Ik ben al meer dan 1 jaar klant van kpn internet en tv, daarnaast heb ik kpn mobiel waarbij ik "zogenaamd" combivoordeel moet hebben gekregen op mijn kpn mobiel die ik paar maanden later heb aangevraagd, ook deze heb ik een half jaar... MAAR nog nooit mijn klanten voordeel ervan ontvangen(5 euro) om deze redenen stap ik volgende maand over maar eis nog wel de achterstallige vergoeding!!!! En gezien jullie zo slecht bereikbaar zijn, doe ik het via deze weg
Bladzijde 1 / 1
Daar kom je dan lekker snel achter!! Heb je je wel aangemeld voor de voordelen? Niet?? Klik dan hier. Met terugwerkende kracht kan je wel vergeten!
Jazeker heb ik direct mij aangemeld voor mijn klantenvoordeel, maar dit nooit gekregen, ik heb zelfs erover gebeld en ze zouden het in orde maken, ik bedoel ooit is de maat vol vandaar dat ik overstap... Er zijn al genoeg doolhoven in Nederland
Maargoed ik heb straks voordeliger contract met dezelfde capaciteit maar dan via glasvezel, kpn is en blijft het duurste... En na mijn 2 jarige contract mobiel van kpn, zal ik deze ook overzetten naar mijn huidige abonnement met WEL mijn klant voordeel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.