Skip to main content

Ik heb een alles in een standaard abonnement met als extra een ziggo sport totaal pakket . tevens heb ik een gratis digitenne abonnement en ontvanger en het opnemen pakket. omdat ik ook een mobiel van de KPN heb ktijg ik het ESPN compleet ook gratis. Omdat ik het ziggo sport wil verwijderen, worden al mijn gratis paketten ook verwijderd.

Euhm... tja... hoeveel ontvangers heeft u totaal? U heeft 1 digitenne ontvanger. En heeft u dan 1 of 2 interactieve tv ontvangers? 


Twee ontvangers en een digitenne onvanger.


Beste Nick83 ik heb nog steeds geen reactie op mijn antwoord


Beste Nick83 ik heb nog steeds geen reactie op mijn antwoord

Je topic is nog niet aan de beurt. De wachtrij (vd kpn moderators) is momenteel ca 48 uur.

Staan je gegevens al ingevuld in je forumprofiel opdat de moderators daarbij kunnen én mogen?


Twee ontvangers en een digitenne onvanger.

Dat gratis digitenne abonnement... dat heeft u misschien in het verre verleden van een vriendelijke KPN medewerker gehad. Maar nu u iets wilt wijzigen, nu zal u dat kwijt raken. Denk ik. U moet daar dan waarschijnlijk 5 euro per maand voor gaan betalen. 

De rest zou gewoon moeten blijven bestaan. ESPN zou gratis moeten blijven. En opnemen is gewoon onderdeel van uw abonnement. Dat hoort ook te blijven bestaan.

 


 

Bevestiging van uw wijziging

 

 

 

 

 

 

Beste meneer Van Schoonhoven,

 

 

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij laten wij u weten wat we hebben veranderd.

 

Verwijderde dienst(en) of apparatuur

- Digitenne Basis Ontvanger - gratis
- Ziggo Sport Totaal Pakket
- ESPN Compleet
- Digitenne abonnement - gratis
- Opnemen Pakket gratis

 

 

Overzicht maandelijkse kosten na uw wijziging
In de bijlage Prijsoverzicht staat wat u gaat betalen.

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Vind uw antwoord


Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

 

 

 

 

Wat vindt u van deze e-mail?

 

 

 

 

 

 

 

 

KPN B.V. - Postbus 30000 - 2500 GA  Den Haag - KvK nr. 27124701


@Nick83

Als je bij het KPN iTV abonnement een Digitenne ontvanger huurt dan betaal je daar € 5 voor, maar komt er op de factuur ook bij te staan '’Digitenne abonnement gratis'’. Tikkie wonderlijk maar zo is 't.


dit is de mail die ik gekregen heb.


Apart. Maar ik vermoed een systeemfout en meer niet.

Heb/had je 't via de ontvanger (zenderpakketten) uit gezet?


niet via de ontvanger maar via mijn kpn. Ik kan ziggo sport en espn nog wel bekijken.


Hoi @Ruud1948, welkom op ons forum! Ik zie dat je dit inmiddels al met mijn collega's geregeld hebt.
Voor dit soort gevallen is het altijd het snelste even met ons te bellen op 0800-0402 of te chatten via www.kpn.com/service

Het kan soms zijn dat je bij een wijziging van een ouder abonnement naar een nieuwer abonnement meerdere dingen veranderen.