Skip to main content
Beantwoord

Ander factuuradres opgeven om in aanmerking te komen voor KPN Combivoordeel

• November 3, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik woon in een huurwoning op een adres van 3 appartementen. Het basishuisnummer en 2 appartementen met een toevoeging. Ik woon in 1 van de appartementen met een toevoeging. Volgens mij is het factuuradres niet één van deze adressen maar het adres van de verhuurder of het bedrijf zelf. Ik heb wel een tweetal klantnummers en kan mogelijk het adres van bedrijf invullen maar kom niet verder omdat ik ook een bankrekeningnummer moet hebben wat correspondeert. Dit kan ik dus niet achterhalen. Kan ik toch op één of andere manier de koppeling maken? Aangezien ik dus wel KPN internet afneem maar via mijn verhuurder omdat deze het heeft ingekocht.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@gohsanne, welkom op onze community! Dat is een lastig vraagstuk. Het mobiele abonnement zal op hetzelfde aansluitadres moeten zitten als het thuis abonnement om in aanmerking te komen voor het combivoordeel.

In principe heeft een huisnummer ook maar 1 aansluiting en heb je per huisnummer maar 1 aansluiting. Als de huiseigenaar dezelfde verbinding gebruikt voor drie adressen wordt dat een lastige.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hoi ​@gohsanne, welkom op onze community! Dat is een lastig vraagstuk. Het mobiele abonnement zal op hetzelfde aansluitadres moeten zitten als het thuis abonnement om in aanmerking te komen voor het combivoordeel.

In principe heeft een huisnummer ook maar 1 aansluiting en heb je per huisnummer maar 1 aansluiting. Als de huiseigenaar dezelfde verbinding gebruikt voor drie adressen wordt dat een lastige.