS weer doorverwezen naar MijnKPN en zo zit je in een ‘loop’. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Fijn dat het jou al wel gelukt is, om de adreswijziging door te geven. Excuses dat het zoveel moeite gekost heeft!